srijeda, 02.07.2008.

post posvećen Judas priestu

Za početak se ispričavam zato što ovaj post nije nastavak ovom prošlom,ali mislim da ovaj post koj
ću upravo napisat puno vrijedniji da bude prije ovog,barem po meni,kako sam napiso u naslovu ovaj
post ću posvetiti legendama heavy metala judas priestu.Dogodila se tragedija za sve ljude koji voliju
taj bend,i svi koji su kupili kartu za koncert 2.7,ko ja.Koncert se trebo održat danas,ali jučer je bilo
objavljeno da je koncert otkazan,zato što je basista iz judas priesta dobio bruh.Ja sam prije dva tjedna
kupio kartu,nisam mogao dočekat taj jebeni koncert,da mi dan prije javiu da je otkazan.Skoro cijeli
život čekam da takvi velikani dođu u hr.i onda se dogodi takva tragedija.Jer tako veliki bendovi ne
dolaze svaki dan,pitanje ako ću uopće više doć pošto već sviraju 40godina.bend koj tolko volim i
poštujem,osječam se uništeno iznutra.Dobro dosta sa žaljenjem,predgrupa im je trebala biti cavalera
conspiracy.A koncert bi počeo u 21h.judas priest je osnovan prije 40godina,najstariji bend poslije
black sabbath(osnivča heavy metala)jer da neki bend 40godina neprestano radi fenomenalnu muziku
zato treba odat svaku počast.Svi metalci bi trebali voljet taj bend,a oni koj im se ne sviđa,bi trebali
poštovat taj bend.čak su se dvije osobe prije 18godina počinili suicid na pjesmi better by you,better than me.
u zadnje vrijeme me zarazila pjesma od behemotha inner sanctum,pjesma ima fenomenalne
riječi,pa poslušajte.
behemoth-inner sanctum


Judas Priest



08:44 | Komentari 9 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.