Historia magistra est

21.01.2009., srijeda

Dokazi bahate cenzorske diktature IR nad monografijom (33)


(Add. 33) - Bahati Ramić drsko negira bilo kako svoje miješanje u autorski tekst i izaziva autora da priloži dokazne citate za tu cenzorsku svinjariju.
Međutim, sva njegova pisma su u tom tonu njegovog cenzorskog odlučivanja na koji način autor mora pisati, s tim da on ne piše naredbu autoru u obliku da nešto „mora“ ili „ne smije“ već te oblike piše u množini „mi moramo“, „mi nećemo“, kao da se radi o kolhoznom kolektivnom djelu, vjerujući da je „lukavo“ prikrio svoju cenzorsku diktaturu i prevario i autora i Novljane, iako su rečenice napisane u zapovjednom načinu ili imperativu, ali on tih elementarnih gramatičkih znanja nema, pa ga to neznanje i odaje.

„…Veoma vazno i znacajno bit ice obrada poglavlja 92-95. …Ovaj osjetljiv dio moramo obraditi tako da knjigu prihvati i stanovnistvo sadasnjeg Bosanskog Novog. Svako necemo objavljivati stvari koje ce kompromitovati ljude (zločince; prim. A.M.) i koje ce odrazavati dnevna vidjanja. / Ismet Ramic Chicago, Januara, 10. 2008

Dana 18.03.2008. u «Dodatku A» on ultimativno zapovijeda autoru da opet izmijeni naslov, namjenu i koncepciju sadržaja knjige:
«…1. Naslov knjige (će biti) - Bosanski Novi – Moj zavicaj «

«….2. Umjesto podijele knjige na 3 poglavlja knjiga ce biti bez podijela.», zatim «…u sazetom obimu, bez detaljisanja i jednostranosti...i (bez poglavlja)» tj. bez bošnjačke i naučne orijentacije, a kao jednako važan dio knjige on nameće «…c) Zavrsni dio: Pogovor – Zasluzni za izdavanje knjige.» ( dakako, to su on i njegovi jarani - kao drski bezobrazluk i super-bahatost cenzure ??? )

Vrhunac maltretiranja i ponižavanja licenciranog autora od strane neukog cenzora je u t.6:

«…6. Finalna verzija teksta biti ce procitana od strane Izdavackog odbora knjige (5 osoba) nakon cega ce se predloziti Autoru da napise “konacnu verziju” teksta …» To bi bila čak četvrta verzija teksta ! Mora se postaviti pitanje ima li granica Ramićeva bezobzirna bahatost u toj neukosti i težnji za teroriziranjem obrazovanijih i uglednijih od sebe ?? Je li to bolesna težnja da izazivanjem infarkta ubije autora i tako preotme njegovo djelo ?

Svi drugi Ramićevi dopisi svode se na ponavljanje istih pokušaja silovanja autorskog teksta, a taj sasvim prozirno «prikriveni» način protivzakonite cenzure podmukli Ramić je potvrdio 12.01.2009. godine na istom blogu pod svojim inicijalima IR, jer nije mogao negirati svoje dopise i «ugovore» koje je sam on stavio (Paste) na blog , ali on s bezočnim bezobrazlukom tvrdi da to nisu bile njegove (cenzorske) naredbe autoru već ona druga četiri (protivzakonita) člana odbora za izdavanje (a ne za cenzuriranje) knjige, a da je on te njihove naloge samo napisao i poslao autoru !! Citiramo Ramićev tekst: «…ja nikad nikom nisam nista diktirao, niti usmjeravao, sva su pisma bila pisana od strane odbora (4 covjeka) koji su finalizirali i davali mi nalog da saljem tebi licno. Ja sam pisao tekstove ali ne onako kako sam ja htio, jer je bio kolektivni rad i sve primjedbe ljudi koji su radili na tome su unesene, dakle nije moje licno misljenje, jer inace bi se ja odmah na pocetku postavio kako treba i stvorio poslovne odnose, koje jako dobro znam.»
Tako velikosrpski cenzor Ramić potvrđuje da je njegov dvostruko protivzakoniti «odbor» (zbog nepotizma i zbog cenzure) svjesno gazio američki Ustav i zakone koji zabranjuju cenzuru, ali sebe «izuzima» od odgovornosti, iako su to bili upravo njegovi lični dopisi, bez zaglavlja postojećeg službenog (memoranduma) ZZBN i odbora, što je nehotična ali vrlo glupa Ramićeva samooptužba.

On u toj svojoj prostačkoj drskosti ide korak dalje i «okreće pilu naopako» pa optužuje autora za laž i izvrtanje njegovih «poštenih namjera» ali ponovo sam sebi skače u trbuh, jer po drugi put sam navodi da je njegov odbor vršio protivustavnu cenzuru, dajući nalog da se ne piše o zločinima agresora, jer je to po njegovoj ocjeni «diskriminacija srpskog stanovništva» a ne četnika koji su nas istjerali iz zavičaja. Citiramo: «…Zalosno je, Ante, da pises i izvrces rijeci, stvarajuci jednu famu o meni koja nije tacna i koju ja svim postenim ljudima mogu dokazati.

Ne vidim bilo gdje moj citat gdje ti ja naredjujem i diktiram sta da radis. Stvarno bih zelio da to vidim, onako posteno ljudski. '…Veoma vazno i znacajno bit ice obrada poglavlja 92-95. …Ovaj osjetljiv dio moramo obraditi tako da knjigu prihvati i stanovnistvo sadasnjeg Bosanskog Novog. Svakako necemo objavljivati stvari koje ce kompromitovati ljude. Ovaj tekst koji navodis u svom pismu je tekst koji je odbor napisao a ne ja, jer sam ga proslijedio tebi u mom pismu.»

Ramić je dana 12.01.2009. pod svojim poslovnim inicijalima u odgovoru gospodinu Jasminu Karabegu potvrdio na istom blogu svoju izdajničku namjeru da za dolare kupi savjest i dušu autora, kako ne bi pisao istinu o četničkim zločinima, pa zato bez samokontrole bjesni protiv autorovog odbijanja te izdaje, i otvoreno potvrđuje svoje lažno sponzorstvo kao cijenu izdaje istine o našim žrtvama: citiramo «…. ali ne moze on mene blatiti i omalovazvati za netacne stvari a da ga ja financiram, gdje to ima. Ja svoje pare zaradjujem posteno i tesko u ovom svijetu, kao jedan od rijetkih intelektualaca koji je uspio u svijetu, a ne kao neki primitivac sto Ante pokusava da kaze.» On na istom blogu 15.01.2009. navodi da zna kako naši ljudi u USA (jer ih je zastrašio svojim lažima) ne žele kupiti tu knjigu o svom zavičaju, jer on (preko svoje špijunaže?) zna da knjiga ima samo 70 pretplatnika, pa se više od četnika zlurado veseli njenoj propasti!! Citiramo: «…A sto se tice knjige u preprodaji se prodalo nesto vise od 70 knjiga i tek kad izadje sve ce doci na svoje mjesto.»


Sramno Ramićevo silovanje istine i pravde formalno se završilo 18.03.2008. tom njegovom bahatom ucjenom da autor napiše četvrtu varijantu skraćenog teksta knjige po njegovom diktatu, ili će raskinuti saradnju, što je autor odbio, a on je nekoliko dana kasnije objavio na svom sajtu osmrtnicu našoj monografiji uz najavu da će on sam izdati knjigu. Taj ucjenjivački «predugovor» on je sam pejstao na BN.BLOGU.HR 10.01.2009. što je još jedan nepobitan dokaz njegove drske cenzorske glupe zasljepljenosti.

- 13:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (36)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (12)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi