< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ukupno online

Naslovnica bloga
Komentari da/ne?
Dodaj u favorites

Trenutak kada prestanete razmišljati o novcu vrijedi tog truda.

Hrvoje Prpić


O čemu se tu radi

O novcu, lovi, perju, cashu, kunama i ostalim devizama. Crta vodilja je sljedeća: zašto biste teško radili za svoj novac kad on može teško raditi za vas. Samo treba znati kako.

Savjete, pohvale, prijedloge ili pitanja uputite na e-mail ili na forumu. Hvala.

Sva mišljenja i savjeti na ovom blogu su moji osobni stavovi napisani u najboljoj namjeri, a rezultat su mojeg iskustva, znanja i literature koju čitam. Ja vam želim pomoći, ali u krajnjoj liniji svatko je odgovoran za sebe u svemu pa tako i u novcu.

blog.hr

Knjige koje mi se sviđaju

Retire young retire richNAJbolja knjiga koju sam pročitao o novcu i prva koju sam pročitao iz serije Richdad. Kasnije sam nabavio i ostale, ali ova mi je i dalje broj 1. Otvorila mi je oči i mozak.

E-mythKnjiga za one koji žele stvoriti biznis koji radi za njih, a ne da 24 sata oni rade u njemu.

How to be a billionare Priče i strategije nekoliko milijardera - izuzetno korisne informacije o tome kako su zaista uspjeli i što možemo naučiti od njih (nije sve onako kako piše u novinama)

Screw it let's do itRichard Branson (osnivač Virgina) priča o svom životu i biznisu. Fenomenalno inspirativna knjiga. Teško radite i istovremeno se zabavljajte.

Automatic WealthJako dobra (realna) knjiga za ljude koji se žele obogatiti. Slogan knjige: Bio sam bogat. Bio sam siromašan. Bolje je biti bogat. ( potpisujem :) )

The Richest Man in BabylonKLASIK! Jedna od prvih knjiga na temu bogatstva. Pisana u jednostavnim "biblijskim" pričicama. Super knjiga!

Investiranje I dioSuper knjiga za ulaganje u dionice. Pisana jednostavnim i zabavnim jezikom. Ko blog;)

Investiranje II dio
Million Dollar HabitsMi smo ono što radimo svaki dan. Promijenite to i promjenili ste sve. Fenomenalna knjiga. Želite li uspjeh u karijeri ili vlastitom biznisu - svakako pročitajte i shvatite da UVIJEK radite samo za sebe.


Advanced selling strategiesČovjek je uspio mene zainteresirati za prodaju, a mislio sam da se time bave ljudi koji ne mogu pronaći nikakav drugi posao. Kakva greška! Najbogatiji ljudi su odlični prodavači.

Money Is My FriendSimpa mala knjižica s praktičnim savjetima o novcu.

Zašto ne volim multi level marketing - MLM

Objavljeno u utorak, 19.12.2006. u 21:22.

Da, bio sam član jednog MLM-a i vidio kako to funkcionira te sam bio na nekoliko prezentacija ostalih. Znam o čemu pričam. Što mi se točno ne sviđa?

Bilo mi je dosta teško to definirati do nedavno kada sam konačno otkrio što me to zapravo smeta. Naime MLM se temelji na osobnoj preporuci. Međutim vrijednost OSOBNE PREPORUKE je upravo u tome što više vjerujemo drugim ljudima, prijateljima i poznanicima nego reklamama na televiziji. Što se događa u MLM-u? Ljudi nam preporučuju proizvod ili poslovnu priliku SAMO ZATO da zarade na nama. Zamislite si situaciju da vam prijatelj kaže sljedeće: joj kak sam jeo dobru pizzu tamo - odi probaj. Možda bismo i otišli, ali kada bi znali da će naš "prijatelj" dobiti 5 kn za svaku pizzu koju pojedemo biste li mu i dalje vjerovali kako nam samo želi preporučiti dobar proizvod ili biste počeli sumnjati u njegove preporuke? Vidite u čemu je problem? Reklamama NE vjerujemo jer znamo da su plaćene. Osobnoj preporuci drugih ljudi vjerujemo. Po mom mišljenju multilevel marketing uništava to povjerenje. Tu zadnju liniju obrane.

Test pitanje koje si možete postaviti za svakoga tko vam pruža "priliku života": Zar bi ta osoba IKADA meni preporučila taj proizvod/uslugu, a da nema apsolutno NIKAKVU korist od toga? Ako je odgovor NE onda bi i vaš odgovor trebao biti ne. Ako je odgovor da, onda razmislite još malo :) Naravno pitanje je kad bi vas se uopće ta osoba sjetila nazvati ili pitati kako ste. Još veće pitanje je koliko je drugih odličnih proizvoda ta osoba probala u životu i nikad vas nije niti neće obavijestiti o njima. Zaboravimo za trenutak MLM kao mrežu. Uzmimo samo neki njihov proizvod recimo sredstvo za čišćenje bilo što. Kada ste zadnji put nekom svom prijatelju preporučili sredstvo za čišćenje? Koliko često idete okolo i pričate o proizvodima koje ste kupili i kako su dobri ili loši? Pogotovo mislim na ove kućanske proizvode koji se brzo troše i koje morate stalno kupovati. Ja ih uopće ne spominjem no tko sam ja? Koliko je uopće velika moć osobne preporuke za tu vrstu proizvoda?

Što se mogućnosti zarade tiče... Ako je nešto dobra prilika ja ću to i reći. Zašto nam prijatelji iz MLM-a nikada ne govore o nekim drugim načinima zarade osim samog učlanjenja? Nije valjda da nemaju niti jednu drugu ideju? Ako nam stvarno žele dobro neka nam ponude i nešto od čega neće imati direktne niti indirektne koristi.

Druga stvar koja mi se ne sviđa kod nekih MLM-a (ne kod svih) je što se izbjegava plaćanje poreza i doprinosa. Koliko znam ja mogu prodati svoje osobne stvari (stol, odjeću i sl) i nikome ne prijavljujem tu svoju zaradu. Međutim kada bih ja uletio u diskont i kupio stvari po veleprodajnoj cijeni i onda "prodavao" okolo drugim ljudima po maloprodajnoj u tom slučaju se ja bavim čistom trgovinom. To za sobom povlači registraciju tvrtke ili obrta, obvezu izdavanja računa itd. itd. Međutim rijetki su oni koji to zaista i rade.

Protivnici MLM-a pričaju kako je taj rast gdje se stalno mogu učlaniti novi ljudi matematički neodrživ. Možda na papiru. Još nisam vidio MLM koji bi zaista to dostigao u praksi. Ljudi umiru, rađaju se novi i nikad se neće svi učlaniti. Istina je da u MLM sustavu nitko ne vodi brigu o količini ponude. Npr. u Zagrebu imamo nekoliko McDonaldsa. Što bi se dogodilo kada bi ih umjesto nekoliko odjednom imali 1000? Njih 990 bi propalo i opet bi imali nekoliko McDonaldsa, ali imali bi i 990 razočaranih ljudi i gomile dugova. Iz tog razloga McDonalds neće dozvoliti otvaranje 1000 svojih dućana na malom prostoru. S druge strane MLM će primiti svakoga bez obzira na broj sadašnjih članova. Moglo bi se teoretski dogoditi da oni koji se zadnji učlane nemaju koga uključiti i na njemu zarađivati. Ponavljam još nisam vidio da se to dogodilo.

Danas čak više ne prodaju proizvode. Riječ prodaja je postala de facto prosta riječ. Sada su suptilniji. Danas vam samo preporuče kupnju u jednom dućanu. U jednom. U tom dućanu svega ima samo "jeftinije" :)

Zanimljivo mi je to njihovo objašnjenje jeftinije robe. Proizvodi koji se najčešće prodaju putem MLM-a se nigdje drugdje ne mogu kupiti. Mogu se nabaviti isključivo putem mreže, strukture (samo nemoj reći piramida). Zašto bi netko išao prodavati proizvod kroz MLM? Nemam pojma. Možda da smanji troškove? Ako su vas dohvatili sigurno ste čuli priču o tome kako proizvod putuje iz tvornice onda dođe do jednog trgovca pa da drugog pa do dućana i svatko od njih mora malo zaraditi. Kako bi bilo da možete direktno kupiti proizvod od proizvođača bez svih tih posrednika? Lijepo zvuči, ali zašto su onda svi ti proizvodi i dalje toliko skupi? Zbog kvalitete? Ne. Zbog svih onih iznad u MLM strukturi koji moraju zaraditi na tom proizvodu i tako imati "pasivne prihode" i razvijati svoj "business". Na kraj smo došli na isto ako ne i na još gore.

Ukoliko je netko uspješan u MLM-u mislim da bi bio još puno uspješniji da jednostavno otvori svoju tvrtku, zaposli ljude i bavi se trgovinom bilo kojeg drugog proizvoda.

Pod prednosti MLM-a navodi se kako je to gotov sistem, franšiza u malom. Navodno je dobro učlaniti se u MLM jer možete puno naučiti od njih čak i ako ne uspijete dostići fantastične nivoe zarade. Aha. Kad god vidim neki novi MLM uvijek si postavim pitanje. Temelji li se MLM stvarno na nekom dobrom proizvodu ili je samo paravan za strukturu (nemoj reći piramida)?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

21 sitnica koje bih volio da mi je netko objasnio kada sam krenuo u biznis

  • seminar za poduzetnike i one koji to tek žele postati
  • više detalja o seminaru potražite na www.imamnovac.com

LINKOVI

izbor tekstova

Razmjena linkova

Dnevnik nas 2+2
kuzushi
whyowhy
Miss Ann Thropea
biti bolji be better
Linux - bird of prey
Blog pozitivnog utjecaja
Internet zarada forum
moje inovacije

Obračun plaće - update s 1.7.2010

Made by Finesa d.o.o.

Uk. trošak:
Bruto:
1. stup:
2. stup:
Olakšica:
Dodatne o.:
Porez:
% prirez:
Prirez:
Neto:



Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.
Izrada i dizajn: Snd Design. Autorska prava zadržana.