sdrugestrane

četvrtak, 02.06.2011.



zatvorim se
uljušturim
uvučem u svoje misli.

ni s kim ih tad ne dijelim
ne mogu.
tko me može razumjeti?

svi smo ograničeni u svom vlastitom svijetu
u svom vlastitom umu
u svom snu o tome kakvi bi trebali biti.

ono što predstavljam i ono što činim slika je koji stvaraju drugi.
(ili maska koju nosim radi njih da bi me voljeli)

a sama sam u stvari prostor prepun kovitlaca misli, pitanja
dugih razgovora i beskrajnih rasprava sa samom sobom,
mnoštva sklopljenih sporazuma.
mnogo je ovdje i čuđenja i osuda,
pa i zgražanja nad samom sobom.

kad pokušam sagledati sebe i svoja djela
vidim da sam oduvijek slijedila svoje srce,
samo srce.
to me čini nekako mirnom
i bez straha.

to me čini odgovornom za sve što činim.



Photobucket



Photobucket



- 06:33 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>