< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

E ljudovi .... evo jedna nova anketica za cure moje škole - nadam se da ćete glasati, premda su to rijektke stvari koje ljudi čine ... ali ewo je ...

action="http://poll.pollcode.com/AA6M">
Tko vam je najzgodniji decko na skoli (jedan od ponudjenih)
Pando
Dino
Pavo
Frnja
Buda
Krizba
Karlo
Brile (za Anju)
Dado (7.d)
netko drugi (premda ne znam tko vise moze osim jedne osobe, ali nju necemo spominjati ... hhh ....)
  
pollcode.com free polls


p.s. prwi glas je naravno moj smijehcerek
cerekEwo malo slikica (jako slatkih) ....


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Evo nešto malo o meni:

- općenito: zovem se Valentina i imam 13/14 godina. Idem u 8.a razred. Imam glupog brata Daria, no on nije ni vrijedan spomena. Navijam za Dinamo ... Volim roditelje, prijatelje, simpu, čokoladu, životinje, a piramide su mi zakon ... Ne volim brata, školu, praseravanje i laž ... samoću ... Bojim se: buba i inekcija ... i tako ...
- o prijateljima:
imam ih dosta ...
Naj prijatelji: Dado, Arac, Pando ... Marac, Mika Benđa, Keks ...
Naj prijateljice: Sara, Goga ... Ema, Dora, Laura ...
- o glazbi: volim sve vrste glazbe, no najviše slušam rock i punk (možda malo metal) ... slušam RHCP, Nirvanu, Artic Monkeyse, Ramonese, Avril ... dobra mi je i grupa Black Eyed Peas (no ne slušam ih baš) ...
- o sportu: ne razumijem se baš u sport ... sviđaju mi se odbojka, nogomet i tenis ... trenutno treniram odbojku ...
- o ljubavi: Sviđaju mi se dečki sa dužom kosom. Kod dečka mi se sviđa da je SAMOUVJEREN (a ne pičkica kao neki), i pomalo romantičan ... trenutno imam simpatiju ... jako je sladak i pažljiv ... heh ...

To bi bilo to ...


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Linkovi

Goga - blog o svemu i svačemu
Sarin blog, cool je ... nešto o rocku i tak ...
Maja - cool curka, cool blog
Ivona - cool blog za one koji slušaju us5

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]

evo jedna mala anketa ... molim da ju se riješi ... kasnije ću napisati nešto više o grupi koja bude imala najviše glasova (oko 20-ak):


Koja ti je naj grupa???
Nirvana
Nightwish
RHCP
Azra
neka druga
  
pollcode.com free polls



AKO VOLIŠ GLEDATI NA SAT:

01:01- voli te

02:02-želi te poljubiti

03:03-želi da budete zajedno

04:04-pozvat će te na spoj

05:05-želi samo tebe

06:06-osjeća više nego što pokazuje

07:07-crni dečko misli na tebe

08:08-vara te

09:09-smeđi dečko misli na tebe

10:10-sviđaš mu se

11:11-lud je za tobom

12:12-sanja te

13:13-ne može bez tebe

14:14-voli tvoje oči

15:15-ti si mu jedina

16:16-tajno te promatra

17:17-ljubomoran je

18:18-ima curu

19:19-dobit ćeš poruku

20:20-nazvat će te

21:21-samo dobri frendovi

22:22-fališ mu

23:23-plavi dečko misli na tebe

00:00-srest ćeš ga

 

[subota][31.05.2008.]

lunapark ....

e ljudi ja se nedavno vratila sa kirbaja party... bilo je preodlično ... bila sam sa Gogom, Anjom i Ivonom ...

bilo je malo jadno zato što nije bilo enterprisea, ali preživjela sam (nekako) ... cijelo vrijeme dok smo bili tamo na kibaju ja sam jela neko ogromno lizalu finofinofinofinofinofinofinofinofino(veličine kao pola moje glave yeseek) ... hh ...

igrala vam ja čak i tombolu i dobila neku pticu, kokoš ili pijetla (nešto takvonut) ... ugl. to je nešto što ja ne znam identificirati .... rofl

sve je bilo super osim jedne stvari ... nije se pojavio netko koga sam ja čekala ... došao je tek kada sam ja išla kući, a onda mi se nije ni dalo vraćati tamo ... tako da sam to odgodila za neki drugi put ... hhh ....cereklud

pozzz Gogi (hvala za ....yes), Ivoni (vidiš da balerina nije tako strašna kao što si mislilathumbup) i Miki (kuda si se ti samo izgubio??? zašto nisi došao na bajer???namcor) ....

poseban pozdrav jednom dečku cerek i Davoru koji mi se napokon sjetio ostaviti kommovethumbup ... pozdrav ljudovi ...mahwave

[subota][24.05.2008.]

21 postich ....

hello ljudovi .... wavemahwavemah
hvala svima na kommentarima ... smijeh
mi bili na jankovcu (svi osmaši) .... bilo je super partysmokin... sara i ja smo glumile glavne planinare ... yes sve smo obišli - veliki slap, izvor, grob Janka Draškovića, stakleno groblje, jazavčevi dolinu (tak' nekako se zove) i živi zid .... smijehzujo
bilo je precool, ali naravno da sam nakon toga svega hodanja dobil upalu mišića ... hh ... eek
ljudi ja sada odoh .... ostavite mi puuuno komentara ....
pozzz Sari i jednome dečku cerek

[ponedjeljak][19.05.2008.]

hello ljudovi ... mahwavemahwave
ewo mene napokon ... prvo da se ispričam svima kojima nisam stigla ostaviti kommove u zadnje vrijeme, jer stvarno nisam stigla od tolikih obaveza - pamoram spavati, ići van, u lunapark, igratikomp i gledati TV ... pa ne stignem sve odjednom ... hh ... šala mala ... zubo smijeh

I hvala svima na kommovima ... posebno Ivani (šta se dogodilo sa tvojim starim blogom - ja došla, a onkaže da su ga izbrisalieek)

E ljudovi ja stvarno ne zunam šta da pišem, ali evo da drugi ne kažu da ih ne spomenem, evo vam nekoliko linkova od blogova koji su super i koje trebate posjetiti yesyes :

http://deathpeace.blog.hr (sara)
http://stupiddeadangel.blog.hr (goga)
http://bee02.blog.hr (maya)
http:freakyfemale4ever.blog.hr (penićka)

Eto ljudovi to bi bilo to za sada ... više od mene dugi put ( jbt zvučim kao da sam na nekim vijestima bang)
pozzz Dadi i Gogi smijehblabla

[petak][09.05.2008.]

Hello ... e'o mene ponovno ... nakon podosta vremena =) ali nema veze ...

E'o ja se sada vratila iz vana ... bilo super ... bili Goga, Benđa, Mika i ja ... i tako .. zajebavali se, pričali, slušali glazbu ... sve po starome ... napokon ...

Jučer i u četvrtak pisali malu maturu ... jbg ... mene naravno zapalo ono najgore - fizika, ali šta ćeš ... i to sam nekako riješila, ali to se i ne boduje, tako da ...

Ja sada odoh, ali ewo malo slikica:


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.