No One Knows

03.02.2006., petak

Kad je bilo, kad bi bilo, kad će biti i kako!

Evo me
U knjižnici...
Cucan Werthers Orginal...

http://img100.imageshack.us/img100/3145/weethersbagbig5he.jpg

Genijalno!

Jurto mi je bilo iznimno u kurcu!
Minjali su struju...
Pa nije bilo TV.
Nije bilo neta.

I propustija san Simpsone


http://img330.imageshack.us/img330/5372/simpsons7hk.gif


TRAUMA na vidiku...

Ja nemogu bez tih žutih malik socijalnih slučajeva. Oni tu sprdaju sve one idilične serije ka Seven'th Heaven i u njezinom stilu. Te mi se serije iznimno gade. Prezirem ih. Brrrr...

Zamisli jebote ljudima prije 60 - 70 godina nije nikako tribala struja.

KAKO?

Mislin nije ni čudno šta nam babe večeraju u šest a sedan vrime za krevet.
A buđenje u pet?
I to usrid zime, po onom ledu... !

JEBUS!!!


A šta će to bit za 50 godina nećeš moć žvakat žvaku bez struje...

Do mene stoji neka ženska ima cipele đon debljine 15 cm, čudna španga, čupava kosa i non-stop mi viri na ekran...

http://img143.imageshack.us/img143/8885/crazywoman9fl.jpg

Toliko o privatnosti i diskretnosti...
Ja ako mi se već da, pristono špijuniran...

Eto bija san danas kratak...
Ova me ženska čini nervoznin pa stavljan točku za kraj.

- 16:38 - Vječni trag dok ga ne izbrišem (4 put hvala) - Jebus!? - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga


Čitajte i njihove pizdarije...


Behind blue eyes
  • No one knows what it’s like
    To be the bad man
    To be the sad man
    Behind blue eyes

    No one knows what it’s like
    To be hated
    To be fated
    To telling only lies

    But my dreams
    They aren’t as empty
    As my conscience seems to be

    I have hours, only lonely
    My love is vengeance
    That’s never free

    No one knows what it’s like
    To feel these feelings
    Like I do
    And I blame you

    No one bites back as hard
    On their anger
    None of my pain and woe
    Can show through

    But my dreams
    They aren’t as empty
    As my conscience seems to be

    I have hours, only lonely
    My love is vengeance
    That’s never free

    When my fist clenches, crack it open
    Before I use it and lose my cool
    When I smile, tell me some bad news
    Before I laugh and act like a fool

    If I swallow anything evil
    Put your finger down my throat
    If I shiver, please give me a blanket
    Keep me warm, let me wear your coat

    No one knows what it’s like
    To be the bad man

    No one knows what it’s like
    To be the bad man
    To be the sad man
    Behind blue eyes

    The Who