KAMO IDEŠ?

Na svim stranama, ljudi i žene oko nas izgubljeni su, a nema čovjeka na zemlji Božjoj koji bi znao put kući dok ne upozna Isusa. Ne postoji čovjek na licu zemlje koji zna pravac dok ne čuje glas sladak poput večernjeg zvona. "Ovo je put! Tu je odmor", zvone zvona neba, a Isusov glas poziva nad divljim, nemirnim morem života: iz dana u dan čuje se njegov mili glas kako govori: SLIJEDI ME!
Kamo ideš ti? Da li si na putu za pakao ili za nebo?! Ako želiš izbjeći pakao i stići u nebo, samo je jedan put. Samo je jedan glas, krasan, nježan, mio, blagi glas koji govori: "Ja sam Isus. Slijedi me. Ja ću te odvesti kući."

Vaša moralnost bez Krista samo je maska pakla koja će uništiti vašu dušu.

O, čitaoče moj, svojoj duši daj priliku! Svaka će sumnja nestati. Svaki će strah pobjeći. Isus će te uzeti u svoje ruke i otrti ti suze te ćeš u ljepoti njegova božanskog smiješka upoznati silu njegova spasenja.

Jesi li pronašao Gospodina Isusa kao SVOGA VLASTITOGA SPASITELJA?
Ne psotoji li želja da se osobodiš boli u svome srcu i da uživaš u miru koji dolazi od spoznaje Onoga koji je umro na Golgoti za TEBE?
Spusti se sada na svoja koljena i moli gdje god jesi te će Onaj (koji te dovoljno ljubi da je prolio svoju krv za tebe) reći riječ oproštenja
tvome srcu.

Prihvati ga sada i znat ćeš i biti siguran kuda ideš...

Jednog sretnog dana vidjet ćemo se radosni i sretni u domu našeg Oca.

-Rimljanima 8,1 "Sad, dakle nema više nikakve osude onima koji su u Kristu Isusu."

24.04.2007. u 22:11 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Free Website Counters
Free Website Counters
Iskustvo, svjedočanstvo,novi život, novi način razmišljanja i življenja....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr