I am unwritten, can't read my mind, I'm undefined..

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

kaj te muči kolko komentara imam/ili nemam:P

svašta o meni...
Možda zapravo ovo uopće nisam ja.Možda je ovo sve iluzija.A ako nije onda sam ja jedna obična cura iz metropole,ogorčena stvarima koje se događaju ovdje kod nas i u svijetu,imam puno toga za reć,temperamenta sam i jesam,i bla..Da ne duljim...


online literatura..
octobar

kralj jedan i jedini

Hrki Tha rezident!;)

penellope od gospodara

teutica

đus..

mala plava m.p.

bero

globalbloga cura



to be continued...

Samo da napomenem,žena koju sam obožavala čitat...
vrati nam se brzoo! ..




mae...
take a ride to the other side
cause it feels so nice just to drive and drive and drive.
I'de make amends for the other night
if you'de be here with me holding me tight.
Is this the chance when we fly away?
Cause I need to know if I'm coming back,
I push and pull just to get what I want.
In the end I should know that you bring it all to me.

Reach out, you can go overboard if you want to.
In and out, don't lose control, don't lose control.
Just don't take it back.

And I get so close, but I runaway, I runaway.
Things I fear the most, keep me here to stay, but anyway...

Can we try for right now, free of doubt.
If you give me the chance I could try and figure out.
I'm kind of scared because I don't know how.
But I'm watching the close calls and catching my breath now.
There could be time when I'de fly away.
But you need to know that I'm coming back.
Don't want to push and pull anymore,
just to get what I want, when you bring it all to me.

You said you always wanted someone to tell you it's OK.
Well, I guess it's my chance to tell everyone everything.

Can we talk about this?
Give me the chance and we'll fly away.
Can we walk around this?
Give me the chance and we'll fly away.

29.05.2006., ponedjeljak

mlada cura, sjebana ne zna ni ona sama u životu šta bi..

šta da vam pričam...da nemam volje za životom...da plačem danima..bez razloga...da pijem,da se drogiram...da ne mislim na ništa osim sebe...da sam sebična kučka.zašto sebična?jer sam toliko sebična da bih sebi oduzela život?..da mi više moj život nema smisla..čak ni za blog koji sam toliko obožavala neam volje...nemam volje za ničim...imam noćne more...opet plačem danima bez razloga...sva moja sreća kratko traje...tužno,ha? bilo bi jako smiješno završiti ovako život...jadno,usamljeno,uplakano...ma ne,ne bih ja to nikad sebi dopustila...pa gdje je ona moja životna radost nestala?onaj lijepi osmijeh,volja,sreća,ljubav....gdje je nestao onaj trep trep okama...gdje je nestala moja ljubav...zašto se tako promijenio...zašto me odbacuje...srećo,zašto...ovih 10 mjeseci sa tobom..je nešto najbolje što mi se moglo dogodit u životu...ikad,ljubavi ljubaviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....sjebana sam,da,sjebana sam...čak mi se više nit izlazit neda...radije odem negdje i urokam se sama..i sjedim..i plačem..danima..bez nekakvog velikog razloga..i onda ovako neslavno završit svoj život?...kao mala sam htjela biti slavna teta sa televizije...ali ne ona lijepa,i glupa...htjela sam pričat o problemima u svijetu,o potlačivanju žena...a sada...sada se osjećam potlačeno..osjećam se naivno..osjećam se prevareno...osjećam se mutavoooooooo..zašto?ha,mitza matzo??zašto si takva?zašto se tako osjećaš?...zašto bi željela završit svoj život?pa kaj je sve tako crno?zaista...? ili si ti glupa sebična kučko udaljila sve te krasne ljude od sebe..svojim pesimizmom,svojom crnom realnošću..svojim postupcima..opet si počela..da zajebala sam,najebala sam...sama sam...što ja zapravo želim? od ljudi oko sebe? od života? od tih ljudi želim potporu...nakon što sam ih sjebala jel..želim ljubav i sve od njih...nakon što sam im ubila zadnju nadu za bolju mene...bolja ja? ko je to uopće?ko bi trebao biti ta BOLJA JA? bolja ja ne postoji..bolja ja sam ovo...ja sam bolja..od koga?a što bih od života?dečka,ljubav,roditelje,prijatelje..sve bih ja...a sada? sada sam ostala na nuli...ma ne,ne svi su tu...ali mene nema..besmisleno..ove riječi,ovo sve....

izbrišite me tamo u nekoj knjizi blogova i nekoj državnoj knjizi gdje piše da ja postojim...nema me..više me nema...ne postojim..ovako mi je bolje...

Sebična kuja....i eto,da...zaboravite...ne postoji..izbrisane riječi..napisane na ovoj glupoj stranici...


APDEJT;JEBENI APDEJT:

šta da kažem? da sam dobro,NE NISAM DOBRO! znam da postoje ljudi sa većim problemima,pa se ne jadaju..ali šta da radim? da kažem da sam super jebeno dobro pa da puknem..neću...jebi seeeeeee...nećuuu...

Vidiš li sad sebe? vidiš li sad njih?
sve lepo i ružno javlja se svake noći oči kada zatvorim
samo sumnja jer laži jedine su uspomene
par trenutaka nezamenjivih, al sreća izgleda da kratko traje
fališ mi bez obzira na sve
sve je besmisleno, pravo tužno je
sve to kida, sve to boli, cela priča ko mentoli
šta je sreća kada voliš a ne možeš da postojiš
pored osobe sa kojom život nosi mnogo više.....
- 20:36 - kritikuj me.. (10) - nemoj! - #

<< Arhiva >>