Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Oj Hrvatska mati, nemoj tugovati, zovi, samo zovi, svi će sokolovi, za te život dati........ - JA SAM TITOV PIONIR - Blog.hr

JA SAM TITOV PIONIR

srijeda, 21.01.2009.

Oj Hrvatska mati, nemoj tugovati, zovi, samo zovi, svi će sokolovi, za te život dati........

Drage drugarice i drugovi!!!!!

Kopa me neko domoljublje u zadnje vrijeme. U komentarima na posljednjih nekoliko postova, razni komentatori kenjali su po meni da nemam domoljublje.
Odmah, da ispravimo neke krive drine, ja imam domoljublje. Međutim, u zadnje vrijeme, domoljublje iz moje uzavrele krvi lagano prelazi u probavu, točnije debelo crijevo, a nakon toga u kanalizaciju.
Sječamo se raznih pjesama domoljubne i desničarski orjentirane prirode koje smo svi pjevali i time podizali moral sebi i svojoj vojsci koja je u ratno vrijeme branila Hrvatsku. Danas je mirnodopsko doba, strana vojska nas nije uspjela osvojiti za vrijeme rata, međutim u miru nas polako osvajaju druge sile. Kapitalističke uglavnom. Za to nisam od ovog glupog naroda čuo da pjevaju te glupe retardirane idiotske pjesme.
Eto, navest ču lagano što je to moje hrvatsko domoljublje i moj domači nacionalni ponos, odnosno zašto ja nisam ponositi Hrvat:

1. INA - Industrija nafte - ponositi Mađar (MOL)
2. Hrvatske telekomunikacije - ponositi Nijemac (T-Com, T-mobile)
3. Privredna banka Zagreb - ponositi Talijan (Grupa Intesa)
4. Zagrebačka banka - ponositi Talijan (Gruppo Unicredito)
5. Pliva - ponositi Izraelac (TEVA)
6. LURA - ponositi Francuz (Lactalis)
7. Željezara Split - ponositi Poljak (Zlomrex)
8. Zagrebačka pivovara - ponositi Brazilac/Čeh (AmBev)
9. Karlovačka pivovara - ponositi Nizozemac (Heineken)
10. HRT3 - ponositi Nijemac (RTL)

Hrvatska mati za ovim firmama nije puno tugovala, a bogami se ni neki određeni sokolovi koji jedu govna svojim desničarenjem nisu polomili i dali svoje živote za nešto što pripada narodu. Naprotiv, sokolovi umjesto da su dali svoje živote, uglavnom su se najviše nakrali.

Eto drage drugarice i drugovi, mislim da sam dobro objasnio zašto mi se od domoljublja sere.

Naravno, čim ja i Partija preuzmemo vlast, ugovori sa stranim firmama poništavaju se, a firme se nacionaliziraju i vračaju nazad narodu gdje su i pripadale. A sva ona govna koja su te firme prodala u bescjenje uzimajuči za to masne provizije idu na strijeljanje. Jer osim što su uzeli narodu nešto što ga pripada i nakrali se na tome, posrali su se po liku i djelu Maršala Tita koji nam je sve te firme dao.
Uzori za nacionalizaciju denacionaliziranog su nam drugovi Hugo Chavez i Evo Morales koji su iz svojih država, Venezuele i Bolivije uspješno protjerali strane kapitaliste, pokradeno vratili narodu, a odgovorne za rasprodaju obiteljskog srebra strogo kaznili.

Pa nek čujem nešto protiv brače Slovenaca. Dabogda nam uzeli svo more.

SMRT FAŠIZMU, SLOBODA NARODU!!!!!!!!

JA SAM PONOSITI JUGOSLAVEN I TITOV PIONIR!!!!!!

- 04:53 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (6)
Travanj 2009 (10)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Društveno neprilagođeni pripadnik tvrdolinijaškog komunizma/staljinizma

  • Za sve komuniste, protivnike fašizma, obožavatelje lika i djela Druga Staljina

    LINKOVI ZA LAŽLJIVA KAPITALISTIČKA GOVNA

    Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr
    Dnevnik.hr
    Index.hr

    Photobucket
    Luka Ritz (1990-2008) - žrtva kukavičkog premlaćivanja.
    NEKA MU JE VJEČNA SLAVA!

Moji dragi partijski drugovi, borci za običnog čovjeka, protivnici fašizma, kapitalizma i crkve

Nepartijski drugarice i drugovi

Narodni neprijatelji i ostali štetni elementi kojima ćemo suditi kad preuzmemo vlast