Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
JA SAM TITOV PIONIR

JA SAM TITOV PIONIR

utorak, 17.02.2009.

Za Tita i Jugoslaviju

Drage drugarice i drugovi!!!!!!!!!!!!!!!1

U zadnje je vrijeme mnoštvo narodnih neprijatelja i domačih izdajnika koji pljuju po dragoj nam i nikad prežaljenoj Jugoslaviji i dragom i pravednom, velikom i največem Maršalu Titu.

Radi se o najobičnijim iskompleksiranim pizdekima i maminim mazama, koji doma cijelo vrijeme sjede i drkaju kurac dok ih roditelji hrane.
Za sve te narodne izdajnike, koji nas k tome nazivaju komunjarama, sotonama, izdajicama, prodanim dušama i tako dalje, mogu jedino reči da nam popuše kurac i da se gone u pičku materinu.

Njima u inat, mi se nečemo odreči Jugoslavije, posebno ne ja koji sam rođeni Jugoslaven i koji sam Titu i Jugoslaviji dao zakletvu.
Mi smo ti koji smo nezadovoljni, a ne oni, jer oni su ta prokleta lopovsko-tuđmanovska-krščanska banda koja nam je Jugoslaviju sjebala i zato bi ih trebalo proklinjati. Naša domovina uništena je, a nekad je bila slavna, poznata, bogata, močna, jaka, poštovana, po zasluzi največeg sina naših naroda i narodnosti, vječnog i velikog Maršala, druga Josipa Broza Tita.

Ta lopovsko-popovska banda fašistička na čelu sa Tuđmanom i Kuharičem koja nam je razjebala našu domovinu Jugoslaviju, zapravo je hrpa jednih najobičnijih lopova, klerofašista i jadnika koji se skrivaju iza svojih mantija i nemilice pljačkaju narod.
Dotičnoj gospodi nečemo oprostiti što smo radi njih prisiljeni živjeti u državi koju ne volimo i ne želimo, lopovskoj, opljačkanoj, popovskoj, sjebanoj, nacionalističkoj i nepravednoj državi Hrvatskoj. Mi tu Hrvatsku ne želimo. Mi želimo Jugoslaviju. Ponovo. Natrag. I učinit čemo sve od sebe da ju i dobijemo. Makar nas sve pobili.

ZA JUGOSLAVIJU I TITA JA DAJEM ŽIVOT SVOJ...

Moja domovina i moj vođa Maršal Tito

Image and video hosting by TinyPic

josip broz tito Pictures, Images and Photos

ŽIVJELA SOCIJALISTIČKA FEDERATIVNA REPUBLIKA JUGOSLAVIJA!!!!
ŽIVJELO BRATSTVO I JEDINSTVO!!!!
ŽIVJELI TITO I PARTIJA!!!!!!

- 11:12 - Komentari (217) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 16.02.2009.

Ako je uskrsnuo Krist, zašto ne bi i njegov Glasnik?

Drage drugarice i drugovi!!!!!!!!!!!!!!1

Sa zadovoljstvom mogu reči da je nakon svoje "pogibije" u teškoj prometnoj nesreči, naš drug i kolega bloger Glasnik kristov uskrsnuo i ponovo je živ!
Ljepše vijesti od te nema, ali ni bolje sprdnje. Glasnik kristov svoju je veličinu pokazao na taj način što je svoje licemjerne krščanske fanatike dobrano zajebo i zapaprio im masno i iskreno mi je zbog toga drago.

Razno razni lažni moralisti sad če (citiram svog sekretara druga Cummea) iči drvljem i kamenjem na njega i iz istih je razloga Glasnik kristov ugasio blog. To nije u redu. S tim se ne slažem, jer volio bi da je blog ostao i opstao. Preko bloga još nitko nikog nije ubio (npr. vidi mene, Cummea i Alicu koji smo borci).

Drago mi je da je Glasnik konačno shvatio tko su njegovi vjerski fanatici i da če ih sad lijepo odjebati kako i spada i poručit im da mu popuše njegov časni kurac.

Razno razne osimpleljubice, helene, don branko, kačunko i slična gamad za koju sam čisto sumnjao da su se za njega molili.

Eto glasniče, drago nam je da si živ, i da češ još dugo živjeti i nadživjeti svu ovdje navedenu gamad.
Ja se uppče ni u momentu nisam naljutio, dapače, još jednom mi je drago da si zajebo ove svoje glupe priglupe vjernike, sotona ih u paklu pržio dabogda na laganoj vatrici.

Eto, klerici nek mi popuše kurac koji se usude nešto srat glasniku, a ti glasniče, otvori opet blog, jer žao mi je izgubljenih mojih genijalnih komentara
kao i Poluxovih, a i linkova tvojih klerika koje sam planirao brutalno izvrijeđati.
Aj ne boj se. Otvori blog. Budu ti šta srali, jebat ču im sve svece.

ŽIVJELI TITO I PARTIJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

- 13:01 - Komentari (33) - Isprintaj - #

subota, 14.02.2009.

Glasnik Kristov - IN MEMORIAM

Drage drugarice i drugovi!!!!!!!

Ovaj post posvećujem komentatoru mojeg bloga Glasniku Kristovom koji je na današnji dan, 14. 02. 2009, prerano, u 17. godini života napustio fizički svijet od posljedica teških ozljeda koje je na isti dan zadobio u teškoj prometnoj nesreći.
Za one koji ne znaju, Glasnik Kristov, pravog imena Marko, na moj blog javljao se kao osoba čvrstog stava i karaktera, braneći ono što mi komunisti žestoko napadamo, a to je katolička crkva. Iako ideološki neprijatelji, ja i moji drugovi smo ga cijenili i poštivali njegove čvrste stavove.
Na ovom blogu, komentare je ostavljao od prosinca 2008 i uglavnom se nije slagao sa našim stavovima. Posebno smo ga zapamtili po tome što je cijenio osobu, lik i djelo čovjeka do kojeg mi komunisti najviše držimo, najvećeg sina naših naroda i narodnosti, velikog Maršala druga Josipa Broza Tita.
Njegovi komentari zauvijek će ostati na mojem blogu dok god on postoji, i to kao svojevrstan spomenik i sjećanje ovog osebujnog mladog čovjeka.
Ja i moji drugovi iz Komunističke Partije Dugava obitelji i prijateljima pokojnog Glasnika Kristovog upućujemo najiskreniju i najdublju sućut i uvjereni smo da su svi koji su ga poznavali sada na to veoma ponosni.

NEKA MU JE VJEČNA HVALA I SLAVA!

- 21:08 - Komentari (18) - Isprintaj - #

petak, 13.02.2009.

Brega, legendo!

Drage drugarice i drugovi!!!

Malo odmora za dušu. Nastup Gorana Bregovića, jednog od največih velikana jugoslavenske estrade ikad. Originalan etno, ples i muzika naše brače Srba, nastup u predivnoj (za razliku od naših) Beogradskoj Areni, za vrijeme Eurosonga 2008.



ŽIVJELI TITO I PARTIJA!!!!!!!

- 14:46 - Komentari (36) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 09.02.2009.

Idemo malo srati po državi Hrvatskoj

Drage drugarice i drugovi!!!!!!!

Sranje po državi Hrvatskoj jedno je od najnepresušnijih tema ovog bloga, kao i mnogih blogova njemu sličnih.
Moja malenkost i drugovi iz moje matične Komunističke Partije Dugava kao i mnogi vanpartijski simpatizeri našeg svetog pokreta, primjerice drugovi Demon Polux i Borac te drugarice Nasilna i One čiji je svijet mnogo bre fensi slažemo se u tome da nam je država sva u kurcu i da je sva porođačena, pokradena, osramočena, ponižena, rasprodana, razjebana, uništena, tajkunizirana, puna ustašluka, navijačkog divljanja i huliganizma, nasilja među omladinom, mafijaških ubojstava itd. Rješenje za sve ove probleme jedno je i jedino - ponovo uvođenje komunizma.
Nekoliko nepobitnih činjenica u vezi države Hrvatske:
--država Hrvatska daje pare za sport (rukomet i nogomet) - 3,4 mlrd kn
--država Hrvatska štiti mafiju jer je sama struktura vlasti duboko u mafiji
--država Hrvatska daje pare katoličkoj crkvi i primjenjuje i plača vjeronauk u školama iako je po Ustavu sekularna i laička
--država Hrvatska sustavno uništava brodogradilišta, naš ponos i diku
--država Hrvatska ima najbolesnije zdravstvo na svijetu dužno preko 3 milijarde kuna a toliko para dala je rukometu
--država Hrvatska tjera mlade intelektualce van i potiče odljev mozgova dok sva govna i šljam ostaju u njoj
--država Hrvatska ima loše zakone zbog kojih tisuče radnika žive na bijednom minimalcu i jedva preživljavaju
--država Hrvatska ne želi besplatno liječiti teško bolesne pacijente koji nemaju novaca več ih pušta da umru
--država Hrvatska razjebala je i u bescjenje prodala naša najvrijednija poduzeča, nekadašnju ponos i diku domače ekonomije (Pliva, T-Com, INA, sve moguče banke)
--država Hrvatska legalizirala je svojim štetnim zakonima najgori privredni lopovluk i krivce za to pustila da prođu nekažnjeno (Škegro, Gucič, Kutle, Pašalič, Tuđmanovi)
--država Hrvatska ima 240 000 nezaposlenih
--država Hrvatska ima bar 1 800 000 siromašnih, od toga 800 000 bijednih
--država Hrvatska jedna je od najzaduženijih država na svijetu
--država Hrvatska ima neučinkovit i loš kaznenopravni sustav koji ubojice nedužnog dječaka nakon 3 mjeseca suđenja pušta na slobodu unatoč njihovom priznanju i na taj način se ruga sa ožalošćenom obitelji
--državu Hrvatsku vode nepismeni ili polupismeni ljudi i lopovi (jebeni HDZ i Milinovič)
--u državi Hrvatskoj največi talenti i umjetnici su zapravo mediokriteti, antitalenti i debili (Gotovčeva, Drpičeva, Thompson)
--u državi Hrvatskoj največi umovi i znanstvenici imaju probleme i ne dobivaju novce za svoja vrhunska istraživanja samo zato jer se politički ne slažu sa smradovima i lopovima Primorcem i Hebrangom (Đikić i Radman)
--država Hrvatska je država demokracije za privilegirane koji su se nakrali i kradu još uvijek
--državi Hrvatskoj nema pomoči ako komunizam ponovo ne preuzme vlast i ne promijeni sve ovo.

Drage drugarice i drugovi, na sljedečem sastanku Partije predlažem da se usvoji novi naziv Republike Hrvatske od dana kad preuzmemo vlast - Socijalistička Jugoslavenska Republika Hrvatska, i to samo kao privremeno rješenje. Naime, kad preuzmemo vlast, nečemo biti sigurni da li če ostali drugovi po ostalim EX-Yu republikama to učiniti u isto vrijeme kad i mi. Kad oni to učine, u što se posebno uzdamo u druga iz bratske nam Srbije, Cummea, lančana reakcija potegnuti če i ostale bratske nam republike. Tada čemo ponovo sastaviti najjaču, najmočniju, najbolju, najdražu, najpravedniju i najnajnaj i sve naj državu svih vremena koja je ikad igdje postojala - vječnu Jugoslaviju.

Nadam se samo za ustaše, četnike, klerike, kapitaliste, mafijaše i ostalu gamad koja uništavaju ovaj narod da ovo pozorno čitaju i da počnu pakovati kofere za Argentinu i druge države.
Svim radnicima, proletarijatu, seljaku, invalidu, intelektualcu, umirovljeniku, siromahu i svoj poštenoj inteligenciji poručujemo da nas podrže i da dolaze bolja vremena za svih.

ZA TITA I JUGOSLAVIJU ZAKLETVU SAM DAO KAO KLINAC I TAKO ČE BITI DO GROBA.

Image and video hosting by TinyPic

ŽIVJELA VJEČNA I JEDINA SOCIJALISTIČKA FEDERATIVNA REPUBLIKA JUGOSLAVIJA!

ŽIVJELO BRATSTVO I JEDINSTVO!

ŽIVJELI TITO I PARTIJA!

SMRT FAŠIZMU, SLOBODA NARODU!

- 04:49 - Komentari (71) - Isprintaj - #

četvrtak, 05.02.2009.

Država nam ode u pizdu materinu

Drage drugarice i drugovi!!!!

Na izvanrednom Partijskom zasjedanju, drugovi i ja jednoglasno smo donijeli važan zaključak kako nam je država otišla u pičku materinu i kako je vrijeme da preuzmemo vlast.

Partija i ja molimo komentatore na savjete što i kako dalje kad preuzmemo vlast, tj. što bi da se promijeni i koga da osudimo na smrt, a koga na prisilan rad.

Također poručujemo ustašama i navijačima da nam mogu lepo da popuše kurac i da se gone u tri pičke materine.

ŽIVJELI TITO I PARTIJA!!!!!!!!

- 05:38 - Komentari (60) - Isprintaj - #

nedjelja, 01.02.2009.

FRANCUSKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Drage drugarice i drugovi!!!!!

Francuska rukometna reprezentacija zasluženo je pobijedila i stekla titulu prvaka Svjetskog prvenstva u muškom rukometu!!!!! Zlato je njihovo, a ne naše, zapravo naše je samo srebro, ali previše za nas, nismo zaslužili ni to.

Ovim putem Komunistička Partija Dugava upućuje najiskrenije čestitke francuskoj rukometnoj reprezentaciji i treneru Claudeu Onesti povodom pobjede koja je definitivno zaslužena.

Marseljeza se s pravom zaorila u Areni Zagreb, meni osobno jedna od najljepših himni svijeta (naravno, nakon Hej Slaveni).

Naravno, velke rvatine če odmah za sav neuspjeh okriviti suce, koji su po mojem i partijskom stajalištu, svoj posao obavljali pošteno, časno i vrhunski.

Evo, anonimci mogu ponovo komentirati.

ŽIVJELI TITO I PARTIJA!!!!!!!

- 17:47 - Komentari (64) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (6)
Travanj 2009 (10)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Društveno neprilagođeni pripadnik tvrdolinijaškog komunizma/staljinizma

  • Za sve komuniste, protivnike fašizma, obožavatelje lika i djela Druga Staljina

    LINKOVI ZA LAŽLJIVA KAPITALISTIČKA GOVNA

    Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr
    Dnevnik.hr
    Index.hr

    Photobucket
    Luka Ritz (1990-2008) - žrtva kukavičkog premlaćivanja.
    NEKA MU JE VJEČNA SLAVA!

Moji dragi partijski drugovi, borci za običnog čovjeka, protivnici fašizma, kapitalizma i crkve

Nepartijski drugarice i drugovi

Narodni neprijatelji i ostali štetni elementi kojima ćemo suditi kad preuzmemo vlast