NotYourStar

petak, 10.02.2006.

wanna be thin

...hellou svima...nadam se da je kod vas sve ok..kod mene je ono...srednja žalost...ali biti će bolje....ostala sam jaka i nisam baš jela osim jabuke i jogurta i ručka(kojeg sam morala ispovraćati)mući me to moje povraćanje,nekako se nemogu odvojiti od toga,imam toliko veliku grižnju saviesti da jednostavno moram to napraviti...znam da nisam pojela puno nago minimalno,ali svejedno moram to izbaciti iz sebe....obećam si da ću više trćati,ali u zadnjih par dana nemam baš snage..pa ...joj...pokušati ću sutra prestati....i sutra imam sastanak za reviju koja se bliži a ja se osjećam tako usrano debelo,samo želim što brže smršaviti i onda ču početi to održavati..moram se početi bolje osječati,moram smršaviti još i još i još.Hlače mi padaju s kukova,bokova i znam da sam smršavila ali NE to nije dovoljno,kada bi barem to išlo brže...da mogu barem to sve ubrzati s nekim čarobnim štapičem....eh da a on se zove ana..he he he he ......
...danas sam bila ponosna na sebe,pogledala sam ožiljke na ruci i primijetila kako zarastaju i bila ponosna što se dugo nisam rezala,izrezivala sam si x jer su me podsječali kako je hrana zabranjena,bilo mi je kao upozorenje da nebih slučajno zaboravila...nadam se da mi to neče više nikada trebati....skoro pa sam se dovela u savršen red i još samo da prestanem sa miom....velika pusa svim hrabrim curama i one koje če to postati...PPPPUUUSSSAAAAA...

Eat...to live,and do not live to eat.
- 22:02 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>