AnToNijIcE MoJa ŠaLjEm tI WeWiKu pUfU=D

neki znaju da je ona glumila u Zabranjenoj ljubawi najbolja serija je to bila menixD
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




  siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

01.2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... NE/DA

design: Narodna Metalurgija

owako
ja sam Nora
owaj blog poswećen
je Antoniji Šoli
jer ju ja obožawam imam
11 godina
žiwim u Slawoniji
to bi bilo to
papa*



Antonija moja bubuim te=D

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

utorak, 20.01.2009.

Ei..owako..ČITAJTE OBAWEZNO OWAJ POST OBAVEZNO

eii..ljudi moji,naprawila sam nowi blog opet ahh..hh..e wiše nemojte ići na owaj blog ja se prebacujem na drugi moj nowi blog oke..
ewo wam adresa mog nowog bloga..http://moj-lijepi-svijet.blog.hr
eto to wam je moj nowi blog,ja owaj blog neću zatworiti samo neću dolaziti na njega sigurno ću opet se prebaciti nekad i na owaj blog..puno was woli waša nora
by

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.