<body> hallo darkness my old friend ... i've come to talk to you again... <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2010 (1)
Listopad 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Credits: * | * | *

Opis bloga

dark, dark & dark

...o mEnNy...

Neka mala totalno sjebana u glavu.
Voli sve što je crno, noć, vampire, krv...
A najviše od svega muziku...
Mrzi Britney Spears, umišljene i nezahvalne ljude, svoj život...
Sluša black, death, trash, melodic, heavy i sve druge žanrove metala, a to bi bili
Children Of Bodom,
Dimmu Borgir,
Cradle Of Filth,
Metallica,
Iron Maiden,
HIM,
Slipknot,
Pain,
Motorhead,
Dark Tranquillity,
Iced Earth,
Linkin Park,
AC/DC,
Nightwish,
Korn,
System Of A Down,
Evanescence,
Manowar,
Judas Priest,
RHCP,
Scorpions,
Ramones,
Rolling Stones,
Nickleback,
Guns N' Roses,
Lordi,
Lost Horizon,
Deep Purple,
Led Zeppelin, i puno drugih sranja što joj dojdu pod ruku.

Piše blog da joj projde vrime i da se bar na tren makne od svita što je oko nje i napokon ujde u svit koji je ona stvorila.
Piše gluposti, sere iza glave a komu se čita neka izvoli.
Mail adresa joj je death666angel@net.hr
i msn - bodom666child@msn.com
pa ako ko oće što napisati ili pitati neka slobodno izvoli.





When will people understand that words can cut as sharply as any blade, and that those cuts leave scars upon our souls...

The closer we are to the soul, the further we are from perfection. Why settle for honesty when you can breathe a perfect lie?



Several hours past now
My hands still trembling
From that rush so divine
I need my medicine
Look at your eyes they seem so cold
As if there's nothing there
Wash your bloodstains of my shirt
Oh lord I've done it again
I've done it again



Living in a dream of a dirty mind...
Playing with a friend called suicide...
Laughing to herself to the end of the line ...
It really doesn't matter if its wrong or right...



As long as we have hope,we have direction,the energy to move and the map to move by. We have a hundred alternatives, a thousand paths and an infinity of dreams. Hopeful, we are halfway to where we want to go, hopeless, we are lost forever.



Once Again Waiting For The Darkness...

...tamni posjet u hladnoj noći...

faLL_tO_pIEces
+Poison_Ivy+
Soba_Za_Tugu
Poison Ivy
*zaboravljena mala*
I am a maggot... kaLu
evil_angel
slaughter_of_dreams
...labia...
Sweet dreams are made of these...
miruj! u smrti se sniva
...Mirror Of Madness...
shagrath

Nema raja za vjecni zivot
I nema pakla gdje se gresnici peku
Ovdje i sada je dan naseg trpljenja
Ovdje i sada je dan nase zabave
Ovdje i sada su nase prilike i mogucnosti
Izaberi ovaj dan, ovaj sat, jer drugog izbavitelja nemas...


Iznad malog sela nadvila se tama, čuju se razni zvukovi, jauci, krici nedužnih, zvukovi stopa sve su mi bliže... Bježim, ali ne mogu, osječam njegovu blizinu, blizinu Gospodara Tame... Stoji pokraj mene... Trnci me prolaze... Strava je posvuda oko mene... Iznenada osjetim blaženstvo... Dio sam tame... Dio smrti... Dio Gospodara Tame!



Your embrace has warm intent
But your nails are sharp as knives
Piercing my back and breaking my bones
Your words echo through my heart
And knock the wind out of my soul
As I fall back into the pit
Of everlasting depression
The seams that held the world together
I see now that they never were
It is just ragged tattered scraps
Sloppily attached by safety pins
I hope with a heart that can not love
I cry with eyes that can not see


Hate
It’s taking over
Blackening my heart
Steeling my soul
My songs and art
Heavy burden
Too much to bear
Completely consumed
There is nothing there



Ne želim uspomene, ne želim sjećanja na te savršene trenutke, ne želim misliti... Želim samo usputne stanice s usputnim "prijateljima"... Ne želim više nikad nikog izgubiti, a to ću uspjeti jedino ako nikad nikoga nemam...


Nakon vlastite krvi, najviše što čovjek može pružiti, jest suza...


Reminder Of The Past
četvrtak, 08.10.2009.


Grijeh mi je ime...
Ludost prezime.
Samoća me obilježava...
Po lažnom velikom osmjehu ostat ću zapamćena.
Mrzim sebe najviše
I sav svoj nedovoljni trud,
Nepoznatima dajem snagu
Iz srca crpim njihovu slobodu.
Ja san onakva kakvom su me oblikovali.
Hoću li krenuti naprijed
Ili posrnuti?
Ne mislim na sutra
Niti želim znati sve
Jer život samo je laž
I nepotrebno ufanje.
Nevinost svoju prodala sam nebu,
Zauzvrat dobila krv i suze...
Nikad na staro vratiti se neću
I nikad...
Nikad
Priznati neću.
Samo tiho prošaptat ću riječi
Koje istinu o meni zbore
Ali nitko moj vapaj čuti neće
Jer ne želim njihov pogled baciti
Na rane svoje.
Možete govoriti o meni sve.
Ne morate reći ni riječi.
Kažite ono što leži vam na duši
Ja sigurno zamjeriti neću.
Veseli me što netko želi čuti moju priču
Ali osuđivanja su prevelika da bih izgovorila to.
Samo lagano zapjevat ću tišini
Jer razumjet će samo ona...
Neće ponavljati one iste riječi
Neće mi reći ništa nova.
Večeras odlazim negdje u daljinu...
Zaboravit ću svijet
I uspomene baciti u ponor,
Neka pjesma moja sada društvo mi pravi
Neka prijatelj moj postane sloboda.





| Komentiraj 3 |


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.