myphotos

29.07.2006., subota

Nebo

Evo napokon da nastavim s nebom ....neke od ovih ste vidjeli u slide ali čini mi se da je ovako ipak bolje a i skužila sam kako staviti malu sliku s linkom na veliku......jako teški podhvat smokin , uglavnom treba li što reći.....

nebo me uvjek iznova fascinira bilo ono vedro i čisto plavo, oblačno i sivo ali ipak pogotova na kraju dana ima neke svoje posebne čari , pa uzmite trenutak i uživajte
ako kliknete na fotku možete je vidjeti u ful veličini ....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us



kad se sunce poigra oblacima i bojama

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us



nestvarno, traje samo trenutak i nikad više takvo ......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

imagination

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


nebo fascinira i kad sunce zađe ,,,,,a ostala lica neba uploudam kad ih skupim i posložim u jedan folder

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us



i jedna za laku noć

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pozdrav i uživajte




- 13:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

23.07.2006., nedjelja

moje fotke u Maxi tuningu magazinu !!! :)

pa nije da se hvalim ali....... wink

...naime ako kupite novi broj Max tuning magazin na strani 121 je tekst o Klubu Fiatisti s popratnim fotografijama sa meeta u Samoboru od kojih su neke moje ....nažalost još nisam kupila novi broj ali bit će sutra a evo mojih objavljenih fotografija rofl

smijeh

smijeh





I FIATISI



a evo i stranice koju ću si uokvirit ,,mislim da je i Abartov škorpion moj ali svi smo ga slikali pa ono..da nebi bilo zabune ......smokin

Max tuning

e da..ko su FIATISTI ..pa da ne kopate po arhivi evo copy - paste posta objavljenog nakon povratka iz Samobora ....

"...Dana 10.06.06. u Samoboru je održan meeting kluba fiatista, kao šo ime kaže to je klub ljubitelja fiat automobila i uže mu rodbine , kao budući član toga kluba i ja sam bila tamo i zabavila se .....strašno,,,, heh e,,bilo mi je zaista super.....inaće nisam neki ljubitelj automobila pa tako i fiata ali čim se ukaže prilika upotrebit Minoltu iskoristim je maksimalno.Eto pokazalo mi se da i ti automobili mogu biti zanimljivi za objektiv a kako volim fotografirat aute ( mogli ste vidjet u prethodnom post na slikama s street race 402 ) bila sam zaista sretna šo sam dio tog skupa i eto zbog toga se nadam da ću i na sljedećem večem skupi biti prisuta jer tako i moje fotke imaju neku ulogu osim da ih ja premećem po folderima u kompu . Istina je da sam u subotu imala prblema s vremenom jer je bilo promjenjivo pa je prejako sunce ili pak odraz sivih oblaka malo poremetio linije karoserija auta , pogotovo na crnima , a to sam najviše željela uhvatit .No neš se šuška da bi sljedeči meeting mogao uskoro biti u Zadru pa ako ne budem sprečena radnom subotom potrudit ću se da ispravim neke greške u kadriranju i prenesem vam to ......hehhehe onako kako ja to vidim....evo slajd fotografija kojima se najviše ponosim ,,,
Ako vas zanima više o našem mladom klubu ili se čak želite učlani ( ako ste vlasnik fiat ili ti slično neš ) članstvom možete dobit raznorazne pogodnosti koje su u pripremi kluba a ako ne samo popit kavu u ugodnom društvu je dovoljno a stranice kluba su ovdje pa možete pogledat i zanimljivosti iz povjesti fiat proizvodnje ....uživajte ....."


slide mi se zgubil...rolleyes pa evo ponešto iz mnoštva .....

















jep ...bilo je zakon a kako sam samo ostala iznenađena objavljivanjem fotografija


pozdrav i uživajte


- 23:28 - Komentari (12) - Isprintaj - #

18.07.2006., utorak

junak dana .....

....evo me...evo danas je nakon godinu dve opet bilo požara ali dobili smo junaka i naravno da sam ga fotografirala jer......neki su mogli ostat bez svojih domova da nije bilo njega i zato jedan veliki pozdrav
vatrogasnoj jedinici ili dečkima iz kanadera 866


a sve je počelo ovako ne...vjerovatno izazvano nehotičnim bacanjem opuška cigareti iz automobila na putu do mora...ja se nadam da se lijepo provodi sad negdje........



i opako zapretilo



taj dio je neprohodan ili ti neprovozan za vatrogasna vozila pa bi trebali čekat da se vatra približi ili sasukat rukave ali stigla je pomoć i evo našeg junaka dana a nažalost i cjelog ljeta jer sezona požara je počela ...evo ja sam s divljenjem pratila ali nažalost jedino ga nisam uspjela fotkat kako puni vodu.....



































smokin



kad je posao bio završen uputio se nadam se na odmor mah




eto ja sam bila oduševljena to je bilo najbrže gašenje požara od kad se ja sjećam....uh.....jednom je iskra od vlaka izazvala požar ...vatrogasci i policija sve nas je potjerala iz kuća ...e da je onda bio kanadrer ili bar da sam znala fotkat ...eto nadam se da će riba 079 biti zadovoljna ako uspije pogledat ove slike jer neka sam napravila samo za nju pozdrav njoj i svima vama ....

laku noć


- 23:25 - Komentari (12) - Isprintaj - #

16.07.2006., nedjelja

Nebo I

.......vega me podsjetila na fotografije neba koje sam skupila u ovih dve godine...pa utrpah to sve u slide .......uživajte







- 20:17 - Komentari (5) - Isprintaj - #

09.07.2006., nedjelja

evo malo iz razonode

.....kad je meni dosadno ili jednostavno ne ispadne kako je trebalo .......smijehthumbup























cerek





..ne nije magla ......smokin






hhehe ne ,,,nije to sve imala sam ja puno više bisera ali,,,,,,,neke sam na vrijeme obrisala

poz. i uživajte












- 13:09 - Komentari (14) - Isprintaj - #

08.07.2006., subota

thunderstorm

Volim ljetne pljuskove, one koji dođu iznenada , popračene snažnom grmljavinom i munjama rofl , heheh naravno kad sam doma , znam da mi ne bi bilo ugodno da me uhvati negdje drugdje ali evo par fotografija koja sam napravila u sigurnom kutu svoga balkona ( pih ter nemam mogučnosti fotkat negdje drugdje )

dolazak





zastrašujuće je kako u samo par minuta krajolik promjene slično nekoj sceni iz horora



zastrašujuća je i snaga koja se oslobađa sudaranjem oblaka , čovjek se zaista osjeti malenim i hm,,,gotovo nevažnim u odnosu na snagu prirode ,,,,,,,,



da ,,,ovaj,,,,obožavam grmjavinu,,,,,onu snažnu, koja ti poremeti otkucaje srca , brbbr tok misli ,,,,, od koje ti adrenalin skoči i poželiš se sakriti mami ukrevet ali obožavam !!!! šteta da nemam smimljeno



a i čisto sumnjam da bi isto doživjeli kao ja smokin


a ..moram priznat nije lako uhvatit munju u objektiv ,,ne onako kao profići kako bi ja to željela ali i ovo mi je bilo dovoljno...inaće sam strašljiva ko zec smijeh





...teško je opisat osjećaj kad jednom napokon uhvatite munju,,,,šteta šo na fotografiji ne mogu prikazat i osjećaje koji me obuzmu,,,,,,,jednostavno strahopoštovanje











ovaj..ono gore ,,strahopoštovanje ,,,hehhe ,,,zapravo osjetite kad munja drmne susjedu u dvorište a vama se cjela kuća zajedno s bakonom i ogradom za koju se držite zatrese tolko da se ,,,,,ukakite ....




......uh.....adrenalin mi je skočio samo gledajući ove fotografije ,,, napravila sam ih prošle godine a ove još nisam imala prilike obući se u kabanicu ali noćas sam sanjala scenu iz nacional geographica kojeg sam davno gledala ,,,,tip je uspio uhvatit munju koja se raširila po cjelom nebu u obliku menora ( židovski svjećnjak ) e pa u snu sanjala sam da sam na jednom brdu tu iznad Bakra i fotografiram munju na nebu iznad otoka Krka u tom obliku .....joj........da mi je to uhvatit dead...ja bi sad da jednu nevericu .....baterije su pune smokin

a moram se zahvalit i kolegici lorraine na savjetima za naziv teme .....mah
- 13:54 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi