sdrugestrane

srijeda, 13.02.2013.



"najgori način da ti netko nedostaje je da sjediš pored njega
i znaš da ga nikada nećeš imati."
marques





vraćajući se večeras
natovarena emocijama
(uvijek istim kad se vraćam od njega),
plakala sam i nije me bilo briga da li me tko vidi.


dok sam sjedila pored njega,
izbrisana za sve drugo,
za svu svoju stvarnost i sve važne stvari
utapala sam svoj pogled u te oči
i slušala što mi govore ta usta.


ti trenuci u kojima si pripadamo toliko su kratki
i već na odlasku mi nedostaju.
obuzme me tada beznadna potreba i strašno nedostajanje.
prebrzo opet postajemo dva različita planeta
u prostranstvu vremena i mnoštva


ne smijem, znam to dobro,
vjerovati tim očima, usnama, rukama, što god da mi govore.
ne smijem ništa očekivati, niti pretpostavljati,
već samo uhvatiti te trenutke kao slučajno ulovljenog leptira
kojeg već slijedećeg trenutka puštam da odleti u slobodu.







- 00:11 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>