eeeeek....

ovak

ziz postaje dosadna
i ziz postaje dosadno na ofom blogu.
jer ziz je dijete kojemu igračka brzo dosadi.



i svi se pitaju koji je smisao bloga, a ja dolazim do konkluzije da to nije pisanje dnevnika i plakanje nad svojom sudbinom, niti pljuvanje po tuđim mišljenjima i vrijeđanje ili kaj ti ja znam, nego ponajprije zajebancija i komunikacija s drugim istomišljenicima. ili raspravljanje s neistomišljenicima. svatko ima pravo na svoje mišljenje. i svako ima pravo ukrasit svoj blog kaKO želi i napisat što želi ukoliko to ne vrijeđa drugu stranu. blog potiče kreativnost, a i dalje mogućnost nekim ljudima da progovore o stvarima o kojima se ili ne usude ili nemaju mogućnosti progovoriti uživo.

usprskos svemu

ziz razmišlja o ozbiljnom i konačnom prestanku pisanja na ovu salamu od bloga. nakon skoro pa više od godinu dana.
nema više zanimljivih ljudi, (skoro pa) svi se nešto forsaju, plaču, cmizdre, žale se kako im je život težak... a vjerujte mi, jedna od stvari koje sam shvatila u zadnjih godinu dana jest kako život JE lijep i zna bit prekrasan i treba iskoristit maksimalno od njega i sve te stvari koje drugi znaju pričat, ali to ZBILJA JE TAKO. uživajte dok možete sada jer ko zna kakva promjena će se sutradogoditi, nemojte žaliti za nečim to je prošlo jer nikako ne možete to promjeniti. dajte maksimalno od sebe..

eto to želim reći. i da
još nešto

kolko god vam se to naivno činilo, ali LJUBITE PUNO. puno volite ljude oko sebe, posebno one koji vas često okružuju i daju vam podršku. dajte sve od sebe, puno puno puno. bit ćete sretniji vi, a i oni.

sve zna bit lijepo, ovisi kako si postaviš ako optimistično gledaš na stvari i ako si okrenut ka pozitivnom cilju uspjet ćeš, ako ne onda ne, i začaran si u neko zvono iliti Nillaria kako ja to znam reći već.

ni ništa se uzalud ne događa. sve u svoje svrhe., ako misliš da si radio nešto uzalud, varaš se. ubvijek je nešto za nešto nešto vodi ka nečemu. zato sam ja, bez obzira na neka negativna iskustva, jaako happy što sam sve to proživjela i iskusila, i dalje ću tako. život taj je jedan. dok smo tu moramo ga upotpuniti. i onda krećemo dalje. na neki drugi put.

hihi.

ko bi reko ja znam obo baljezgat pak.

eto viš, to je to.

ugl, ova igračka je dosadila, ali može i oddosaditi. možda sevratim. ma vratit ću se.

moj msn: darkegypt@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
'moi' on d pikčr


I'LL BE BACK BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!


Ljubite se!

10.11.2006. u 21:39 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

bokić

Od 01.04.2006.
Free Web Counter

Vidim vas.:)












O vlastnici ovoga tu..
Ja..Zrinka. Za neke Ziz, Zrinche, Ziki... svejedno. sviram kljavu i skladam na mahove. slušam metal, klasičnu i starog dobrog rocka. išla u p.m. (pavao markovac (!!!), ne ono drugo :P :P :P .....) i xvi gimn gdje učih (šatro). studiram glazbu. živim tu, u zgu. često zbunjena i to sve, ALI volim glazbu najviše, onda slikat (fotić), dizajnirat i sve takve stvari, alkohol (likere, bambus i des. vina, mmm...) - znam što volim rofl. lijena ko pas, i sad više ne učim, jer sam lijena ko pes, i jer više neću trebat učit osim života koji će me učit. i naučit, ja se nadam.

moj msn:
darkegypt@hotmail.com



ONI LJUDI KOJI IMAJU LINK
(neki nemaju više link, ali ostavljeni su radi sjećanja na njihove zanimljive blogiće)
..Đeniz luđakinja s kiflom
..Tomi luđak,ne češlja se ima čupu, odličan basist, zbunjola., prije svirali zajedno.:P
..Abandoned koja lijepo piše, još ljepše razmišlja, i najljpše voli. :D

...z.l.a. blog moja dva bubrega lada toth, jedna svira, druga crta, djelimo istu učionicu.
...Mirta cura s fenomenalnim glazbenim ukusom, vrlo pametna i zanimljiva cura, na momente veseja :D:D:D ali i u depri.. ne biti u depri!
...maja purgerka iz pkavog nam grada, opicen blogi opicena cura koja zna što je dobro i što je gušti
Highway Star REVIVAL - vratia se čovik, i sad svi možemo na miru bit. inače je vrlo dosadan i nepopularan, i ima dosadnu zurku koju svatko ima, ali štaš. morah ga staviti.
...TAF MADA FAKA luđak, nemojte stisnut ovaj link fakat e. zajebavam se :P ma lud je, opičen, ko želi riknut od smijeha...nek izvoli. evo stavih te u linkove šniclo jedna sirova



...hate afternoons...aaargh...

ODA POSLIJEPODNEVU
O,
ti premilo sunce
isforsano i nak urac mi ideš već
kada sjene padaju ukrivu stranu
u pečeš da pečeš i griješ smeć.
moje oči već stradaju
istrošen je dan
šta ćeš mi ti
sve mi sprema san
al ocu popodne prespavat
jer auti se počnu klat
noću tek počinje život
zato mi ne moj tu srat.



I tak.

Don't turn your back on Paradise. yes