<body> hallo darkness my old friend ... i've come to talk to you again... <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2010 (1)
Listopad 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Credits: * | * | *

Opis bloga

dark, dark & dark

...o mEnNy...

Neka mala totalno sjebana u glavu.
Voli sve što je crno, noć, vampire, krv...
A najviše od svega muziku...
Mrzi Britney Spears, umišljene i nezahvalne ljude, svoj život...
Sluša black, death, trash, melodic, heavy i sve druge žanrove metala, a to bi bili
Children Of Bodom,
Dimmu Borgir,
Cradle Of Filth,
Metallica,
Iron Maiden,
HIM,
Slipknot,
Pain,
Motorhead,
Dark Tranquillity,
Iced Earth,
Linkin Park,
AC/DC,
Nightwish,
Korn,
System Of A Down,
Evanescence,
Manowar,
Judas Priest,
RHCP,
Scorpions,
Ramones,
Rolling Stones,
Nickleback,
Guns N' Roses,
Lordi,
Lost Horizon,
Deep Purple,
Led Zeppelin, i puno drugih sranja što joj dojdu pod ruku.

Piše blog da joj projde vrime i da se bar na tren makne od svita što je oko nje i napokon ujde u svit koji je ona stvorila.
Piše gluposti, sere iza glave a komu se čita neka izvoli.
Mail adresa joj je death666angel@net.hr
i msn - bodom666child@msn.com
pa ako ko oće što napisati ili pitati neka slobodno izvoli.





When will people understand that words can cut as sharply as any blade, and that those cuts leave scars upon our souls...

The closer we are to the soul, the further we are from perfection. Why settle for honesty when you can breathe a perfect lie?



Several hours past now
My hands still trembling
From that rush so divine
I need my medicine
Look at your eyes they seem so cold
As if there's nothing there
Wash your bloodstains of my shirt
Oh lord I've done it again
I've done it again



Living in a dream of a dirty mind...
Playing with a friend called suicide...
Laughing to herself to the end of the line ...
It really doesn't matter if its wrong or right...



As long as we have hope,we have direction,the energy to move and the map to move by. We have a hundred alternatives, a thousand paths and an infinity of dreams. Hopeful, we are halfway to where we want to go, hopeless, we are lost forever.



Once Again Waiting For The Darkness...

...tamni posjet u hladnoj noći...

faLL_tO_pIEces
+Poison_Ivy+
Soba_Za_Tugu
Poison Ivy
*zaboravljena mala*
I am a maggot... kaLu
evil_angel
slaughter_of_dreams
...labia...
Sweet dreams are made of these...
miruj! u smrti se sniva
...Mirror Of Madness...
shagrath

Nema raja za vjecni zivot
I nema pakla gdje se gresnici peku
Ovdje i sada je dan naseg trpljenja
Ovdje i sada je dan nase zabave
Ovdje i sada su nase prilike i mogucnosti
Izaberi ovaj dan, ovaj sat, jer drugog izbavitelja nemas...


Iznad malog sela nadvila se tama, čuju se razni zvukovi, jauci, krici nedužnih, zvukovi stopa sve su mi bliže... Bježim, ali ne mogu, osječam njegovu blizinu, blizinu Gospodara Tame... Stoji pokraj mene... Trnci me prolaze... Strava je posvuda oko mene... Iznenada osjetim blaženstvo... Dio sam tame... Dio smrti... Dio Gospodara Tame!



Your embrace has warm intent
But your nails are sharp as knives
Piercing my back and breaking my bones
Your words echo through my heart
And knock the wind out of my soul
As I fall back into the pit
Of everlasting depression
The seams that held the world together
I see now that they never were
It is just ragged tattered scraps
Sloppily attached by safety pins
I hope with a heart that can not love
I cry with eyes that can not see


Hate
It’s taking over
Blackening my heart
Steeling my soul
My songs and art
Heavy burden
Too much to bear
Completely consumed
There is nothing there



Ne želim uspomene, ne želim sjećanja na te savršene trenutke, ne želim misliti... Želim samo usputne stanice s usputnim "prijateljima"... Ne želim više nikad nikog izgubiti, a to ću uspjeti jedino ako nikad nikoga nemam...


Nakon vlastite krvi, najviše što čovjek može pružiti, jest suza...


To Be With You ...
četvrtak, 21.02.2008.

You are the one who keeps me strong,
With you it seems nothing can go wrong.
I can't live a minute without thoughts of you.
Shows just how much I care about you.
Yet you have the power to hurt me more,
Hurt me like I've never been hurt before.

I gave you my soul, love, and my heart.
But why does it feel like you tore it apart?
The sadness seems to never go away,
I don't want to live with it another day.

I wait all day just to be with you,
And now I'm not sure if you feel that way too.
When I talk to you now, it can't be the same,
But I guess, as usual, I'm to blame.
I just don't understand why you feel the way you do,
When all I needed was to be with you.

I offer you love
I offer you myself,
But you store it like a book
On a hidden dusty shelf.

I wonder and I pray
To the heavens up above;
What do I have to do
To be the one that wins your love.

You say that it can never be
I'll never get my chance,
Leaving me standing
In a cold and painful trance.

I'll never feel your soft caress,
The way I'd dreamt you'd do
Or I'll never hear you whisper softly
I Love You.

pianorose





| Komentiraj 9 |


Love's The Funeral Of Heart... A Gun ...Separating Me From You...
ponedjeljak, 18.02.2008.

Ljubav?

Svest ćemo je na šutnju.
Na skriveni pogled.
Na nedopuštenu misao,na prikriveni drhtaj.
Na glasnu tišinu.
Na udaljenost,na lažnu bliskost.

Svest ćemo je na odgovornost.
Na kavez,na lanac.
Na obavezu.
Na nešto što sputava i opterećuje.
Na nešto što nas plaši.

Svest ćemo je na pojam.
Na definiciju,na prazne riječi bez značaja.
Na neispunujena obećanja.
Na maglu,na kišu...
Na bajku,na priču.

Svest ćemo je na laž.
Na nešto sramotno i ponižavajuće.
Na znak slabosti.
Na vezu.
Na seks.

Skinut ćemo je sa nebeskog prijestolja,strgat ćemo njen lijepi plašt.
Slomit ćemo joj krila,bacit ćemo je u blato.

I ostat ćemo robovi njene sjene.
Da,da.
Robovi.
Ti i ja.

Photobucket





| Komentiraj 11 |


When Loving Someone Is Just Not Enough...
subota, 16.02.2008.

Samo još jedna neshvaćena djevojka...
Samo još jedna duša
Zalutala na putevima života...
S očima prepunim tuge, straha i boli...
Skrivena iza osmijeha...
Neprestano na rubu, života i smrti...
U svijetu, gdje biti ono što jesi-jednostavno nije dovoljno...
Gdje se dobrota kažnjava...
Gdje su suze slabost....
Ne živeći, već preživljavajući...
Umorna od bezbrojnih pokušaja
Da preboli davno zadobivene rane...
Zaboravi davno izgubljene nade...
Nastavi živjeti
Kao da prošlost nikada nije postojala...
Bez ikakve nade u bolje sutra...
Okružena ljudima
A potpuno sama...
Igra samo po svojim pravilima...
Ne prihvaćajući kompromise...
Voljeći svim srcem...
Znajući da je najviše što može
Da bude ono što jest...
Ali ipak je nitko ne shvaća
Niti se trudi da je shvati...





| Komentiraj 7 |


Life It Seems Will Fade Away
nedjelja, 10.02.2008.

Život

Vješto zakamuflirani osjećaji
Pod debelom maskom vječnosti
Osmjeh na licu
Sve je samo težnja za lažnim idealima
Svijet ispunjen lažnim osobama bez vlastita identiteta
Kamo vodi ovaj put?
Mi smo samo pijuni na velikoj šahovskoj ploči
U velikoj igri dobra i zla
Ne mogu podnijeti ovu buku unutarnjih glasova
Samo prijetnje i prijekori
Sve je više novih razočaranja
Samo dugi, crni niz
Bez zrake svijetla
Da, on me ispunjava
Tugom i boli jedino
I više ni sama ne znam što osjećam
Ili tko sam
U meni se krije više od jedne osobe
I gledam...
A ne vidim
Ne mogu dokučiti tajnu njihove sreće
Kad sutra ionako ništavilo bit ću
Na žalopojke ne mogu odagnati bol
I ova je pjesma mokra od suza
I crna od boli
Vosak sa svijeće polako se topi
A plamen se gasi
Sve slabije osvijetljavajući suze...

sorrow





| Komentiraj 1 |


Love... Just One More Reason Of My Need For Darkness
petak, 08.02.2008.

Ljubav je precijenjena
Previše izvikana
Krivo povezivana sa srećom
Ljepotom.
Isključivana od boli i tuge
Od pravog značenja riječi
Volim Te.
Krivo isključivana od smrti i tame
Krvi.
On mi znači sve
A sve drugo
Kraj njega je ništa.
Za njega bih hodala kroz vatru
Kupala se u ledu
Dotakla nebo.
Kad bi samo to od mene tražio...
Uzela bih nož
I dala mu svoje srce na dlanu
Oprostila se sa životom
Skončala u tami.
Kad bi samo to od mene tražio...
Boli me
I ne mogu to više podnijeti
Njegov pogled na drugoj
Kako prolazi pokraj mene
Bez jedne progovorene riječi
Boli me
Više nego nož
Sad znam koliko mi zapravo znači
...Sve.
I znam da sam ja za njega
Samo stranac u gluhoj noći.
Možda je sada kasno
Možda šansa nikad nije ni postojala
Ali sad znam
Da ga Volim...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





| Komentiraj 8 |


There Are No tears, No Feeling Of guilt, Nowhere To Channel The Anger, Nowhere To Leave The Pain...
utorak, 05.02.2008.

Sama sam, sidin u tišini noći. Brojin otkucaje sata... sekunde, minute, ure prolazu jedna za drugon dok čekam nekakav znak da spasenje ipak dolazi po mene. Pomalo se trujen u dimu cigareta, jedino mi on u ovon trenu pravi društvo i čini me bar malo sretnom. Jedino mi on dokazuje da san i dalje živa. Da još postojin.
Čak su i unutarnji glasovi zamukli, više ih ne čujen. I oni su me ostavili samu na milost i nemilost okrutnosti ovoga svita.
Ništa mi ne pada na pamet. Nikakava misao, nijedna uspomena, sićanje. Nijedan dokaz da san nekoć postojala, imala obitelj i prijatelje. Sve je izblidilo.
I dalje prolazu sati u samoći, činu se kao cila vječnost, kao ponor bez dna, put bez povratka.
Povratka?
Povratka u što ako nisan imala prošlost?
Je li ona postoji?
Ili postoji samo ovaj tren proveden bez nade u tmini ove mrtve noći?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





| Komentiraj 2 |


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.