nonsense

subota, 13.11.2004.

Portal

Portali su vrata koja nas sve skupa zajedno s jednog mjesta prebacuju na druga manijakalnim brzinama (?)

No ovaj o kojem cu sad pisat je malo drukciji, iako mene on isto s mjesta (koliko toliko) zdravog razuma velikom brzinom prebaci u stanje totalnog mozdanog zakazanja (as always). Daklem radi se o meni dragoj birtiji odma preko puta melina u kojoj rado provodim vikende, a pocelo je jos godine davne dok su mene jos morile brige di ici van i dobro se napit pa ak ziv dodjem doma to ponoviti opet. Danas sam (ko fol) malo pametniji pa idem tamo zbog dobrog drustva (citaj hladnog piva). Kako sam vec objasnio sam sebi ja sam ne shvacena dusa koja zeli biti saslusana, jedini bad kaj mi je jezik dug a glasnice glasne kad se napijem, no tad nisam bas previse ozbiljan :). No da se vratimo temi. So da nije te birtije ja bi danas bil vjerovatno negdje na promatranju u sobi punoj jastuka i s onom lipom bilom kosuljim kaj se veze odostraga :). Vec par puta totalno izbacen iz ravnoteze i bacen u stanje totalne depresije i izlaz sam nasao, a u cemu drugom, do tulumarenju, ne bas u alkoholu ak ste to pomislili no eto u tulumarenju. Ekipa koja tamo radi je mrak, ljudi ak neko zna slozit domacu atmosferu onda su to konobari tamo, 100 puta okrenute runde na njihov racun, najjeftinija cuga u tkalci i k tome jos zakon mjuza, kaj ti treba jos (osim klime)!!

Daklem nije mi bilo na pameti reklamirat tu birtiju jel njima to ne treba, hebo te svako ko je jednom tamo krocio uvijek se vracao, ima nekaj u tom nazivu portal, udjes na dve a izadjes na 4 noge ;).

Ljudi moji jucer sa vidio da postoje medicinski fenomeni, daklem rokamo mi na sanku pive, ono lete runde ko iz kabla i fakat malo prebrzo se roka, jedva pratim (a nije bas da sporo pijem). I tako nakon 6 rude zac zavrti tequilu, ljudi moji ja se skoro ispovracao, sekunda je falila, ono struk na ex i krene zeludac, i bluimp, i blump i jedva uspije u sebi zadrzat do WC-a al na moju srecu tam sam uspjel progutat tako da nisam izbacil sebe i se :). No tu price ne staje, ja se vratim ponosan na sebe kad ono nova runda na sanku. Uz jebem li vam majku puce prvi rafal!! Ajd uspio sam i nju no jedva i reko no tequila for me, a ne!!! Dok nas medicinski fenomen je pil nase tequile, frajer je strusio 6 DECI u tri case, ne odjednom ali u roku od pola sata, EJ 6 DECI!!! i ostao na nogama, AAAAA ZAC mi ti se klanjamo!!!

p.s.
e da sad su snimili reklamu za srcolovku tamo

- 10:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>