< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Disegn by:mala_ludacha
Komentari On/Off

O nama...

Novogradiške mažoretkinje postoje već 10 godina.Sada radimo u 2 ekipe:mlađe juniorke i seniorke.Ovdje će više pisati o seniorkama,jer smo i mi seniorke.Nas ima 12.Uvijek smo složne,obožavamo putovat i zezati se.Volimo i mažoretkinje i twirling,iako nam je mnogima twirling draži.Ma uglavnom,volimo sve.hrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

Linkovi

Blog.hr
Ena
Sara
Kaštelanske mažoretkinje
Splitske mažoretkinje
Maža iz Rogoznice
Trenerica Rogozničkih mažoretkinja
Tea Softić
Anja iz Požege
Niki iz Požege
Mia iz Kaštela
Iva
Svetojanske mažoretkinje


Stavit ću u linkove sve koji mi ostave kom.,al sad mi se više ne da!pozzzz

nedjelja, 12.08.2007.

Još smo žive...

Ey...ma evo samo da vam se nakratko javim...jer stvarno nemam vremena...sorry što vam uopće ne komntiramo,ali to je s razlogom...sara je na moru,cijelo ljeto...jel trebam još šta reć???a ja...ja nemam vremena nimalo...stalno neki problemi..jooj...ma duga priča...uglavnom,mi vam još nemamo treninge,ali ćemo uskoro ja i ove 2 cure imati..jer mi idemo na europsko u sloveniju...ah,čim sponenem hvata me jeza...brrr...uglavnom,ja idem solo b-kadete,a one idu duo b-ml.juniori...one su mmama i beba,ja imam titanic...beautiful...eto to bi bilo to...javim vam se kad stignem...idem sad mal komat...pusa i pozzzzwavewavewavewave



Komentiraj (20) Printaj A sad aj ća

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.