awakened

ziz je neki dan doživjela čudo.

ziz je dobila talenat za bolju providnost.


ziz je išla, po stoti put, kod jedne tete koja ju je prikeljila za neki stroj di nasloniš glavu i onda te posjedne na neko sjedalo i meće ti dna pivskih flaša (barem mene na to asociraju, ne znam za vas party) pred oči.

ziz je neki dan nakon 4 mjeseca bez naočala (podsjetimo se: izgubih ih na cestama u dugavama u dugoj mračnoj noći), primila leće u ruke. pardon, u oći.

ziz konačno, VIDI!!!
mjeseci čoravosti, i konačno vidim.


a sad. idemo ispotečka.

ziz od početka 7. mjeseca ni pipla nije klavir!

ziz je imala za naučit sonatu beethovena op. 345239751 br. 45865297195 u Es duru sa povišenom sekstom i mjestimice i kvartom gdje je poznat onaj GE koji baš iskače u 78. taktu 45. reda. točnije, 6794821 nota po redu. mislim da će Krešo shvatit o ćem pričam.

ugl, uz to me čeka i Brahms (khm, mendelssohn), zatim Chopin, i šta ja znam št, al niš od tog nije naučeno.

i danas ja saznam da klavir imam SUTRA. i maturalac idući tjedan. dakle, sve je trebalo bit naučeno. khm, profa mi je rekla da su Šipuš i Detoni i Još Neki letili van iz sobe 13 Pavla MArkovca, pa sada sam i ja na redu.

ali usprkos tome, ja ostajem optimistična. i sad očekujem čokoladu od toth. nek pročita ovaj post.

aj bok

SCREAMOOoOoOoOoo!!

16.08.2006. u 22:39 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

bokić

Od 01.04.2006.
Free Web Counter

Vidim vas.:)












O vlastnici ovoga tu..
Ja..Zrinka. Za neke Ziz, Zrinche, Ziki... svejedno. sviram kljavu i skladam na mahove. slušam metal, klasičnu i starog dobrog rocka. išla u p.m. (pavao markovac (!!!), ne ono drugo :P :P :P .....) i xvi gimn gdje učih (šatro). studiram glazbu. živim tu, u zgu. često zbunjena i to sve, ALI volim glazbu najviše, onda slikat (fotić), dizajnirat i sve takve stvari, alkohol (likere, bambus i des. vina, mmm...) - znam što volim rofl. lijena ko pas, i sad više ne učim, jer sam lijena ko pes, i jer više neću trebat učit osim života koji će me učit. i naučit, ja se nadam.

moj msn:
darkegypt@hotmail.com



ONI LJUDI KOJI IMAJU LINK
(neki nemaju više link, ali ostavljeni su radi sjećanja na njihove zanimljive blogiće)
..Đeniz luđakinja s kiflom
..Tomi luđak,ne češlja se ima čupu, odličan basist, zbunjola., prije svirali zajedno.:P
..Abandoned koja lijepo piše, još ljepše razmišlja, i najljpše voli. :D

...z.l.a. blog moja dva bubrega lada toth, jedna svira, druga crta, djelimo istu učionicu.
...Mirta cura s fenomenalnim glazbenim ukusom, vrlo pametna i zanimljiva cura, na momente veseja :D:D:D ali i u depri.. ne biti u depri!
...maja purgerka iz pkavog nam grada, opicen blogi opicena cura koja zna što je dobro i što je gušti
Highway Star REVIVAL - vratia se čovik, i sad svi možemo na miru bit. inače je vrlo dosadan i nepopularan, i ima dosadnu zurku koju svatko ima, ali štaš. morah ga staviti.
...TAF MADA FAKA luđak, nemojte stisnut ovaj link fakat e. zajebavam se :P ma lud je, opičen, ko želi riknut od smijeha...nek izvoli. evo stavih te u linkove šniclo jedna sirova



...hate afternoons...aaargh...

ODA POSLIJEPODNEVU
O,
ti premilo sunce
isforsano i nak urac mi ideš već
kada sjene padaju ukrivu stranu
u pečeš da pečeš i griješ smeć.
moje oči već stradaju
istrošen je dan
šta ćeš mi ti
sve mi sprema san
al ocu popodne prespavat
jer auti se počnu klat
noću tek počinje život
zato mi ne moj tu srat.



I tak.

Don't turn your back on Paradise. yes