Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
OBJAVA RATA USTAŠKOJ ĐUBRADI - JA SAM TITOV PIONIR - Blog.hr

JA SAM TITOV PIONIR

četvrtak, 27.11.2008.

OBJAVA RATA USTAŠKOJ ĐUBRADI

Drage drugarice i drugovi!
Ovako. Ovo je moj novi blog i prvi objavljeni post na njemu. Nažalost, mog prijašnjeg bloga više nema jer mi ga je ustaški izrod sjebao, s time da nije niti svjestan koliko je zapravo sjebao sebe.
Ja sam se sada opasno raspizdio, a znamo kako su ustaše završavali kad su imali posla sa ljutitim partizanima. Ustaše, sjetite se Bleiburga gdje vam je naš dobri i dragi drug Tito jebao milu mater. Pokazao vam je gdje vam je mjesto. U jami u zemlji, masovno pokopane kao stoku nakon antraksa. I još onako zapaljene, friško-reš relacija. Da vas kojim slučajem takve damo kanibalima sa Papua Nove Gvineje, vjerojatno bi se razboljeli jedeći takvo meso pokvareno puno boleština.
S obzirom da ste me jebački raspizdili, evo par rečenica, onako samo najbitnije, s obzirom da je rat tek počeo.
Ustaše, jebo vam vaš bog isus mili milu mrtvu pokojnu crknutu raspalu majku u pičku presvete božje matere djevice gospe kako je već zovete. Jebem ja vama vašeg boga isusa, onako krvavog raspetog. Jebem ga u svih 5 rana. Svršavam mu u onu ranu u trbuhu gdje ga je probo onaj Rimljanin. Također vam jebem svu kristovu muku i svih 40 dana koliko su ga mučili. Jebem vam presvetu kristovu riječ. Jebem vam presvetu kristovu krv. Jebem vam također i onog boema, ivana krstitelja koji je krstio tog vašeg glupog boga. Jebem vam presveto trojstvo i duha svetog, tko god on bio. Jebem i sve apostole. Jebem vam svetog petra i pavla. Jebem vam svetog josipa. Jebem vam presvetu mariju vazda djevicu kako bi popovi rekli. Jebem vam mariju magdalenu, onu kurvetinu koju je vaš bog krist isus dobro jebavao i karao skupa sa svojim apostolima prije nego su ga razapeli, samo crkva to neće da vam kaže. Jebem vam svetu vodu i maslinove grančice. Jebem vam sve svece katoličke crkve. jebem vam božić. Jebem vam uskrs. Također vam jebem bezgrešno začeće. Jebem vam gospu u pičku djevičansku. Jebem vam jezerinca, kaćunka, bozanića, benedikta i woytilu, nabijem vas nakurac njih i vas. Jebem vam retardiranog papu, ovog i onog prije. Jebem vam thompsona. Jebem vam škoru. Jebem vam leš pokojnog tuđmana. Također vam jebem vašu molitvu oče naš. Jebem vam i vašu rajsku djevu kraljicu hrvata, poserem vam se na nju. Jebem vam sve mrtve kosti ustaša koje su partizani s pravom poubijali. Zapravo, poserem vam se na mrtve, i to onako sa najvećim guštom i zadovoljstvom. Poserem se ja vama i na grob vašeg franje i pavelića. S obzirom na pizdarije u koje vi vjerujete, prevest ću vam to na vaš primitivni jezik. Vašeg franju i antu sad vrag prži na laganoj vatrici, a drug Tito je za razliku od njih sigurno u raju. Uh malo sam skrenuo sa psovačina, evo vraćam se na njih.
Jebem vam thompsona i lijepa li si. Izdrkam vam se na kristovo raspelo koje doma imate i na bibliju. Jebem vam i sve vaše drage uspomene, jebem vam vjeru, ljubav i domovinu i retardiranog škoru. Popišam vam se na moral. Poserem vam se na svetinje. Pljujem vam na sve u što vjerujete i sve što cijenite. Izdrkam vam se majkama u pičku i radim vam braću. Također vam jebem dinamo i hajduk. Jebem vam i mamića. Jebem vam katoličku crkvu. Kad dođemo na vlast, crkve vam rušimo, a vjeru zabranjujemo. Umjesto raspela, u kući ćete mortati držati Titovu sliku. Živio Tito. Živio Staljin. Živio Poncije Pilat. Živio Juda. Živjeli farizeji. Živio Osama Bin Laden. Živio Kim Jong Il. Živio Fidel. Živjeli Lenjin, Marx i Engels. Živio Yaser Arafat. Živio Hugo Chavez, Evo morales, Ernesto Che Guevarra. Živio Aleksandar Lukašenko. Živjela Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija. SMRT FAŠIZMU SLOBODA NARODU!
Ustaška govna, ne znam kako da vas drukčije nazovem. Kako se sad ne bi malo uobrazili jer sam cijeli post namijanio samo vama, zato ću navesti još neke stvari prema kojima gajim averziju, i to strašnu.
Ne volim vjernike ni vjerske fanatike. Mrzim i katoličku crkvu i popove. Mrzim kad se moram iznervirati zbog lošeg patent zatvarača na hlačama ili trenerci. Mrzim i kad mi cipele promoče. Mrzim kreštavi glas Mile Elegović. Mrzim sanadera i milinovića i cijeli hadeze. Mrzim što će mi cigare poskupit i što će mi zabraniti pušenje u kafiću. Mrzim i mafiju i brajšu, kao i razmaženu deriščad koju roditelji moraju hraniti.
Toliko zasad dragi moji ustaše i ina đubrad vama slična, napominjem vam da ste me uhvatili malo na spavanju, ali sad sam puno budniji. Nisam se ni malo pokolebao, tek sam sad najodlučniji u borbi s vama i da oslobodim svoju zemlju od vas koju zagađujete.
Još jednom: ŽIVJELI DRUG STALJIN, DRUG TITO, SOVJETSKI SAVEZ, INFORMBIRO, JUGOSLAVIJA, BRATSTVO I JEDNISTVO!
SMRT FAŠIZMU, SLOBODA NARODU!
Vaš DRUG KOBA

- 23:47 - Komentari (241) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (6)
Travanj 2009 (10)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Društveno neprilagođeni pripadnik tvrdolinijaškog komunizma/staljinizma

  • Za sve komuniste, protivnike fašizma, obožavatelje lika i djela Druga Staljina

    LINKOVI ZA LAŽLJIVA KAPITALISTIČKA GOVNA

    Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr
    Dnevnik.hr
    Index.hr

    Photobucket
    Luka Ritz (1990-2008) - žrtva kukavičkog premlaćivanja.
    NEKA MU JE VJEČNA SLAVA!

Moji dragi partijski drugovi, borci za običnog čovjeka, protivnici fašizma, kapitalizma i crkve

Nepartijski drugarice i drugovi

Narodni neprijatelji i ostali štetni elementi kojima ćemo suditi kad preuzmemo vlast