I am unwritten, can't read my mind, I'm undefined..

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

kaj te muči kolko komentara imam/ili nemam:P

svašta o meni...
Možda zapravo ovo uopće nisam ja.Možda je ovo sve iluzija.A ako nije onda sam ja jedna obična cura iz metropole,ogorčena stvarima koje se događaju ovdje kod nas i u svijetu,imam puno toga za reć,temperamenta sam i jesam,i bla..Da ne duljim...


online literatura..
octobar

kralj jedan i jedini

Hrki Tha rezident!;)

penellope od gospodara

teutica

đus..

mala plava m.p.

bero

globalbloga cura



to be continued...

Samo da napomenem,žena koju sam obožavala čitat...
vrati nam se brzoo! ..




mae...
take a ride to the other side
cause it feels so nice just to drive and drive and drive.
I'de make amends for the other night
if you'de be here with me holding me tight.
Is this the chance when we fly away?
Cause I need to know if I'm coming back,
I push and pull just to get what I want.
In the end I should know that you bring it all to me.

Reach out, you can go overboard if you want to.
In and out, don't lose control, don't lose control.
Just don't take it back.

And I get so close, but I runaway, I runaway.
Things I fear the most, keep me here to stay, but anyway...

Can we try for right now, free of doubt.
If you give me the chance I could try and figure out.
I'm kind of scared because I don't know how.
But I'm watching the close calls and catching my breath now.
There could be time when I'de fly away.
But you need to know that I'm coming back.
Don't want to push and pull anymore,
just to get what I want, when you bring it all to me.

You said you always wanted someone to tell you it's OK.
Well, I guess it's my chance to tell everyone everything.

Can we talk about this?
Give me the chance and we'll fly away.
Can we walk around this?
Give me the chance and we'll fly away.

25.05.2006., četvrtak

take a chill pill....

Ajmo sad,vrijeme je za smirivanje.Neću mu se javit jedan cijeli dan.Uzet ću jedan cijeli dan se malo smirim.U sedmom mjesecu je godina dana.Jeboteeeeeee,godina dana.Valjda je zato sad tak puno sranja i problema.Moram se smirit,jučer sam satima plakala.Zašto?DA BI MI TI REKAO DA SI POPIJEM APAURIN i da odem spavat...jebeno...Istina je,malo sam pretjerala.Valjda jer sam posesivna i ljubomorna..Ali ne mogu si pomoć..Pa ja tebe volim,jebemu..daj shvati da se moram brinut za tebe..i moram se brinut ...za nešto...

Sad ću se ja smirit.Danas je dan za chillanje,dan za smirit živce uz kavu na mojoj najdražoj terasi.Dan ću se smirit,nikad se više neću dovest u takvu situaciju.Nikad više,niiiiikad više. Moram počet obuzdavat ljubomoru.Nije ni čudo kaj se počeo ponašat prema meni kao prema svakoj curi.Ali ljubavi,ja ti nisam svaka cura.Obećajem,popravit ću sebe i ljubomoru,ali ti moraš i sebe onda.Mislim znam ja da ti ovo nećeš pročitat,jer ne čitaš blogove.Ali lakše je.Imam osjećaj kao da sam ti ovo sada rekla..Jel jesam?Jesi shvatio?..

Danas ću se smiriti.On je samo moj,ne trebam se zabrinjavat oko varanja.Ili trebam? Eto,to moja zločesta strana progovara.On je moj skoro godinu dana,pa daj chill grl...Ja sam jako čudna osoba,nikako normalna i nikako obična..Nikako...Nikako...
Kao što sam rekla,smirit ću se,zaboravit akvu i sve one cure tamo,i ona upucavanja sve.Danas ću zaboravit na tebe,i posvetit se sebi i svom mozgu.Svojim sivim stanicama i smirenju.Mogu ja to,hoću ja to.Mogu,želim,hoću..
Sad ću sama sebi zapljeskat..i smirit se..Bravo JA!....


Image Hosted by ImageShack.us

- 10:41 - kritikuj me.. (7) - nemoj! - #

<< Arhiva >>