sdrugestrane

srijeda, 01.08.2012.

dišem gledam slušam čitam čekam






ponosila sam se svojim  unutarnjim  mirom,

duboko disala, bila prisutna,

živjela u sadašnjim trenucima,

osvještavala sebe i  svoju prolaznost, 

svoju nevažno-važnu ulogu u univerzumu.


tek tu i tamo, 

nekim uskim hodnikom zalutala bi povremeno ona stara patnja

ona kojoj sam se još donedavno tako lako predavala,

sjena koja me je pratila u stopu tako dugo,

-moje misli o njemu.


i mislim da sam tu tugu pretvorila u sjećanje na nju.

a misli i želje u tim zanemaremim  zakutcima kao da samo nemirno spavaju.

pa ipak, noćas me je probudila tišina, 

moja je ruka uhvatila uvijek utišani mobitel

-na njemu je bio propušteni poziv od prije desetak minuta.


kako je to moguće, osjetiti a ne čuti?

kako je moguće da  već nekoliko dana čekam ali ne želim to sebi priznati?


mi nismo, znam  zauvijek zaboravljeni usputni suputnici u vlaku kojim putujemo kroz vrijeme, kroz svoje dane života.


kakva nas to sila  drži u toj nestvarnoj kompoziciji tako dugo?






- 19:02 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>