nedjelja, 31.12.2006.

Pozdrav domovini od dijaspore (Mentina)

POZDRAV IZ SLAVONIJE...bistro???

Image Hosted by ImageShack.us


Bok skvadro, lose mi je krenulo....no veceras se necu ljutiti da mi ne iskoce bore roflroflrofl

Napisah postic, umetnuh tonu slika kliknem objavi....kad ono me vrati na naslovnicu a post naravno ne objavi.headbangheadbang

No, eto pokusat cu opet koliko cu imat strpljenja sa slibanjem.

Ja vec sve pripremila, stol postavljen, vatrica gori u kaminu radi ugodjaja a ja malo jos surfam.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Poslije imamo vrlo "intimnu" veceru u troje roflroflrofl naime treca je moja svekri eekeekroflrofl

A onda poslije vecere gibamo na glavni trg (na zalost nije Jelacic placno) poslusati koncert, gledati vatromet na plazi (to je fakat dozivljajyesyes) i mozda usput koga i sretnemo.
A onda kad se vrnemo, ako mi se bude dalo zavirit cu malo da vidim kaj delate vi u domaji, sirom lijepe nasehrvatskacerekcerek

Moj borek ste vec vidli na mom blogu pa krecem sa slikama mojeg novogodisnjeg stola u punoj pripravnosti roflroflrofl

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Tanjuri i case su kao sto vidite u potpunoj zimsko-snijeznoj simibiozi a doticna (simbioza) se ovdje moze vidjeti samo eto tako na tanjurima, slikama, razglednicama i sl.
Ako padnu dvije pahulje snijega svakih 100 godina, onda je to ovdje dozivljaj ali i elementarna nepogoda pa klinci uopce nejdu u skolu i slicno!roflrofl

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

A ovo je koljac zvan Ledeni vjetar, i kao sto mozete vidjeti vec je nacet jer se moja stecna baba, tj. moj N. vec ponudio za sluzbenog kusacaludnononamcor

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

A ovo je jedan od milijardu panettone-a koji nam sluzi samo za ukrasroflrofl jer smo vec 2 slistili pa se sad totalno zbrckavamo (u prisutnosti Ledenog vjetra i Tiramisuaroflrofl)

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Eto necu vas vise bombardirati slikama a i dosta je za prvo javljanjerofl

Dragi moji blogerpartijaneri, jedite, pijte, zabavljajte se i uzivajte u svim mogucim porocima roflroflrofl, vele da je u novogodisnjoj noci sve dozvoljeno (ili skororofl)yesyes

Ako se kojim slucajem ne vidimo vise na ovim prostorima, zelim vam najsretniju godinu u zivotu!kiss

Mah-mahwavehrvatska

- 18:16 - Leave me note... (3) - printni... - stisni pa vidi...

<< Arhiva >>