subota, 06.01.2007.

Kako sam postala Mentina

Eto i mene na temu porijekla nickayes

Najsazetije receno, moj nick je nastao od talijanskog likera Brancamenta party (to vam je neka vrst amara), ako izuzmemo Branca, ostaje nam Menta pa onda od toga napravimo deminutiv i eto nam MENTINEcerekcerekcerek
a sto u talijanskom jeziku jos znaci i karamelanjami
Dakle kao sto vidite moj nick je i pitakparty i jestivnjami hahaah

No kako je do toga doslo...

Od kad dolazim u kontakt sa talijanima, uvijek pri spominjanju mog imena svi bi odmah rekli: ah Brancamenta! ili Fernet-Branca (jos jedan likerparty)
dakle sve digice moj nick asocira na ta dva likera.

No nick Mentina mi je u stvari nadjenuo moj sweetheart.
Mi se (on i ja) upoznasmo naime preko chata na Yahoo-u!

Ah kako "originalno" reci cete.
U danasnje vrijeme ima puno takvih primjera ali prije 6 godina kad se mi upoznasmo na taj nacin to i nije bilo bas tako rasirena pojava pa samo izazivali sveopcu paznju i zanimanje kad god bi nas netko pitao kako smo se upoznali.bang

No, da se vratim temi o nickovima.

Dakle, moj N. me je prvo zvao Menta a onda kad smo se i uzivo upoznali postala sam mu jos sladja roflroflrofl pa sam postala MENTINA.

Kako to ovdje uglavnom znaci karamela, N. se sad srami me tako zvati pred drugima pa mi smislja bezbrojne druge nadimke ovisno o trenutnom raspolozenju i priliciroflroflrofl
No nekad se zbuni od silnih nadimaka pa mu se "omakne" i Mentina i pred drugima na sta onda padaju salve smijeharoflroflroflroflrofl

Eto, to vam je vrlo jednostavno pojasnjenje o nastanku mog nicka!thumbup

Pozdrav svima od Brancamenta - Menta - MENTINA

- 00:14 - Leave me note... (8) - printni... - stisni pa vidi...

<< Arhiva >>