petak, 05.01.2007.

Nastanak Ledene…


Moram preduhitriti slijedeći tjedan. Temu sa nastankom nickovacool

Naime, nema me. Od nedjelje. Odoh na put. Pa unaprijed pišem. Za onaj tjedan iza..demokratski se dogovorite. Koliko znam, i atlantida je na putu, ja odoh, temu..dogovorite. Prihvaćeno!!!

Dakle, ledena je nastala u jednom vrlo teškom životnom razdoblju. Nakon nekih traumatičnih iskustava, odlučila sam otvoriti blog, i shvatiti ga kao svoj dnevnik. Iz početka, nikome nisam niti rekla. Nisam komentirala, nisam imala uopće viziju kako ovo funkcionira. Samo sam se registrirala.
Kada sam razmišljala o imenu….pa ledena je poprilično odražavala moje trenutno stanje. Barem izvanjsko..zamrznuto, ukočeno, uplašeno. Ništa lijepo.

A osim toga, možda je to i podsvjesna težnja da se naučim vladati svojim osjećajima na način da sam hladnokrvna, lako nezapaljiva, odmjerena. Sve ono što si ponekad zamjeram i što mi se kod same sebe ne sviđa.

Krenula sam kao ledena19. 19 je bio broj koji je…pa tako. U matematici prost broj, s kojim je teško raditi i računati. Djeljiv jedino sa jedinicom i samim sobom. Sam sebi dovoljan, naravno.

Osim toga, vezan je uz datum mog rođenja, pa je bilo smisla postaviti ga uz ime. Samo ledena nisam mogla biti, već je postojao takav blog. I dan danas postoji, mada je…zaspao. Ne javlja se više.

Kojekakvim nezgodnim interferencijama unutar mog doma, taj stari blog je obrisan. I nastao je novi icyq. Na tragu onog prvog nicka, ispalo je icy. Ovo q je dodano…bez veze. Tako mi je bilo zgodno, obzirom da je i onaj sa icy bio zauzet. A onda sam shvatila da slika koju imam na svom blogu ima ime icy queen. Nije da bih se zvala kraljicom, samo zgodna podudarnost.

Eto, ništa zanimljivo. Pokušala sam napisati i opisati. Mada nastajanje i stvaranje ideje..teško da je shvatljivo. A pogotovo objašnjivo. Skup osjećaja, utjecaja, trenutne inspiracije i onog klika u mozgu. Nadimaka nemam, a ako me netko i zove nekako, to je..ma za mene preintimno. Ovako je daleko odmjerenije.

I što mi se sad događa? Dragi ( pošemeren) me zove..ledenaaaaa…kćer, starija se zna zafrkavati. A mene taj nadimak..sada mi je drag, blizak, postao je simbol za jedan vrijedan i bitan dio mog života. I neka tako i ostane….

- 08:59 - Leave me note... (8) - printni... - stisni pa vidi...

<< Arhiva >>