rezervirano

12.02.2011.

Nakupilo se sve.
Od 8. siječnja ove godine mijenjam stvari oko sebe.
Od prošloga ljeta sam polako i sebe počela mijenjati.
Svašta se dogodilo.

Crveni ružin divlji grm sada je samo "Add as a friend" i stare poruke koje nemogu pročitati. Sve latice su u kutiji na najvišoj polici u mojoj sobi. Vidiš, ipak sam ostala ona stara koja čuva sve što ju je nekada nasmijavalo ili tjeralo u plač. Teško da razumiješ da si zapravo ti taj koji je postao predvidljiv i sve što si mi nekada prebacivao... A sada je sve samo posljednje potmulo tinjanje vatre koje nikako da ugasne iako je plamen već mrtav.

Netko je to morao učiniti.
Razlozi su u mojoj glavi. Tamo će i ostati.

Da samo znaš što su ljudi samo rekli... Da samo čuješ što sam i ja čula...

Ovako je dobro.
Ne ovisim o uvelim laticama i odrezanim trnjem. Ne čekam i ne očekujem. I tako mi je dobro.

Ali nikada više kao tada.
Obečajem ti, a ti se pobrini da nam sudbina ostane vjerna.

<< Arhiva >>