< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Disegn by:mala_ludacha
Komentari On/Off

O nama...

Novogradiške mažoretkinje postoje već 10 godina.Sada radimo u 2 ekipe:mlađe juniorke i seniorke.Ovdje će više pisati o seniorkama,jer smo i mi seniorke.Nas ima 12.Uvijek smo složne,obožavamo putovat i zezati se.Volimo i mažoretkinje i twirling,iako nam je mnogima twirling draži.Ma uglavnom,volimo sve.hrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

Linkovi

Blog.hr
Ena
Sara
Kaštelanske mažoretkinje
Splitske mažoretkinje
Maža iz Rogoznice
Trenerica Rogozničkih mažoretkinja
Tea Softić
Anja iz Požege
Niki iz Požege
Mia iz Kaštela
Iva
Svetojanske mažoretkinje


Stavit ću u linkove sve koji mi ostave kom.,al sad mi se više ne da!pozzzz

nedjelja, 24.06.2007.

School is over!!!!!Never more 7th grade!!!!JUPI!

Ey ljudovi!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kak ste mi? Ja supachhhh!!!!!!!!! SCHOOL IS OVER!!!!!!!!!!!!!!!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ajme kak je men život zakoooon!!!! Nisam vam se dugo javljala.bila ja prošlu subotu u svatovima….ajme kak je zakoooooooooooooooooooooooooon bilo…da mi se vratit na jednu jebenu sekundu….zakoooon!!!!!!i zamislite kak mi je bilo…u subotu u svatove,u nedjelju regionalno…kod nas,koma.spavala sam manje od 2 ipo sata….uglavnom,sve je ok prošlo…kolko e moglo….a maže znaju kak je na natjecanju,pa da ne opisukem sad sve….plesala sam solo dance-2.mj, i duo dance.ekipno smo seniorke imale sam d kategoriju.3.smo.wow!nismo zadnje!!!!jeeee!!!!! i poslije ja morala tam govorit za tv.a bruke.tak da sam bila na tv-u.coma!!!!! i više mi se ne da pisat…idem si mal skidat pesama…..i idem na vatrogasce….i van……..ma šutim bolje….budite pozdravljeni……..ciaoooooooooo!!!!
P.S.ja se hope so da se sara ne ljuti što pišem i ovo ostalo iz svog živopta….kad mi se ne da napravit blog….evo vam njena adresa,da mal reklamiram….. TUUUUUUUUUU KLIKNI!!!!!!

By: SpEcIjAlKa(Ena)ludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludlud
Posdraf!!!!!!!!!!
coolcoolroflroflkisskissrolleyesrolleyeswinkwinkyesyesnonoeekeeknonononobangbangburninmadburninmaddeaddeadgreedygreedyheadbangheadbangmadmadmouthwashmouthwashnaughtynaughtynutnutpartypartysmokinsmokinthumbupthumbupwavewavecerekcerekblablablablazijevzijevzalivenzalivensmijehsmijehpuknucupuknucunjaminjaminamcornamcormahmahludludhrvatskahrvatskazujozujo
wave



Komentiraj (59) Printaj A sad aj ća

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.