myphotos

29.01.2007., ponedjeljak

...da jabuka ne pada daleko od stabla.......



...ovo je Miško

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a Miško je jer ...drugo na što sam pomislila kad su mi ga stavili prvi put na ruke bio je mali miš kojeg se sjećam iz djetinjstva , ne znam , valjda zbog boje kože i sitnih dlačica koje je još imao po sebi ( Miško je rođen nešto ranije od termina ) ,
a ovo je njegova prva fotografija koju je napravio , slikao je mene i to je bilo drž , ne daj , nemoj da ti padne Minolta ( prvi dan kad smo je kupili )

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...i tako je krenulo ,,,,, kako ga uvijek i svukud vodim sa sobom i Mišku je fotografija postala hobi ( i zabava ) kad prebacujem fotografije s kartice na komp često se desi da ima i njegovih uredaka koje snimi dok smo na poslu ,

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a ne pitajte od kud mu ideja da fotka sam sebe ,,,,,, dete se voli cerekcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...sreća moja da voli i svoju mamu , jer on je jedini koji me uspije uhvatiti tako da sam ja zadovoljna ( ili je to možda zato jer je moj ) ...nije bitno glavno da on fotka smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

naravno ima tu još njegovih fotografija ali one mutne ili ti one na kojima ne znam šta je , neću stavljat na blog

uživajte i pozz.

- 23:35 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi