nonsense

četvrtak, 09.12.2004.

just another nonsense

daklem,

mislil sam napisat nekaj pametno al to je malo teze kad koristis mozak samo za dvije funkcije: udahni, izdahni!!

kak da se osjecas u ovom trenu kad nemas pojma ustvari di si!! neki dan sam mislil da se konacno stvari slazu kak treba i da bu se ok, no k..c. Lagano noc pada i ja uvaljen u kauc gledam italian job (original) kad zvoni mob... "bok di si stari gade, kaj ima, kad cemo se vidjet", poznati glas u slusalici, reko "kad god ti pase"

i par sati kasnije i sjedimo mi na kavi i razgovaramo malo o izgubljnom vremenu i o stvarimakoje su prosle pokraj nas... zanimljivo neke su ostavile dubok trag....

nego pitam se da li mozes onho fakat vjerovat osobi za koju mislis da j frend ono jebeno dobar, da ti nebu zabil noz u ledja, ja fakat znam rijetke (stipe pozdrav). O tom pisem i ovdje, postojale su osobe koje su meni i frendu s pocetka price bile jako drage, cak vise od prijatelja, ono stalno cuge i te stvari... no najedanput switch se prebaci i nema vise niceg (ok ovo je bio kratak info)

daklem ne tako davno smo bili ko prsti jedne ruke kaj su stalno visili skupa i brijali okolo iako sam i tad skuzil da smo nas dva malo na periferiji jel cudno je kad za druge uvijek imas vremena a za nas bas i ne stalno... no nevermind (yea i like nirvana too). meni je pvom puka film za takve stvari, prvo pozivi da se nadjemo, da oni nemogu jel moraju sami na cugu imaju nekaj bitno za razjasnit, OK no sikiriki, onda ne odgvaranje na poziv, OK nema se vremena, do kompletne izolacije, reko jebo to... moja zadnja poruka je bila, EKIPO NEMOJ TE ME POZDRAVLJAT NA ULICI!!

i tako ja odjahao u nove pobjede, okrenuo ledja i priznajem kurvinski otisao, no ne bez pozdrava :p. vec duze vrijeme brijem u portalu s ekipom koja je totalno drukcija, nema izmotavanja nema lazi i nema presucivanja, ono nazoves, "ej idemo cugat", oni ti vele u brk "necu idem spavat ili radit djecu" a ne nemrem jel nemam vremena za tebe tj. njih dvoje idu a ti si nepozeljan!!!

danas puuuno vremena kasnije stari gad s pocetka price mi prica da se nikaj nije promjenilo... ne znam morti ja ne kuzim taj svijet... tu je sugurno nekaj cudno, barem meni

peace

- 08:14 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>