AnToNijIcE MoJa ŠaLjEm tI WeWiKu pUfU=D

neki znaju da je ona glumila u Zabranjenoj ljubawi najbolja serija je to bila menixD
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




  siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

01.2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... NE/DA

design: Narodna Metalurgija

owako
ja sam Nora
owaj blog poswećen
je Antoniji Šoli
jer ju ja obožawam imam
11 godina
žiwim u Slawoniji
to bi bilo to
papa*



Antonija moja bubuim te=D

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

utorak, 13.01.2009.

OoOoOoOoOoO pa wi to meni komate punoo!pa hwala wam

Ejj..ljudi moi...pa kak ste wi xD..ja sam super=)a znate zašto..hh..naučila sam raditi dizajne weee...jeeej ko hoće slobodno neka naruči još neam swoi blog sa dizz-owima al budem možda naprawila..hh..slobodno mi naručite dizajn i ja cu wama jawit kad bude gotow al ja wam to naprawim u 5-6 min a zaprawo owisi kakaw je..da..molim was naručujte dizajne ali pod owim prawilima...
1.recite bolju podloge,koje
2.koje slike..da stawim
3.šta da piše na dizajnu i di da to piše
i mislim da sam swe rekla...i to bi bilo to
do tada:KiSsSsSsSs

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.