ponedjeljak, 01.01.2007.

Sretna vam, najsretnija Nova

<font size=4>Dragi blogaci....

prvo: sretna vam i najsretnija nadolazeca godinakiss

Malo prosvrljah blogom i vidim svega pomalo...papalo se, pilo, siroti peseki su imali prave histericne napade od pucnjave eekeekeek, sve u svemu pravo novogodisnje ludilo kao i obicnonutnutnut

a najvise me izivciralo to kaj mi se netko ubacio u moj post ubacivsi onu odurnu sliku Rocky-ja. Ne znam jel to namjerno ili se nekom slucajno zalomilo?

Moj N.i ja smo uzivali na trgu uz koncert ovdje popularnog Edoardo Bennato-a (ja nisam prije nikad cula za njeganono) a onda otisli do plaze i gledali prekrasan vatrometthumbupthumbupthumbup to je ovdje fakat dozivljaj...digici su maheri za vatromet...nekaj sam probala slikati pa kad slike download-iram i ako je uopce kaj ispalo, pokazem vam.

DRAGI MOJI, MENTINA VAM JOS JEDNOM ZELI SRETNA VAM NOVA!kisskisskisskiss

- 13:13 - Leave me note... (1) - printni... - stisni pa vidi...

<< Arhiva >>