nedjelja, 31.12.2006.

Alo ljudi,sretna vam NOVA i dođite kod nas!!!!!

Prvo da pohvalim ideju,svaka vam čast curke,a da bi se mogli cili noć družiti dođite na naš mali forum i bićemo zajedno,a to ide puno brže i bolje!!
bićemo tu pa nadalje-http://www.caffe.com.hr/index.php?showtopic=656&st=5120
Image Hosted by ImageShen Host
10 razloga da imate sretnu N:G: su:
Image Hosted by ImageShen Host
Čestitke ispod mora:
Image Hosted by ImageShen Host
Nek vam ove lipe cure donesu sriću i veselje!
Image Hosted by ImageShen Host
Image and video hosting by TinyPic
Toliko od mene za sad,
biću dosta i kad god budem mogla na našem malom forumu,molim vas dođite i vi,pa ćemo se dobro zezati!--B10--nije se teško registrirati,uopće!!!
i još jednom ko ne ide nikud neka dođe malo tu,molim,molim,molim,
http://www.caffe.com.hr/index.php?showtopic=656&st=5120
trenutno smo na ovoj stranici i normalno kad budete uvatili vrimena,ako se prethodno ne napijete ko konji:)
ladyat.blog.hr
na mom blogu je direktni link na caffe forum ispod onog običnog foruma!!
Pusa i sve najbolje!!!!!
Almma-tamo iman drugi nick,he,he!lako ćemo se prepoznati,ja ću vas skužit,
ajte ne budite pi...........bip............i ja sam tu došla dati svoj dopronos ovoj super ideji!!

- 16:58 - Leave me note... (1) - printni... - stisni pa vidi...

<< Arhiva >>