Toše Proeski-Always in memorian

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Volim osmijeh tvoj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Najljepši anđele
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Always in my heart and memorian


Toše je bio jedna dobra i topla osoba s prekrasnim licem i prelijepim glasom..Bilo je malo dobrih osoba poput njega..Svi su ga voljeli iako to prije nisu htjeli priznati dok nam ga Bog nije uzeo..Uzeo nam ga je prerano i svi se pitamo zašto..Njega nitko nemože zaminit..On je bio jedinstven..Dok slušam njegove pjesme uvijek se sjetim njegovog predivnog osmijeha i sjetim se koja je sve dobra djela napravio..Bio je pravi anđeo koji je napokon dobio krila..Uvijek će bit u mom srcu i sjećanju..



Jedna od meni najdražih pjesama:
Igra bez granica

Da se bar mogu probuditi
u svijetu ljubavi
bez starih dugova i ovih nakaza
sto su me stalno pratile!
Da te bar mogu poljubiti
bez loših sjecanja
na hladna proljeca
bez slike stradanja
sto se bas na nas zaljepe....
***
Jer moj je zivot
igra bez granica
umorna prica,trganje stranica
na kojim nista ne pise

Jer moj je zivot
vjecito padanje
kad zbrojim poraze
nista ne ostane
samo još vucem navike
i sve na tome ostane!!!
***
Da te bar mogu probuditi
kavu ti skuhati u krevet donijeti
pa te poljubiti
al toga nema i ne postoji
***
Da se bar mogu zaljubiti
u malu seljanku na nekom proplanku
gore u svemiru
tako da dolje ne vidim
***
Jer moj je zivot...


boomp3.com

Tekstovi:

Sandi-Malena
Malena, noćas srušio se svijet
Malena, sve je tako glupo bez tebe
Sad kad je stvarno kraj bože snage mi daj
Samo da prođe ova noć
Tako prokleto sam čekam novi dan
Prvi četvrtak bez tebe

Malena, oduvijek si znala tko sam ja
Malena, ne mogu ja bez svojih oblaka
Sad sve su iste ko ti, sve se smiju ko ti
Kako su lijepe samo da znaš
Sve me ljube ko ti, sve mi lažu ko ti
Sve su moje a tako sam sam


Malena, kako ću bez tebe sutra
Malena, falit će mi s tobom jutra
Ima drugih, ima boljih, ali nebo zna
Samo ti si moja malena!


Dražen Zečić i Anđela Kolar-Nema ništa novo

Dobro jutro željo kako si,
možda je ovaj dan za poziv još.
Odavno nisam čula ti glas,
al u srcu lik tvoj čuvam još.

Neznam što reći, što te pitam,
a znam da ima toliko tema.
Nismo više dobri da ti pričam,
al kod mene ništa novo nema.

Ako treba ja ću prvi reći,
još te volim, još sam lud za tobom.
Ma s njim sam leđa okrenula sreći,
a ne mogu mu reći zbogom.
Još sam luda ja za tobom.

Još te sanjam svaku noć.
Još te sanjam svaku noć.
Još ta sanjam, sanjam svaku noć.

Da ti nemaš njega a ja nju,
bila bi kraj mene sada tu.
Ne traži u tuđoj krivnji spas,
nikad nije bilo nit ima nada za nas,

Nemoj tako ja ću prvi reći,
još te volim, još sam lud za tobom.
Ma s njim sam leđa okrenula sreći,
a ne mogu mu reći zbogom.
Još sam luda ja za tobom.


Kraljica
Ma nemoj zaliti sestro
Ref.
Ma nemoj zaliti sestro
sto te je varao
nek ide gde mu je mesto
pravo u pakao

Nijedno musko na svetu
ne voli jadnice
i zato ne zali sestro
ne daj se kraljice

Na ovom svetu devojke nema
koja se nikada primila nije
na glupe lazi nekog kretena
zbog koga suze danima lije

Vrati mu stvari, zapali mu sliku
osmeh na lice i isturi grudi
obrisi suze i popravi sminku
naruci pice i vesela budi

Znaj, da samo slabi misle da je kraj
a ti si jaka zato pokusaj
za tebe novi je pocetak to

Znaj, zahvali Bogu sto si slobodna
i ne dozvoli vise nikada
da padnes na dno

Ne daj se kraljice

OLIVER DRAGOJEVIC DVA PUTA SAM UMRA
Kad je nebo meni dalo te
reklo mi je idi, bit' ces njen
u srcu sam te nosija, otkad sam se rodija
al' san kasno svatija da nisan ja za te

Tog san dana tebi dosa ja
osim sebe nisan nista ima
a i cime bi te prosija da bih tebe dobija
srce nije dovoljno i nisan ja za te

Zivote moj, dva put san umra
umra za njon, prvi put
kad san je vidija ja drugi put kad je otisla
zivote moj, dva put san umra
umra za njon

Kad te danas vidim da si s njim
ja od tuge za tren ostarim
i nebo je pogrisilo, karte je promisalo
od mene te odvelo, uzelo draga

Zivote moj, dva put san umra
umra za njon, prvi put
kad san je vidija ja drugi put kad je otisla
zivote moj, dva put san umra
umra za njon

SMS DO BOLA
Da budes sretna, da budes voljena
oduvijek samo to sam htio
da nekog volis i taj neko
da budem ja ali to nikad nisam bio

Od mene ostace znam
samo sjena
kad jednom kazes mu da
za sva vremena

Kako cu zivjeti s tim
ako ti srecu pozelim
s njim, a volim te do bola
kojim cu putem do dna
to samo moja dusa zna
ranjena, napukla na pola

Kako cu zivjeti s tim
ako ti srecu pozelim
s njim, a ja te volim vise
al' vidim da nemam kud
da na mom' srcu uzalud
tvoje ime pise

Budi mi sretna i ja cu usnama
osmijeh nakratko da vratim
vremena ima, zivot je predamnom
cijeli da za tobom patim

Od mene ostace
znam samo sjena
kad jednom kazes mu da
za sva vremena


SLADJA-SEDMI SPRAT
Pritisni dugme, pritisni dugme
sedmi sprat
nista licno, nista licno

Dobro te znam, dobro te znam
ti bi broj da ti dam
pa bi onda nesto vise
ja sam sama, ti si sam
al' necu da ti dam

Necu da ti dam, vidi koji si blam
koji si blam, dobro te znam
dobro te znam ne nisam ja od juce
i sve muske price znam
meni isto tako zvuce
daj ostavi me sad budi dobro kuce

Kola, stan hej, kola, stan
ti si jedini osiguran
nece moci, nece moci
da ti se posreci ove noci

Jer kod mene s' tim ne mozes proci
nisam pijana i nece moci
nisam ni luda nece moci
dobro te znam nece moci

Sedmi sprat i mrak u stanu
znam da imas to u planu
da mi pokazes kol'ko si jak
bas se vidi da si lak
bas se vidi tako si lak

Stigli smo na sedmi sprat
stigla si na sedmi sprat
nista licno, nista licno, nista licno
al' meni nesto drugo fali
ego ti je veliki a obraz ti je mali
nista licno znaj
ti nisi nivo moj, ti nisi nivo moj


Oliver Dragojevic-Bez Tebe
Bio sam korak od dna
a ti si ruku pruzila.
Bio sam na kisi sam,
ti vrata si otvorila.
Bila si nekako sva
za mene nestvarna!
Bila si zena sto zna da ljubav da!

Bez tebe nestace sunca,
druge cu prositi za malo ljubavi.
Bez tebe, jedina moja,
za kog cu zivjeti, za koga umrjeti!?

Bilo je noci bez sna
a ti bi me uspavala.
Moj svaki znala si grijeh,
a opet bi me ljubila!
Bio sam ponekad grub,
ti sve mi prastala!
Bila si zena sto zna da osjeca!

Bez tebe nestace sunca,
druge cu prositi za malo ljubavi.
Bez tebe, jedina moja,
za kog cu zivjeti, za koga umrjeti!!!??

Bez tebe...


Daj joj moje haljine
Los ti je izbor ona
dragi, kako ne vidis to
ko da si vezanih ociju mene
sa njom uporedio

Ljubomorna stvarno nisam
malo mi je tebe zao
poslije mene nju da ljubis
sto si tako nisko pao

Daj joj moje haljine
nek se malo dotera
tako su joj sanse vece
da ti mene zameni
da ti bude devojka
znaj da ona nikad nece

Ruku na srce, nije mi jasno
sta na njoj vidis ti
kad poslije mene tesko da mozes
neku bolju imati

Ljubomorna stvarno nisam
malo mi je tebe zao
poslije mene nju da ljubis
sto si tako nisko pao


DRAGANA MIRKOVIC-ZIVOT MOJ
Zivot svoj, ne volim k'o tebe ja
zivot moj, bez tebe samo stvar je prolazna
bez tebe se na mome dlanu ne vidi
zivot moj i zato nikad ne idi

Otvori malo prozor
da izadje sve ruzno napolje
svi rastanci i tuge
i one nase stare nevolje

Otvori malo vrata
da udju onda lepa secanja
da kad te vidim gledam
gledam te bez trunke kajanja

Hej, nemoj da ti bude zao
bar si ljubav ti upoznao

Otvori malo prozor
da uspomena miris osetim
da usnama od svile
opet te na sebe podsetim

Otvori malo vrata
da izadju svi moji nemiri
da nikada me vise
bez tebe jutro ne uznemiri

Hej, nemoj da ti bude zao
ljubav sam ti ja pokazao

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image and video hosting by TinyPic

Brojač



counter







Linkovi
$~Fany~$kiss
°Paula°naughty
**Teooo**cerekcerek
~..Thea..~kiss
°°Sonchy°°
˛˛``Anchy´´¸¸cerek
˙˙~Nikša-2kac~˙˙rofl
*A.M.Lo*sretan
ˇ*Kapelina*ˇkiss
..-Malla Korčulanka-..wink
^°Moa Sandra°^zubo
Ana & Vjera
Ena

Croatia model
Slike i to
Muzika za blog

O meni:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ime:Sanja
Prezime:Nije važno
Datum rođenja:08.12.
Škola:Grafiča škola(grafički tehničar)
Po horoskopu sam strijelac,a po kineskom majmun.

Zanimljiv i optimističan znak koji želi iskoristiti sve što život pruža.
Strijelac ne robuje nikakvim ograničenjima, zadanim okvirima ni pravilima ponašanja. On uživa u svojoj slobodi i ne želi je mijenjati nizašto.
Njega na djelovanje najviše, u svim područjima života, potiče natjecanje. Najbolje djeluje kad se mora najviše dokazati ili pobijediti nekoga nepobjedivog.
U njegovom društvu je uvijek zabavno.
Tolerantni su, pošteni, ali često nepromišljeni i tvrdoglavi.
Njih privlače originalne, samosvjesne osobe, atraktivnog ili neobičnog izgleda. Ako vam se sviđa strijelac to mu i pokažite, on voli izravne osobe. Najbolje da ga pozovete u nekakvu avanturu ili bar na akcijski film. Ponašajte se kao da ste neosvojivi, igrajte toplo – hladno, to će ih još više zainteresirati.
Njegova najveća mana je što se teško smiri uz jednog partnera, stalno želi nešto novo, neku novu avanturu, neki novi životni poticaj. Čak i kad ste u vezi s njim ne možete biti sigurni da ste mu jedini.
Strijelcu odgovaraju: lav, strijelac i vodenjak.
Loša kombinacija su s jarcem, škorpionom i ribama.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

RockYou PhotoFX - Get Your Own

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


" ="0">



Free Music

Free Music



Free Music

Slike








Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
















Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

subota, 24.11.2007.

Make up-Osnovni koraci

Image Hosted by ImageShack.us
Osnova svakog make upa je podloga, odnosno puder u kremi. Ona mora savršeno odgovarati boji vaše kože. Nitko ne izgleda dobro s kožom boje bundeve. I osobito je ružno vidjeti liniju pudera na koži. Pazite da vam bazni puder bude kvalitetno nanešen u tankom sloju, želite li izbjeći da vam lice izgleda poput maske.

Ukoliko želite svijetao, nježan sjaj kože, umiješajte nekoliko kapi losiona ili kreme u podlogu. Za dramatičniji efekt, naglasite određena područja sjajnim mrvicom zlatnog praha nanoseći ga prstima: jagodične kosti, liniju nosa, luk obrva.

Pri nanošenju pudera, koristite puder u prahu i što veću četku. Vrlo je bitno da ga ne nanesete previše. Obratite pažnju na kvalitetu pudera, prijanja li vašoj koži ili je vidljiv na površini.

Ukoliko imate problema s podočnjacima, koji oko vaših očiju stvaraju crne krugove, taj je problem vrlo lako riješiti. Postoji zaista široka paleta proizvoda na tržištu, u različitim tonovima i teksturama za sakrivanje podočnjaka.

Korektor bi trebao biti samo nijansu svjetliji od vaše prirodne boje jer ćete u protivnom postići neželjen učinak: podočnjaci će vam postati još zagasitiji. Ako su vam podočnjaci sivi, nanesite mrvice roskastog sjenila za oči na krugove prije nanošenja korektora. Ako su više plavkasti, koristite sjenilo boje svijetle breskve.

I pažljivo s količinom nanosa. Osim što će se vidjeti da na licu imate previše šminke, na taj način i nanosite štetu delikatnim područjima kože oko očiju. Zapamtite, vaša je namjera sakriti tamnu boju podočnjaka, ne maskirati se.

Rumenilo nanesite samo na jagodične kosti i slojeve nanosite sporo. Nakon toga razmažite rumenilo da djeluje prirodno. Zapamtite, želite naglasiti liniju lica. Koliko god se trudili, ne možemo šminkom stvoriti fantastične jagodične kosti, a ako se pretjera s rumenilom to može izgledati ružno i smiješno.

Ako pogriješite i nanesete previše rumenila, bez brige - ne trebate ponavljati. Samo navlažite spužvu i nježno pređite preko obraza. To će ublažiti boju i vratiti prihvatljiv izgled.

Image Hosted by ImageShack.us
Nakon nanošenja podloge i rumenila slijede oči. Počnite s obrvama: koristite oštru olovku za definiciju oka, tanku liniju za prirodniji izgled. Zatim stavite crnu ili smeđu maskaru za trepavice, nanoseći pažljivo sloj po sloj. Nakon toga, nanesite pažljivo tanku liniju tuša za oči na korijen trepavica.

Tako dugo dok je nanesen u čvrstoj, konstantnoj liniji, koja prati korijen trepavica, tuš za oči može biti nanesen i u debljoj liniji. Premažite preko tuša vrlo tanak sloj sjenila. Ta će sitnica vašim očima podariti magnetski sjaj.

Završite sjenilom za oči: kako biste postigli željen izgled, koristite kontrastne tonove, kombinirajući ih na gornjem i donjem dijelu kapka, također nanesite tanak sloj sjenila i na donji dio oka. Sjajno, svjetlije sjenilo nanesite na dio kapka ispod linije obrva i u unutrašnji kut oka.

I, naravno, usne. Definirajte usne koristeći meku olovku za usne, boje koja odgovara boji vašeg ruža. Nakon toga, nanesite ruž. Kako bi vam usnice djelovale meko i privlačno, na kraju nanesite sjajilo za usne.

Ukoliko vam se vaš najdraži ruž prebrzo skida, a ne želite ga zamijeniti nekim trajnijim, jer vam se baš sviđa, prije nanošenja ruža nanesite na usne malo pudera u prahu. Ruž će bolje prijanjati i duže ostati sačuvan na vašim usnicama. Ako pak prilikom kupovine želite provjeriti koliko je ruž koji kupujete zaista trajan i neće li vam se skinuti pri prvoj šalici kave, nanesite malo ruža na dlan i nježno protrljajte prstima. Ukoliko ruž odmah izblijedi, ni na usnicama se neće dugo zadržati.

Ukoliko vam je ruž presuh i suši vam usnice, nanesite prije ruža na usnice malo losiona ili ulja, po mogućnosti na bazi vitamina E. Pričekajte malo da se upije i nakon toga nanesite ruž.

Bez obzira na to koji ruž koristite, postoji jedno zlatno pravilo: pazite da ruž odgovara tonu vaše kože, kao i boji kose i očiju. Za večernji izlazak koristite tamne sjene, kako biste dobili privlačan vamp izgled, a po danu dražestan i smiren izgled nježnih boja.

Želite li izgledati odlično sa svjetlucavim ružem, pokušajte staviti sjenilo za oči preko ruža kako biste stvorili novi svjetlucav izgled.



| komentiraj! (9) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.