Ž E L J A
Kad čovjek nema ono što voli,
treba da voli ono što ima.



------------



-------------
BEZ KRAJA I KONCA
Dnevnik.hr

Blog.hr

Forum.hr

- NOVLJANKA -

četvrtak, 03.09.2009.

Đačke uspomene sa školskih ekskurzija: OTUĐENI OD LIJEPI STVARI

Image and video hosting by TinyPic
Špartam internetom. Odjednom, pogled mi se ukoči. Ugledah fotografiju na kojoj je i moja malenkost. Znam, bili smo na đačkoj ekskurziji. Nacionalni park Mrakovica na Kozari. Veliki revolucionarni centar iz NOR-a bivše nam države. Spomenik na toj bosanskoj planini otkrio je drug Tito - 10. septembra 1972. godine. Prije mnogo godina nego ću ugledati ovaj svijet. Djelo je to inače poznatog arhitekte Dušana Džamonje. Monumentalni spomenik je jedan od najvećih bisera tog vakta.
Nakon lutanja mislima ponovo se vratih fotografiji. Otkud početi?Gledam. Gotovo svi na njoj otplovili su svojom rijekom života. Prema našoj generaciji realnost je bila isuviše surova. Kako je lijepo sjetiti se đačkih vremena. Suosjećala sam sa svima. Plakala. Radovala se. Smijala se kad se drugi smiju. Ljekovito i blagotvorno na mene je djelovao svaki školski dan Sve do 1992. Tada nam je naprasno prekinuto djetinjstvo. Školski dani. Otvoren pogled. Osmjeh. Radost... A, sada?! Listam po uspomenama. Valjda na taj način iscjeljujem duboko urezane rane. Već odavno sam se otuđila od lijepih stvari.

Image and video hosting by TinyPic

- 16:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Ožujak 2012 (1)
Rujan 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Rujan 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (8)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

BEZ SMISLA I SADRŽAJA
Image and video hosting by TinyPic
................................
Image and video hosting by TinyPic

Priča o obično-neobičnoj djevojci. O djetinjstvu provedenom u gradu gdje se ljube Una i Sana. Vremenu prošlom, sadašnjem i predviđanjima za budućnost...
..................................
GDJE SE LJUBE UNA I SANA
Image and video hosting by TinyPic

GDJE SE LJUBE UNA I SANA
Još se ljube Una i Sana
Kao dva pupoljka
Tu se liječi od raka rana
Duša crna od ugarka

Gdje ću Bože iz ove kože?
Noćas pijem polako
Da mi Sana na prstima dođe
Da mi Una skoči u oko

Gdje ću Bože iz ove kože?
Noćas pijem polako
Da me lađe u snovima nose
Da me nose kući dalekoj

Još se ljube Una i Sana
A ja trbuhom za kruhom
Lutam svijetom k’o crna vrana
A srce boli pod pazuhom

Gdje ću Bože iz ove kože?
Noćas pijem polako
Da mi Sana na prstima dodje
Da mi Una skoči u oko

Gdje ću Bože iz ove kože?
Noćas pijem polako
Da me lađe u snovima nose
Da me nose kući dalekoj

Gdje se ljube Una i Sana
Ovdje je duša, tamo je rana
VRIJEME
Ne gledaj na sat,
ovdje ti vrijeme nije ograničeno.

Samo vremenom
vrijeme se pobjeđuje

-----------------------