sdrugestrane

četvrtak, 25.11.2010.



Vampir


On vodi mene u noć
Ruka mu je mala topla mekana
On vodi mene u noć
Oči mame prazne plave vodene
otrov vina riječi podsmjeha

Ja skrivam svoju dušu od njega

On grli moje tijelo i pije pije moje usne
i pleše pada pijan od moje krvi

I čeka čas
da se tijelo moje mrtvo sruši ispruži
i on da zgrabi moju bijelu dušu
i s njome bljesne kroz noć u bezdanu tamu


AB.Šimić




Photobucket





sudbina, usud ili nešto treće
postavila mi ga je na put
kradljivca moga tijela i duše.

upala sam u zamku svojih tlapnji
kao ulov lovca u šumi
uvjerena da mi se događa nešto posebno
veliko snažno važno

moj je put skrenuo negdje drugdje
i više nisam u to uvjerena
ali on ne pušta svoj stisak,
ne sluša što govorim, ne gleda moje oči
ne vidi ne čuje
samo kaže: izazivaš tragediju




Photobucket








- 22:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>