subota, 13.01.2007.

Rusalka: Zašto? i Komu sam rekla?

Zašto sam počela pisati blog?
Već od prije sam željela svoju Web stranicu. Naslov joj je trebao biti Moj vrt i vrtna jezerca.
Čak sam je i napravila, eno je u mojem računalu.
No, hosting, za web s tom količinom slika koju sam ja tamo natrpala, bio bi preskup. Pa je stranica, dorađivana, ostala u mojem računalu.
A onda sam čula za blog. Malo sam znala o blogu i blogiranju.
I, odbijala me linearna i dnevnička priroda bloga. Upravo ono što me danas najviše privlači blogu.
Jednoga sam jutra, ovoga ljeta, ne znajući dakle gotovo ništa, ušla u blog.hr i - otvorila svoj blog.
I onda sam učila kako postaviti slike, dodati link, oblikovati tekst, pa onda hit-counter, slideshow i tako dalje.
Moj je blogić počeo rasti, poput čarobnoga graha u priči, a ja sam se počela penjati po vriježi ...
Kakvu sam tremu imala, čekajući prvi komentar i prve posjetitelje!
A sada sam stekla toliko novih prijatelja, toliko saznala o njima, toliko im rekla o sebi.
Blogić je počeo živjeti i pulsirati ritmom mojega života i postao je značajan dio mojega života. Kao i dragi prijatelji blogeri.

Komu sam rekla?
Malobrojnima iz moga "stvarnog" života. Zna sestra, šogor, nećakinje, Onaj koji mi je drag, jedna draga prijateljica.
Sestra čita svakodnevno, a komentirala je samo jednom.
Nećakinje navrate, rijetko komentira samo mlađa. Šogor ne čita, samo mu nekada ja pokažem nešto.
A Onaj koji mi je drag? Najčešće pogledamo neki od postova kad smo zajedno.

I, neka i ostane tako.
Nisam nikada na blogu napisala nešto čega bih se pokajala ili kasnije zastidjela, no ipak sam rekla mnogo toga iskrenije i više prijateljima blogerima nego prijateljima iz stvarnosti.
Na blogu je oživio jedan dio mene koji rijetko pokazujem drugima.
No, tu sam stekla tako drage prijatelje koji ne prosuđuju niti osuđuju nego su spremni čovjeka prihvatiti onakvog kakav je.
I podijeliti nešto i podržati te.
Moja su iskustva s blogom u ovih pola godine samo lijepa i dobra.
Nadam da ću imati sreće, pa će tako i ostati.


Photobucket - Video and Image Hosting

Lijep pozdrav svima!

- 18:37 - Leave me note... (4) - printni... - stisni pa vidi...

<< Arhiva >>