sdrugestrane

četvrtak, 01.03.2012.

na kavi




sjedila sam danas nasuprot tim očima i tražila onu dubinu u koju sam toliko zaranjala
sada je to samo plava prozirna šarenica.

slušala sam njegov glas koji je nekad odzvanjao mojim tijelom i izazivao nebrojene titraje
sada je to samo glas, jedan od mnogih glasova u kafeu.

gledala sam mu ruku na stolu, ruku koja je tako savršeno nasjedala uz moju
sada u njoj više nema nikakve magije, to je obična ruka koja drži šalicu.

tijelo pored kojeg sam sjedila danas nije u mojem izazivalo nikakve reakcije
moje je srce nečujno i spokojno kucalo.

pitao je misliš li na mene katkad

samo sam slegnula ramenima
i nastavila virkati u tv koji je prikazivao najnovije vijesti.

bože, kako sve prolazi..








- 20:17 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>