< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
....ako je svako prešućivanje jedna cigla zidu, ja sam ograđena sa svih strana....na ovom blogu nema cigli, nema zida, a nadam se da će to vredit i za slučajne kao i namjerne goste......


my photos blog

iz arhive fotobloga pogledajte



nothing else.........
Nebo II
moje fotke u Maxi tuningu magazinu
junak dana
Nebo I
neke fotke
thunderstorm
Rab II
Rab I
Poreč, Vrsar, Rovinj
fiatisti i njihve pile ( slideshows link )
street race 402 Grobnik 2005 ( slideshows link )
zalazak sunca
nočni posjet
cvjetna
proljeće
zimski ugođaj



,,,a uz njihove misli volim popiti kavu.....


http://siddarhta.blog.hr/

http://oceanicflight815.blog.hr/

http://lollita.blog.hr/

http://sherayzl2deo.blog.hr/

http://lorraine.blog.hr/

http://patak74.blog.hr/


A UZ NJIH UŽIVAM U FOTOGRAFIJI I ODMARAM ,,,,
UŽIVAJTE



lisa
vega photos
vega slike
lorren photos
Kada fotoblog


" ....Nemam široki snop svjetlosti postojanog starog svetionika što brodove sigurno vodi u između oštrih grebena ."

Free Web Counter

hit Counter

a nik je došao iz ovoga.....Film Noir je posebna pod-vrsta fimova izrasla na osnovama kriminalističkih i gangsterskih filmova koji su carevali kinom dvoranama tijekom 30-tih godina prošlog stoljeća. Strogo uzevši i nije riječ od filmskom žanru već više o točno određenoj mračnoj atmosferi, ugođaju i stilu koje je u razdoblju od 1940 do otprilike 1960 dijelio veliki broj američkih filmova spomenutih žanrova. No bez obzira na upravo rečeno film noire nije eksluzivno vezan za spomenuto razdoblje, predstavnici ovog pod-žanra ciklički se i povremeno javljaju sve do današnjih dana a filmska ih kritika najčešće etiketira kao neo-noir filmove. Noire filmovi, najčešće (ali ne i nužno) podrazumijevaju crno bijelu kinematografiju i mračnu priču koja zrcali osjećaje melankolije, otuđenja, pesimizma, zla, moralnog propadanja, krivnje i paranoje - kod njenih junaka najčešće ciničnog i usamljenog heroja (bolje rečeno anti-heroja) i neizbježne femme fatale

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


googla@net.hr










.....
" On a dark desert highway, cool wind in my hair
Warm smell of colitas, rising up through the air
Up ahead in the distance, I saw shimmering light
My head grew heavy and my sight grew dim
I had to stop for the night
There she stood in the doorway;
I heard the mission bell
And I was thinking to myself,

'This could be Heaven or this could be Hell'

Then she lit up a candle and she showed me the way
There were voices down the corridor,
I thought I heard them say...

Welcome to the Hotel California
Such a lovely place,,,, Such a lovely place,,,,
Such a lovely face
Plenty of room at the Hotel California
Any time of year,,,,, Any time of year,,,,
You can find it here

Her mind is Tiffany-twisted, she got the Mercedes Benz
She got a lot of pretty, pretty boys she calls friends
How they dance in the courtyard, sweet summer sweat.
Some dance to remember, some dance to forget

So I called up the Captain,

'Please bring me my wine'

He said,

'We haven't had that spirit here since nineteen sixty nine'

And still those voices are calling from far away,
Wake you up in the middle of the night
Just to hear them say...

Welcome to the Hotel California
Such a lovely place,,,,, Such a lovely place,,,,,
Such a lovely face
They livin' it up at the Hotel California
What a nice surprise ,,,,,what a nice suprise,,,,,
Bring your alibis

Mirrors on the ceiling,
The pink champagne on ice
And she said

'We are all just prisoners here, of our own device'

And in the master's chambers,
They gathered for the feast
They stab it with their steely knives,
But they just can't kill the beast

Last thing I remember, I was
Running for the door
I had to find the passage back
To the place I was before

'Relax,'

said the night man,

'We are programmed to receive.
You can check-out any time you like,
But you can never leave!' "

Noir Lady ili ti googla
29.06.2006., četvrtak
..uh vruće, naj vrućije




...joj da vruče,,,, ne znam za vas ali mene ova vrućina jednostavno uljeni, tako da sam ono..neljudski ljena,,,neda mi se tipkat pa eto samo trpam fotografije na foto blog naime lorraine me spomenula na naslovnoj bloga.hr pa su ljudi zapravo počeli kliktat na njega pa sam eto dobila volju za taj blog ........hvala lorraine smijeh

a ima neš šo sam vasm htjela pisat..ma ima puno toga ali bilo bi mi puno lakše snimit glasom i linkat pa da čujete ..ali eto

ovih dana u Hrvatskoj sigurno nema čovijeka koji se na žali na vrućine.....pa naravno ovo je neizdržljivo , pogotovo meni na poslu , pegle i prese ugriju na + 50 i nema šeme da se to ičim rashladi ....ali..smokin...ma nije ta vrućina tako loša......ja sam tako .......ma glete aj neka mi se netko javi ko ima neš protiv toga kad vrući dodiri uz ove temperature postanu još vreliji......pa vas žeže po koži i teraju vas na znoj ,,,,uh ...( da ne pretjerujem ) sigunno vam je jako teško , mislim ja znam da mogu tolerirat visoke temperature pa mi vreli dah na vratu onako ispod uha ne predstavlja neki problem,,,nasuprot baš..nemam niš protiv ...a sigurna sam da vi dok se vozite u autima ili hodate gradom ne razmišljate kako je to zapravo zgodno...bar meni ,,jer neka mi se netko javi da mu smeta kad se te sitne kapljice znoja priljepa na tuđe i nedaju im razdvojit se i onako zamamno i sasvim lagano dopuštaju tjelima da klize , dozvoljavajući mjehuričima zarobljenog zraka da se šalivo probijaju kroz nespretno im date prolaze nesvjesnog odvajanja , škakljući kožu um teraju na ponovno zbližavanje i onda to traje i traje .......sve dok masa ne postane tako užarena da i ugodan svjež vjetrić nočnog zraka postaje bezpomočan ....ah ...volim ljeto
- 11:42 - Komentari (9) - Isprintaj - #
21.06.2006., srijeda
stara dama

repriza



...- moras ga nazvat..znas i sama da ga moras nazvat..-letile su misli
Stajala je usamljeno na velikom praznom parkiralistu s mobitelom u ruci gledajuci NJegov broj s prstom na tipki za pozive.

- samo stisnes,on se javi,kazes mu i gotovo

Hrabrila se tihim glasom koji je odlazio od NJe ljeno plutajuci hladnim prostorom prema rusevnom zidu stare tvornice. Tužno je promatrala kako rijeci odlaze od NJe kroz trule prozore razbijenih stakala,nadala se jeki koja ce se poput bumeranga vratit ohrabrujucom brzinom i natjerati je da stisne zelenu tipkicu, no znala je da ce se jeka izgubiti u mracnim napustenim pogonima.

Naslonila se na stup treptave rasvjete odlazeci dalje od svojih namjera,od obaveza,zelja.

Toga trenutka osjecala se kao stara tvornica nasuprot nje cijim prostorima lutaju zadnje snage Njenoga samopouzdanja. Nekad je tim pogonima vrvio zamor umornih ruku koje su vedrog lica sluzile proizvodnji tvornice koja im je nevino i vjerno vracala duplo, pruzajuci sigurno mjesto kojem su se kukavicki vracale.
Stajala je zamisljena na treptavom svijetlu pokusavajuci zakljuciti zasto je ova stara dama ostala sama?
zašto je dopustila da je napuste ruke koje je voljela
kojima je dala sve?
Jesu li je te iste ruke ucinile takvu kakvom je danas i zasto,zasto su to napravile?
Je li zasluzila,zar nije dala dovoljno,?,?
Zar nije mogla.....?
il je neka druga dala vise..?

bzzzb,,bzzzzb.....bzzzzzb

U pravi cas,mobitel koji je drzala je javljao da je vrijeme.

,,,dodjavola -kriknula je glasno

,,,pola sata je proslo a ti Ga nisi nazvala - duboko u sebi osjeti sram.

,,ma to..to i nije toliko vazno...pokusat cu mu sutra to servirat - utjesila se tiho.

Teskim pokretom odvojila se od stupa koji je uspjesno ostavio bolni odrvenjeli trag na njenoj straznjici. Brzim korakom pokusala je krenut putem obaveza kad je osjetila neodoljivi poriv da pogleda napustenu damu koja ju je oduzela svojim ludilom.

,,ajme curo,ako se sad okrenes popizdit ces skroz ...ubrzaj dalje... ostat ces bez posla - mislima se suprostavljala i nastavi dalje

sssbuuuuuuub....sbuuuuuuuup...

Lomio se zvuk mracnom prazninom stare Dame,sustalo je kroz supljine rusevnog zida brzinom jeke kao iz starog bunara...vracalo se njoj

..sta si zeljela to si dobila,pozuri da te ne stigne... - pomislila ja

- ,,alo curo.. -stara ce Dama
- ,,pogledaj me -
- ,,cuj me...-
- ,,u krivom smjeru ides neobavljenog posla... - strogo ce..

- ajme ajme,,,- nasmijala se zena,,
- pogledaj se, ti si pukla..,,,,pukla si skroz.. - klimala je glavom pitajuci da li nakon ovih pola sata provedenih tu ima sto izgubiti...
i okrenula se

- kazi- rece gledajuci u tamu


-,,nazovi ga i reci mu ....samo mu reci da idete na Izlozbu i nece imati izbora, vjeruj mi.. - sigurno ce Dama i utihne

Stajala je u mraku pokraj treptavog svjetla i gledala je staru tvornicu kako unistena i sama ponosmo stoji na rubu praznoga parkiralista.

Zvoni.

- halo - cula je Njegov glas
- ej..- duboko je udahnula – sutra idemo na Izlozbu!
- ok..- rekao je mirnim glasom kao da je to ocekivao
- ti i ja zajedno..-rekla je nesigurno
- pa naravno, a sto si mislila? - zbunjeno
- ej – tiho ce – zurim, zakasnit cu
- ok

Ostala je stajati u hladnoj tami velikog parkiralista,zadovoljno promatrajuci treptavu svjetlost koja je neumorno krasila ostre rubove razbijenih stakala.

- nu.. pozuri – zacula je onako sasvim tiho

Mahnula je rukom i nesigurno ali zurno odkoracala od svoga ludila.



II

U kutu napustenog pogona na hrpi starih novinskih papira lezao je On uz miris alkohola omamljeno je gledao titravu igru sjena na zidu.
-znaš .. – podigao je glavu i zadovoljno nastavio – prije ili kasnije bit ce Ona stara Dama – pomalo ljutito baci praznu bocu u mrak – nadam se da..- u tisini je otvarao novu – da..nadam se da Mu ruke nece biti umorne kada zadnji put bude dizao casu Njenoj ljepoti.
Veselim pokretom i blagim pogledom podigao je bocu visoko prema titravoj igri svjetlosti na mracnom oronulom zidu.

- laku noc preljepa moja Damo!







Noir Lady[/Q]

- 22:38 - Komentari (14) - Isprintaj - #
17.06.2006., subota
MOLBA



13th June 2006 14:43:22

Host Name 212-200-206-148.adsl.sezampro.yu
IP Address 212.200.206.148
Country Italy
Region Lazio
City Rome
ISP Luxtaxi-net
Returning Visits 0
Visit Length

Vaša prisutnost nije poželjna na mojim blogovima ! ! !


hvala N. L.
- 17:03 - Komentari (13) - Isprintaj - #
15.06.2006., četvrtak
samo ovo za sad http://noirladyphotoss.blog.hr/
- 23:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #
10.06.2006., subota



juro je bilo prekrasno , vedro i toplo no kojih 150 kilometara od Rijeke je sasvim druga stvar ,,,ono,,,,,,,kiša slini , magla brbrbbrbr.......užas......trenutno mi ne pada niš na pamet......mislim u smislu potezanja onih 100 kg na stranu ....... heheheh...više sam u isčekivanju 22 kg ..toplog , s hrskavom kožicom ........i jabukom u ustima,,,odojka naravno njami .gladnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....pozdravljam i uživajte....ja bi sunceeeeeeeeeeeeeeeeee
- 10:57 - Komentari (9) - Isprintaj - #
08.06.2006., četvrtak
trep trep



....zapravo rijetko sam se radovala nečem kao što se radujem ovoj neradnoj suboti ..... ne rijetko.....DUGOOOOOO...naime ovaj vikend trebali bi moj dragi i ja otići potpuno sami na vikend , dakle bez Miška. To bi bilo prvi put u ovih 5 godina da nas dvoje idemo sami negdje ,,,,,istina da nije neš posebno ...ali trebao bi to biti vikend proveden u dobrom društvu starih prijatelja koje smo sreli na netu nedavno sasvim slučajno a i druženje s nekim novima , ekipa je zaista dobra ...ali ono šo je meni zaprave je to...da......recimo da smo on i ja opet na početku pa bi to bio kao neki mali medeni mjesec , di se držimo za rukice bez da moramo pazit na što se ovaj mali popeo ili..odkud je ovaj put sletio.....trebao je to biti vikend nekih novih uspomena , zapravo sve šo bi voljela ovaj vikend je .....pustit ove leptiriće da .....lepršajuuuuuu i lepršajuuuuuuuuu......uh..kako ih volim.......
radi se o tome da mi sljedeči mjesec istiće ugovor o radu a budući da imam zabranu na plaču zbog kredita jakooo...,MNOGOOOOO,,,bi željela da mi produže ugovor o radu tako da mi je zaista nezgodno tražit slobodnu subotu zbog nekog mitinga , da je neko vjenčanje ili šta takvo ne bi mi bio bed ....još prošli tjedan palo mi je na pamet kako će sve tako završit da ja neću moći ići jer...uvjek je tako kad se ja nećemu nadam ...... prvo se Miško neko jutro probudio s natećenim okom , samo jednim ..no oke to je sad sve uredu , dobili smo kremu ugrizo ga neki insekt baš za kapak pa je to tako izreagiralo,,,,,,jadno djete izgledo je kao boksač , zapravo to njemu nije ni smetalo ,,,,,bili smo jadni mi gledajući ga takvog ...ma dok god se može popet na sve elemente , čak i viseče , u kući njemu je dobro,, i onda danas govori šefica da bi joj trebala jedna za subotu i onako......šef talijan stoji sa strane i gleda u mene ,,,,,,joj ,,,to ti je tako kad si uvjek najmlađa...kažu mi žene da lažem.......ma kako da lažem ..ja čim krenem lagat počnem mucat ...uh..još da si ovo razdoblje kvarim time ne ne...ako zaista budem morala radit subotu ..hm...plakat ćuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
hehheeh..ma znate da neću samo bi htjela odgurat ovih 100 kila mesa negdje v hmicu i delat mu svašta bez da moram pazit na mala okaca koji za vrga nikad nisu zatvorena smokin
- 23:42 - Komentari (6) - Isprintaj - #
07.06.2006., srijeda
novi post

......sve bljedi čak i ljubav


....ma skroz je teško tipkat o ovom osjećaju..... čini se da je lakše napisat nešto onako noir ......

Zapravo, možda sam vam malo dužna napisat da ....,,
peru me osjećaji koje tako ljubomorno i sebično ne želim djelit , razdoblje tuge bilo je dugo...tako reći vi me ni ne poznate drukčju , vi s bloga kao i ovi s četa upoznali ste me baš kad je " otrov " još gotovo svjež rasturo u meni .Možda da vam ne kažem sad, možda nikad ne bi znali koliko su mi pomogla vaša slova , na vrjeme sprečena depresija,,,, mislim da vi nikad niste bili svjesni koliko liječite svojom pojavom , zato sam vam dužna , onako malo, reči da sam evo već neko vrjeme sretna ...... čudno je to kako se čovjek trudi promjenit stvari ,,,,uzaludno lupa glavom u ista zaključana vrata.......ne znam kad su se otvorila ali drago mi je da jesu .....na isti tihi naćin na koji su se zatvorila

prekrasno je dobiti poljubac onda kada samo onako duboko u mislima proleti želja za njim ,,,,bez ikoje rijeći
prekrasno je probudit se okupana toplim poljupcima........dodirima,,,,,,ah ,,,,,zanjela sam se
ne, ne , nije zbog prolječa ili ljeta ,,,,,prošlo ih je par a da toga nije bilo.....možda je napokon došao moj trenutak , možda su se sva sranja dešavala samo kako bi ovi osjećaji sad bili tako veličanstveni,,,,ne usuđujem se likovat i hvalit ...čovjek zaista nikad ne zna
ali....
lijepo je otvorit ovaj blogeditor i najiskrenije napisat ja sam zaljubljena ..........ja opet dišem i pomalo onako sebično uživam u tom osjećaju da sam rijetka sretnica koja opet zaljubljenost može osjetit kao nekad

ma vi uopče nema te blage očemu ja pišem ali nema veze .........
ja sjedim na obali mirnog jezera , uživam u pejzažu koji se tako bistro odražava na mirnoj vodi .......sjednite pored mene,,,jel vidite ljepotu one tužne vrbe ?,,,,,udahnite ove tople sunčane zrake i poželite samnom da ovaj dan traje šo duže......


voli vas vaša N
- 21:10 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>