NotYourStar

srijeda, 20.09.2006.

watergirl.......

....eto opet vam se ispricavam jer me stvarno nema dugo na netu....ali kad vam kazem da jednostavno nemam vremena i nemam stalno pristup netu.....
....ja sam uspijesno skinula one svoje kileee odvratneee i dalje skidam joooš kila i fenomenalno se osjecam...jebeno sam sretna kad skuzim da uspijevam u svom naumu do savrsenstva..no ima i dana kada i nije bas tako i jednostavno kao da zaboravim na sve i stavljam to odvratno smece u sebe(HRANU).,...i imala sam tolku grižnju savijesti da sam se morala otici ispovracati....dok sam jela to sranje od bombona,cokolade,kakaa,salame.......fuck fuck fuck... osjecala sam kao da mi se direktno gomila u bokove ,trbuh,stražnjicu,ruke,lice....UZAS.....toliko se osijecam krivom kao da sam sagrijesila...neznam..uglavnom nije dobro nikako....i otisla sam trcati s 5 trenerka na sebi da se i oznojim ko konj i da to sve izgori iz mene.....umrla sam od umora i jedva se istusirala...ali bolje sam se osijecala.....u takvim trenucima kada pocnem jesti npr.cokoladu ja si nesmijem dotaknuti trbuh ili nogu jer mi se gadi...ne zelim da te kemije budu u meni.....osijecam kao neka maloumna glupaca koja nije u stanj sebi reci NE,ODJEBI OD TE COKOLADE,AKO SI MOGLA BEZ NJE DO SADA MOZES I DALJE.....kad bih barem dobila neku alergiju na ta sranja da ih nikako nemogu jesti i da me dgrugi ne nude.....

.....leptirice ostanite cvrstih krila i letite prema svome cilju....
....ja sam jako sretna,i moram vam se pohvaliti da radim punom parom,ima me na jumbo plakatima,novinama,promidbenim lecima,katalozima,posjetnicama........he he he he he he i cvijetam od srece i to mi daje snage da nastavim i dalje druziti se sa svojom naj naj naj frendicom anom i ponekad popricam malo i s mijom...he he he.......I love my bones....leptirice drzim vam fige da odjebete tu svu zlu hranu koja samo donosi celulit i lose raspolozenje,prestanimo sa tim i pocnimo se voljeti...skiny...

..dare to be perfect...

....my body,my choice....
















- 00:39 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>