subota, 31.03.2007.

sto kosjenka zeli...

Kao prvo, predugo me nije bilo.
Opravdanje prihvatljivo: crk'o pc, treba ga odnijeti u grad, pa kad je dosao u grad, poslali ga u drugi, pa dok se opet vratio u prvi, pa iz toga prvog grada treba opet nesto vremena da dođe doma...

Dakle, sto bih ja željela, točnije, što bih zeljela od muskaraca...

1. Praktične stvari:
- ponekad me posluziti doručkom i koristeno posuđe i ostalo oprati i pospremiti;
- velikodusno ponekad skuhati pa makar i bljutav ručak, koristeno posuđe i ostalo oprati i pospremiti;
- sudjelovanje u pakiranju za putovanja i pomoć pri tegljenju od/do automobila;
- ukoliko primjeti kako jedva ustajem iz kreveta ili sa stolice zbog isijasa, velikodusno usisati, staviti
robu u perilicu, staviti istu na susenje;
- i još ponesto, ali valjda predugo zivim sama, pa sam i dosta toga pozaboravljala.

2. Romantične stvari:
- sentish, sentish i samo sentish...
- cvijeće;
- sentish uz Nata Kinga Colea;
- poziv u kino;
- kino - romantiku;
- sentish uz Patty Labelle;
- dobro vino;
- sentish opet uz Ala Greena...

3. Stvari
- ne okrenuti mi guzicu nakon;
- razgovor i o mom radnom danu;
- strpljenje s mojom obitelji;
- profinjenost;
- blagost.

kosjenka

- 22:23 - Leave me note... (4) - printni... - stisni pa vidi...

<< Arhiva >>