stavila sam sat samo zbog slike, nadam se da nećete zamjeriti...



evo dvije stvari za koje mislim da su istinite, plavushe, ništa osobno...

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts


za ovu drugu mislim da je istinita samozato što sam se sinoć dokazala ;)
...zrnca mudrosti...
* vjeruj da je život vrijedan življenja *
* onaj koji se radije nasmiješi nego da se prepusti bijesu, uvijek je
jači *
* svako zlo za neko dobro *
* želiš li ugledati dugu, moraš podnijeti i kišu *
* želiš li biti sretan, budi *
* ne piti puno i raznoliko u kratkom roku, njet gud :) *
* sretan par dijeli osmijeh koji nitko drugi ne može razumijeti *
* požuri polako, čovječe, osjeti ono što se izmjeriti ne može-ljubav *
* kad ti postane teško i sve kao da je protiv tebe, kad ti se čini da više ni minute nećeš izdržati, nemoj posustati jer upravo ondje, u onom času sve će se iz temelja promijeniti *
* nitko ne treba osmijeh tako silno kao onaj tko se ne može nasmiješiti *
* lijep si, najljepši od ljudskih sinova *



svaki put padne suza uz ovu pjesmu... nadam se da ćete uživati u njoj barem upola koliko ja uživam.


moj, i samo moj blog

srijeda, 19.04.2006.

svega pomalo...

najdraži moji, hir aj em! došli mi švabe pa sam sad malo zauzeta njima. isprva sam se toliko nervirala zbog njih jer mi je toliko toga bilo natovareno na leđa,a i još jednom se dokazala ljudska sebičnost na djelu.
opet je iskorištena moja dobrota i spremnost na bezuvjetnu pomoć. ali nema veze. njima na dušu, ja ću mirnije spavati. sve u svemu, dečki (2 čak) su jako simpatični, zezamo se svi skupa i super smo se međusobno prihvatili. to mi je nevjerojatno drago! četvero njih je danas išlo sa mnom na misu sv. Anti iako ne razumiju ni riječ hrvatskog i stajali su puna dva sata sa mnom! ugodno sam iznenađena! toliko o njima.

naišla sam na još jednu obožavateljicu phila bosmansa i rekla sam joj da ću jednu njegovu pjesmu staviti i na svoj blog. nadam se da će vam se svidjeti: KAD DVOJE LJUDI ZAJEDNO

kad je dvoje ljudi zajedno i kad jedno drugo grli u ljubavi
i kad doživljavaju nježnost srca,
život postaje blagdanom!

tad više nema granica, nema ni neba ni zemlje.
sati više ne otkucavaju, vrijeme stoji.
mjesec sja sjajnije od sunca
ptice cvrkuću i zimi, a u očima cvate cvijeće.

sve postaje blagdanom.
u svemu sja zvijezda radosti, sve biva dobro.
iznad svih putova titra glazba, zemlja postaje rajem!

na temu ljubavi bih mogla pisati i pisati, no ni svi romani ovoga svijeta ne bi bili dovoljni da se ljubav definira u potpunosti. to je ono što je divno kod nje. taman kad si pomislio da više nema ništa za otkriti, ljubav te prevari svojom nepredvidivošću i otkrije ti neka nova vrata u neki novi svijet osjećaja.
ponekad poželim da sam se rodila u nekom manje divljem svijetu, romantičnijem. rijetki su ljudi koji se istinski prepuste onome što osjećaju. ne razumijem što je tu tako teško. zbilja.
zar je tako teško prepustiti se poljupcima osobe koju voliš?
zar je teško utonuti u njegovom/njenom zagrljaju i tamo uživati, natjerati cijeli svijet da stane, zamišljati najljepšu vječnost, pisati mislima najljepše balade o ljubavi?
zar je tako teško sve svoje dijeliti sa njim/njom?
zar nije nešto najljepše na svijetu imati nekoga uza sebe koji ti neće okrenuti leđa čim naiđe prva nevolja? zar, zar, zar?
kako li je ljubav lijepa... na što te sve tjera, na pothvate na koje ne bi pristao/la u najluđim snovima.

no, kako rekoh, svega pomalo, pa tako želim pisati o nečemu što je možda i donekle povezano sa ljubavi.
znate što bih pitala svakog čovjeka na ovoj planeti? KUDA ŽURIMO? zašto? ionako nećemo nigdje stići, zemlja je okrugla, cilja nema. što ćemo postići žurbom? mogu si samo zamisliti život prije tehnologije, prije urbanizacije, prije znanosti, prije svega. vrijeme kad je bila samo priroda i čovjek. mislim da mnogi ne shvaćaju koliko je zlo zapravo ta žurba! mnogi zaboravljaju na svoje bližnje, na svoje prijatelje, na Boga. prioritet im je karijera, posao, sve osim njih samih i osim ljudi koji su nekad davno činili život te osobe.
zaboravljaju kako živjeti, a što je najgore, zaboravljaju kako ljubiti.
eto dragi moji gdje je nestala romantika-u žurbi.
i onda kažemo kako je život kratak, pa normalno kad ga živimo u petoj brzini! ovaj svijet mi je misterij, nešto što vjerojatno ni sam Bog ne shvaća.
cijeli post ćemo sažeti u jedno zrnce mudrosti... POŽURI POLAKO, ČOVJEČE, OSJETI ONO ŠTO SE IZMJERITI NE MOŽE-LJUBAV!
love ya, kiss...

- 00:23 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Myspace

Myspace




kao što samo ime kaže... moj i ničiji više :)


MySpace Layouts

MySpace Layouts




ne mogu naći spot od ove pjesme, iskreno, ne znam jel uopće snimljen, ali preporučam da ju poslušate... (Nelly-Paradise)










anketa, anketa...