ponedjeljak, 29.01.2007.

zgbabin godišnji iz snova








Da stvar bude onak full bedara, ja sam predložila temu i eto, ja kasnim...



Sram me, sad bu još ispalo da sam čekala da se svi ispostate pa da ja prepišem, a nije tak!


Evo, gledam datum, ove sam fotke i smajliće ubacila i pripremila još 21.1. dakle prošle nedjelje...



I zato sad ni neću čitati zadnje postove, vidjela sam da ih ima još nakon Katride, ali čitat ću nakon kaj objavim svoj.





Dakle, tema:



kad mi je pala na pamet, u glavi mi je bio samo jedan odgovor!

Ono što poželim najmanje jednom tjedno i kad puknem pod obavezama i rokovima (da, da i kućanice imaju i obaveze i rokove, zadatke, zahtjeve...) uvjek vičem:


- ja hoću na pusti otok!



A onda sam počela razmišljati i skužila da ne znam koju bi si želju ostvarila prvu da mogu birati...




imam par uvjeta za moj godišnji iz snova:


- za vrijeme mog godišnjeg, cijelo vrijeme mora biti toplo i sunčano SmileyCentral.com (čak i na mjestima gdje to nije uobičajeno)




- godišnji mora biti dug (bar mjesec i pol do dva) SmileyCentral.com




- na godišnji idem u paru (može ić hazbnt ak ne misli zvocat ili bilo tko prilagodljiv mojim hirovima),
svi ostali: kvazi prijatelji, obitelj, susjedi, znanci, dosade iz svakodnevnog života, vidimo se kad se vratim! SmileyCentral.com



- lova do krova! greedy smokin









1. Dakle ono što najčešće poželim,

to je pusti otok! SmileyCentral.com


Ne, ne bih ja na neki tropski otok gdje će mi kabana-boy donositi koktel na plažu, ja bi negdje na svjetionik, negdje onak: mir, tišina, priroda, izvor pitke vode, tirkizni plićak, pješčana plaža i vidimo se za dva mjeseca! wave

Image Hosted by ImageShack.us






2. E, ali tu su počela dvoumljenja jer kad me pitate

što bih prvo napravila kad bi dobila na lotu hrpu love,

moj odgovoro je uvjek jednak:

otišla bih na krstarenje! SmileyCentral.com




Onak, recimo brodek-grad u malom, a mi plutamo pa malo zastanemo tu i tam,

SmileyCentral.com Egipat Image Hosted by ImageShack.us, Maroko Image Hosted by ImageShack.us, Tunis Image Hosted by ImageShack.us,
SmileyCentral.com Grčka, Image Hosted by ImageShack.us Turska...





Rado bi ja sve te zemlje obišla i pojedinačno,
al životna želja mi je krstarenje! Image Hosted by ImageShack.us










3. O, da, voljela bih i neku istočnjačku turu bez vodiča pa bi rado mjesecima lutala i


SmileyCentral.com Indijom Image Hosted by ImageShack.us,



obavezno posjetila i švrljala SmileyCentral.com Japanom Image Hosted by ImageShack.us,



pentrala se i upijala filozofiju Image Hosted by ImageShack.us Tibeta Image Hosted by ImageShack.us,



svakako i nezaobilazno propješačila kineskim planinama na sjeveru, prošetala kineskim zidom i zavirila u tajna dvorišta kineskih starinskih domova, ali i Carkom palačom bi lutala Image Hosted by ImageShack.us,



a ni Fiilipine ne bih zaobišla Image Hosted by ImageShack.us








4. Sad ćete pasti u nesvjest, ali kao manijakalna gledateljica Twin Piksa, i Života na sjeveru, ludo želim posjetiti Kanadu i Aljasku (znam, znam, rekla sam da mora biti toplo...)


Image Hosted by ImageShack.us


Nemogu odoljeti tom spoju planina, šuma i gorskih jezera, rijeka,

tog usporenog mira, te prevlasti i nadmoći prirode...

Image Hosted by ImageShack.us





5. Sigurno me nimalo ne zamišljate kao lutalački tip

koji može preživjeti bez hotela, tople vode i posluge SmileyCentral.com


Možda su to u mojoj glavi idealizirali filmovi, ali vjerovali ili ne,

voljela bih neku tumaranje, može čak i besciljno,

kamperom po svijetu ili kojekuda... SmileyCentral.com





E i sad da me pitate što bih od svega ovog odabrala da imam samo jednu mogučnost,
jednu šansu,
jedan izbor,
stvarno ne znam!


Možda ipak daleki istok...

Ili pak krstarenje...

eto, neznam.






Ali ono što znam je da bih bila najsretnija kaj bih makar svake dvije, tri godine mogla otići na jedno od ovih putovanja!



A vjerujte, ja bih putovala cijelo vrijeme jer dok bih ja saznala sve o klimi,

pokušala naučiti bar malo jezik,

uskladila popise što ponijeti i skompletirala što obući,

ja bih stvarno putovala već u naprijed,

a pamtila i gušta i u budućem životu! rofl rofl rofl rofl





zgbaba

mah


Images for your blog



- 13:16 - Leave me note... (11) - printni... - stisni pa vidi...

<< Arhiva >>