subota, 17.02.2007.

kosjenkina glazba

Odmah valja obznaniti kako se ovaj glazbeni "meme" proteže i na slijedeći tjedan. Budući smo svi, bolje rečeno SVE lijene, ovoliko taj tjedan traje: 19. - 25. 02.!
Dakle, nema se praviti blesavima! cool

Kako se koristim divnim mogućnostima za pribavljanje saznanja i upotpunjivanje kućne mi diskoteke, u razveseljavanju sebe glazbom Sergia Mendesa, otkrila sam jednu od njegovih u izvedbi simpatičnog Johna Legenda. Pjesmuljak koji mi se svidio je Please, Baby Don't. Zapravo, to je bio prvi kontakt s J. Legendom. Odmah pohitah na netu vidjeti tko je taj.
Image Hosted by ImageShack.us

I tako naletjeh na, možda već i nekoliko mjeseci najdražu pjesmu:

O R D I N A R Y P E O P L E

Dogodio se "klik" i već duži osobni "link" sa tom pjesmom. Dnevno se odvrti barem jednom nošena brojnim decibelima po širem susjedstvu... yesyes
I ostalo njegovo mi se baš svidjelo. Onako, lako... Toliko o Johnu Legendu.


Jedna od mojih prvih ozbiljnih glazbenih ljubavi bio je Nat King Cole

Image Hosted by ImageShack.us
Sve redom.



Odrastanje provedoh uz Ekatarinu Veliku
Image Hosted by ImageShack.us

I danas mislim kako boljeg urlatora s razlogom nije bilo od Milana Mladenovića.
Prošlo vrijeme vinila i kaseta, ja se seljakala, u seljakanjima ostala bez mnogih važnijih životnih stvari, pa nije za čuditi se što tako ostadoh i čitave EKV kolekcije...


Ljubiteljica sam filmske glazbe. Na prvom mjestu već 20 godina, barem na mojoj listi, zasjeo je soundtrack iz Poslijednjeg kineskog cara
Image Hosted by ImageShack.us

Glazbu su radili David Byrne i Ryuichi Sakamoto
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us


Nezaobilazan zadnjih par godina svakako je i Jamie Cullum
Image Hosted by ImageShack.us

Otkrio mi ga dragi prijatelj iz djetinjstva, bubnjar sjajnog bečkog banda Yep!


U mojoj diskoteci ima još puno toga... Sve što posjedujem, sve je duši i uhu milo... Dakle, sat je kasni, a sutra me čeka puuuuuuuno toga za odraditi, pa idem... nedovršenog posla...

Pozdrav svima!
Kosjenka

- 00:30 - Leave me note... (1) - printni... - stisni pa vidi...

<< Arhiva >>