04

srijeda

siječanj

2012

Zima....hladnoća....studen...

...Ja osobno jako volim zimu-to mi je jedno od najdražih doba godine...volim snijeg,volim kako priroda izgleda kada ju snijeg prekrije....
...isto tako volim putovanja....često se zamišljam u nekoj planinskoj kućici u nekoj divljini prekrivenoj snijegom,pored kamina u kojem pucketa vatra i grije mene i moju voljenu osobu koja je također pored mene......nije li to prekrasno??!!!


Lijepo je maštati....ali lijepo je i kada se može ispričati nešto što se zaista i dogodilo.

....šetnja zaleđenom šumom noću,s osobom koju si tek upoznao u nekom kafiću u selu do......nakon dvije ili više rundi pića,zapoćinje na oko bezazleni flert na koji niste obraćali pažnju prilikom samog ulaska u kafić (a postojao je). Nakon još nekoliko pića,zapoćinje puno ozbiljniji flert i u dosta slučajeva prilazak i upoznavanje (ne uvijek,jer postoje i sramežljivi ljudi pa to onda malo duže traje)......tu se započinje razgovor,netko govori istinu,a netko i onaj drugi dio istine koji to nije-vjerovatno zato da bih se impresionirala onda druga osoba. Nakon toga,ponudiš joj prijevoz...što ona odlučno odbija,te predloži rađe šetnju kroz šumu....onako zbunjen prihvatiš (ono-daj šta daš,jer jednostavno iz nekog razloga se ne želiš niti možeš odvojiti od nje),ali nisi ni svjestan da si već na pola puta do tuda da nazad više nema,te se prepuštaš čarima ljubavi na prvi pogled!!!!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.