četvrtak, 22.03.2007.

Moje pjesme, moji snovi by Carla

Mislim se, premišljam i razmišljam što izdvojiti iz palete najdraže glazbe.
To je za mene teže nego da me netko upita što ne volim slušati.
Dakle ne volim kad se od zvukova ne može razabrati glazba. Ne volim tehno jer mi to zvuči kao stroj u tvornici, ne volim punk jer mi izgleda kao da je netko bijesan, a ja to ne moram slušati. Ne volim japansku i kinesku glazbu cin-cin, ali to nije ni bitno. Mislim da se to i podrazumijeva obzirom na položaj naše postojbine na kugli zemaljskoj.
Još nešto šta ne podnosim niti na daljinu. To su "narodnjaci", "cajke" ili "turbofolk"-sve su sinonimi za šund i smeće.

Volim glazbu koja je ugodna za uho, u kojoj se razabiru tonovi, koja ima ritam i dinamiku.
Obožavam ritmove valcera, rumbe, sambe... Isto tako rado slušam Beatlese, Doorse, Creedence, Smokie, ZZ Top, Dire Straitse, Claptona.....
Guštam slušajući Jazz standarde kao npr. Summertime, Cest si bon, Au Champs Elysees, Les feuilles mortes u jazz obradi.....uf uf,..ne mogu se zaustaviti.
Moje teenagerske dane je obilježila glazba Roda Stewarta.
Poslije me posjet Francuskoj začarao francuskom šansonom, ali moram reći da mi francuski jazz još bolje paše.
I nešto što volim ali što se i podrazumjeva, upoznavajući i poznavajući mene- to je ona glazba koji baštinimo u našem primorju i otocima. To su klape koje su nezamjenjive, koje jednostavno živim dok ih slušam. Želja mi biti članom klape, u budućnosti kad mi obaveze to dozvole.
Dakle ako moram nabrojiti onda evo neka bude:
1. Klape (najdraže pjesme: Vilo moja i Da te mogu pismom zvati, Plavi putevi mora..)
2. Jazz standardi
3. Plesna glazba- standardi
5. Francuske šansone i rock standardi

Puno pozdrava,
carla_bruni

- 09:35 - Leave me note... (4) - printni... - stisni pa vidi...

<< Arhiva >>