nedjelja, 14.01.2007.

o kosjenki i regocu

Zašto sam pocela pisati blog?
Najiskrenije, neki osobiti povod za to ne sjecam se da sam imala. Jedina dva bloga koja sam prije ovoga posjecivala, a to je trajalo dosta prije ovoga, bili su blogovi post secret i blog sestre mog ex muza na kojem sam pratila rast njezine bebe.
Aha! Sad sam se sjetila: onda sam jednog dana pokusala trazilicom vidjeti ima li nesto gdje se spominje blog na hrvatskom. Prvo sto se ponudilo bilo je blog.hr. Udjem i vidim kako se mogu registrirati. I dalje je tekla cista znatizelja. I tako je krenulo. I tako nasta O KOSJENKI I REGOCU

Kome sam rekla?
Zna samo Danijela. Ali ne zato sto zelim od poznatih skriti kako sam napravila i promislila nesto sto oni sigurno nikad nisu u zivotu ( :) ), vec zato sto, nemajuci svoj fizicki zivotni prostor, ovo je u neku ruku postala nadoknada za ponekad tako zeljenu osamu.

Image Hosted by ImageShack.us

Eto. :)

- 21:48 - Leave me note... (4) - printni... - stisni pa vidi...

<< Arhiva >>