< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
....ako je svako prešućivanje jedna cigla zidu, ja sam ograđena sa svih strana....na ovom blogu nema cigli, nema zida, a nadam se da će to vredit i za slučajne kao i namjerne goste......


my photos blog

iz arhive fotobloga pogledajte



nothing else.........
Nebo II
moje fotke u Maxi tuningu magazinu
junak dana
Nebo I
neke fotke
thunderstorm
Rab II
Rab I
Poreč, Vrsar, Rovinj
fiatisti i njihve pile ( slideshows link )
street race 402 Grobnik 2005 ( slideshows link )
zalazak sunca
nočni posjet
cvjetna
proljeće
zimski ugođaj



,,,a uz njihove misli volim popiti kavu.....


http://siddarhta.blog.hr/

http://oceanicflight815.blog.hr/

http://lollita.blog.hr/

http://sherayzl2deo.blog.hr/

http://lorraine.blog.hr/

http://patak74.blog.hr/


A UZ NJIH UŽIVAM U FOTOGRAFIJI I ODMARAM ,,,,
UŽIVAJTE



lisa
vega photos
vega slike
lorren photos
Kada fotoblog


" ....Nemam široki snop svjetlosti postojanog starog svetionika što brodove sigurno vodi u između oštrih grebena ."

Free Web Counter

hit Counter

a nik je došao iz ovoga.....Film Noir je posebna pod-vrsta fimova izrasla na osnovama kriminalističkih i gangsterskih filmova koji su carevali kinom dvoranama tijekom 30-tih godina prošlog stoljeća. Strogo uzevši i nije riječ od filmskom žanru već više o točno određenoj mračnoj atmosferi, ugođaju i stilu koje je u razdoblju od 1940 do otprilike 1960 dijelio veliki broj američkih filmova spomenutih žanrova. No bez obzira na upravo rečeno film noire nije eksluzivno vezan za spomenuto razdoblje, predstavnici ovog pod-žanra ciklički se i povremeno javljaju sve do današnjih dana a filmska ih kritika najčešće etiketira kao neo-noir filmove. Noire filmovi, najčešće (ali ne i nužno) podrazumijevaju crno bijelu kinematografiju i mračnu priču koja zrcali osjećaje melankolije, otuđenja, pesimizma, zla, moralnog propadanja, krivnje i paranoje - kod njenih junaka najčešće ciničnog i usamljenog heroja (bolje rečeno anti-heroja) i neizbježne femme fatale

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


googla@net.hr










.....
" On a dark desert highway, cool wind in my hair
Warm smell of colitas, rising up through the air
Up ahead in the distance, I saw shimmering light
My head grew heavy and my sight grew dim
I had to stop for the night
There she stood in the doorway;
I heard the mission bell
And I was thinking to myself,

'This could be Heaven or this could be Hell'

Then she lit up a candle and she showed me the way
There were voices down the corridor,
I thought I heard them say...

Welcome to the Hotel California
Such a lovely place,,,, Such a lovely place,,,,
Such a lovely face
Plenty of room at the Hotel California
Any time of year,,,,, Any time of year,,,,
You can find it here

Her mind is Tiffany-twisted, she got the Mercedes Benz
She got a lot of pretty, pretty boys she calls friends
How they dance in the courtyard, sweet summer sweat.
Some dance to remember, some dance to forget

So I called up the Captain,

'Please bring me my wine'

He said,

'We haven't had that spirit here since nineteen sixty nine'

And still those voices are calling from far away,
Wake you up in the middle of the night
Just to hear them say...

Welcome to the Hotel California
Such a lovely place,,,,, Such a lovely place,,,,,
Such a lovely face
They livin' it up at the Hotel California
What a nice surprise ,,,,,what a nice suprise,,,,,
Bring your alibis

Mirrors on the ceiling,
The pink champagne on ice
And she said

'We are all just prisoners here, of our own device'

And in the master's chambers,
They gathered for the feast
They stab it with their steely knives,
But they just can't kill the beast

Last thing I remember, I was
Running for the door
I had to find the passage back
To the place I was before

'Relax,'

said the night man,

'We are programmed to receive.
You can check-out any time you like,
But you can never leave!' "

Noir Lady ili ti googla
21.05.2006., nedjelja
the end

ČETVRTAK 20.04.2006 napisala sam post i ovo sam dodala na kraju .....bilo je iskreno i od srca

"..a šo se tiče onoga kojeg dugo nisam srela a M me podsjeti da je bio jednom,,,,potaknuo me da se sjetim , osjetim da je još uvjek tu...iako..večeras bi ga ...večeras želim da mogu kao prije priči mu bliže ....zamoliti ga ,,,,da ode sa svom mojom snagom tamo di treba.....da pokloni opet
....moje misli su uz tebe i šaljem ti ih sa svim šo mi je jednom poklonio,,sa svim šo je ostalo od toga,,,,,zaslužila si......vjerujem da još uvjek mogu"



nažalost ne mogu naći post koji sam napisala također o njoj dok sam proživljavala njezinu sreću

uglavnom ovo je kraj i kako god bilo

krezivumen ovim se opraštam od tebe neka ti je sretno i nadam se da ti je bolje nego tu

ŽELIM TI STOL PUN ĆEVAPA S POGLEDOM NA DUNAV
ZBOGOM


ovaj post zatvoren je za komentare , svaki će biti obrisan ali ZAISTA SVAKI !!




ovo je dodatak....

upravo me na četu oprala osoba pod nikom ikarus1 .....nazvo me besramnom zbog mojih komentara ....jel itko od nas znao da je je on u rimu da i to šo on kaže koga je to briga......ne nikog se to ne tiče ...mislim ako osoba nije bila upučena u njezin život , ako nije znala pojedinosti onda se nikog ne tiče ali ako smo svi mi blogeri i četeri bili upoznati sa svakom sitinicom onda smo valjda vredni jedne najobičnije vijesti osim obavjesti o smrti ...i zašto nije moguče na grubo pomislit da je patka pa ja sam od samog početka mislila da joj je sestra mrtava no fala bogu živa je ......sve jedno sam prešla preko toga ......zašto je tako teško prihvatit da smo svi pokušali nači utjehu u tome da je taj post patka jer moguče je ...sve je moguče na ovim prostorima ..jer ako su blogeri pod određenim nikovima jedan drugom ušli u blogeditor ( toga smo svi bili svjedoci ) zašto je onda nemoguče da je netko drugi iskorištivši krezin blog napakostio nam.....


žao mi je ikarus1 što su te uvredili moji komentari ali mislila sam da si kilometrima daleko i da si ovu vijest primio ovako kao i mi bez ikakavih materijalnih dokaza ...možeš za mene reći što god te volja i smatrat me kakvom kod ali voljela sam tipkat s nikom krezi i voljela sam čitat što piše ......kad je bila sretna bila sam i ja ..kad je bila tužna bila sam i ja .......žao mi je što je ovako sve završilo ali ne zamjeraj nam jer nitko ali baš nitko ne želi to prihvatit kao istinu i jednom kad vrjeme prođeš shvatit češ naše komentare i naše sumnje i zbunjenost


i kao što kažeš ikarus1 nitko meni nije kriv što sam njezinu nesreću doživljavala tolko
što sam poput za sestru si strepila prošle godine kad je bila u bolnici
što sam suosječala s njom jer je izgubila sina i nerođeno djete
da i sama sam si kriva što sam si dopustila da mi netko tolko postane drag da sada u ovim trenucima moram kljokat se tabletama kako bi mogla funkcionirat
i nitko mi nije kriv što sam si dopustila da me ovako izpljuješ ....... trebala sam to od početka shvatit kao činjenicu ..nema je ..pa da...ljudi umiru ,,,odlaze ...u real lajfu pa tako i tu a krezivumen je ovaj put zaista otišla i da spremna sam to prihvatit ....nije prva niti je zadnja .....ispod ovih nikova mi smo ipak samo ojudi od krvi i mesa


pozdrav dragi moji ja sam dotučena .....NITKO ..NITKO OD NAS NIJE ZASLUŽIO TAKO RUŽNE RIJEĆI jer svi smo potreseni time i koji su je znali imali su razloga posumnjat u patku

a sad ovo je zaista kraj JA više nemam ništa za reći ,,,drago mi je da je prije smrti osjetila ljubav i radi toga sam sretna ...a OSTALO ZAISTA NIJE VAŽNO SAD NITI IKAD VIŠE KREZIVUMEN NEMA UMRLA JE ...... i neka se svatko time nosi u svojoj tišini


ova tema je zatvorena za komentare


ikarus1 je nik s iskona i ja ne znam i ne mogu biti sigurna tko je to tako da ne radite svakakve priče oko toga ....DAKLEM OVO JE PISANO IKARUSU1 S ČETA KOJI ME JUTRO OPRAO KAO ZADNJE SMEČ


dodatak isprika

osoba koja je jutros ostavila komentar na predhodnom postu pod nikom ikarusnakarus je osoba koju ja znam kao ikarus1 ali nema veze s ikarusom1 s iskonom jer vjerujem svojem kaunteru koji bilježi ip adrese a adresa ovoga komentara nije došla iz hrvatske ili italije..........


ikarusnakarus ispričavam se ako sam te ovim postom povredila ne želim te stavljat u neugodne sitacije jer ti najviše patiš u ovom svemu ......

- 12:44 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>