clementine

31.07.2007., utorak

i'm back!!
ali opet odlazim
ovaj put liječim depresiju koja me uhvatila jer sam doživjela toliko inspiracije, a nisam je imala s kime podijeliti..
i onda sam samo bila zamišljena, sve analizirala nakon što je bilo upropašteno
i toliko toga se dogodilo a ja sad ne znam otkud da počnem..
uglavnom-bebač (komp) je zdrav, ja također i sutra odlazim na more, ali samo nakratko. a onda ima da se vratim jača nego ikad.tj koliko je to moguće u 5 dana.
kako to da je murphy toliko u pravu??
i kad sve ide nizbrdo i misliš da ne može gore nešto te tako poklopi da budeš u još goroj banani?
čini mi se da kad čovjek stekne više samopouzdanja, onda kao da izgubi na nekoj samokontroli.
ja sam se tako počela ponašati. sve nešto kao:lako ćemo, a od toga lako sve postalo teško!
strašno
i onda bih radije da nemam to samopouzdanje ali da radim na sebi onako, zdušno!
tako mi fali neki mentalni trening i koncentracija, a zbog televizije samo oglupljujem (space bag, mokro suhi brijač, kupite 3 dobijete 4 i još 1 švicarski nožić..)...
ispada da sve ono što kažem da NEĆU raditi RADIM!
kao za inat! a kome? pa samoj sebi.
jedan dio kaže:nećeš, a drugi onako, sav sretan: eee baš hoću!! i lijepo se ruga:jesam tenaughtyrofl
a drugi uzrok te depresije je što sam mislila da će sve bit nekako drugačije. moram se pomiriti s time da stvari nisu drugačije ako samo poželiš da su drugačije. potrebno je raditi na promjenama. i dalje mi nije jasno zašto o tome pišem, a ništa ne poduzimam. i onda sam tužna i u toj tuzi samo tonem
mislim da nitko ne shvaća što se događa u mojoj glavi, jer nitko ne bi pomislio da tako 'uspješna' cura može raditi takve promašaje..
baš sam prazna..nesvjesna svega dobrog što imam a ljuta zbog svega lošeg što BIH mogla (kondicional) kada bih uistinu i htjela..
puštam ovu temu otvorenom u nadi da ću je u praksi dovršiti...................
- 22:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2008 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (9)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi