25.10.2008., subota

Gimmeh, gimmeh, gimmeh lurve.

Zvukovi starih potplata po novim putovima me uzbuduju.
Mijenjam se, napredujem, znam sto NE zelim.

Trenutacno nisam u fazi kritiziranja stvari dakle, stoga, zato ovo nece biti jedan od mojih klasicnih postova koje pishem u stanju krajnje frustriranosti. Sad me frustrira samo moja maternica kojoj sam lijepo objasnila kako ne smije prokrvariti jucer/danas/sutra, ali ne. Ona ima svoj bioritam. Ne moj. Ha.

Pocela sam korisititi mozak neki dan, nije zabavno kad nastane kaos. Treba se nauciti prepustiti kaosu. A zasto je nastao kaos? Zato sto sumnjam. U stvarnost, percepciju i ostale picke materine koje se ticu samo mene i mog poremecenog uma koji dijelimo ja i moja lezba. Zabavlja me ovo. Pisanje bez ikakvog reda smisla itd.
Nije me brigeee.

Jeste li razmisljali o konzumiranju halucinogenih droga? Ja bih. Ali prirodne. A sad. Ne mozes i ovce i novce.
Damn it.

Kai sad fakat me to zaniiiima?

Mene sram. Imbecilnosti. Svoje. Misli mi naviru pod "razno". Lijepo je to. Biti neopterecen. Bar na par sati. Jer uskoro cu fakat trebat ici birati oje ce mi boje biti kon... ovaj zajvjese u sobi.

Antivirus mi ne radi.
Saudijska Arabija je predaleko da bi rijesili taj problem.

Uvjerena sam da smo vec potrovani. Ovo je osvrt na GMO i ostale kvazidobrekemikalije koje se nalaze u hrani, picu, zraku, vodi. Upozorili su me da ne pijem caj sa jabukom i cimetom jer je cimet neznamsto.
Big deal ako unesem u sebe jos malo otrova. Ovako ionako nista nije izvorno i cisto ovih dana. Pesticidi, konzervansi. Bilo bi mi najzdravije da se odem napiti orahovca sada. Bureeek. I to je to.

Sinusi me bole, i desno oko. Je li to znak necega? Mozda ce pasti kisha. Za tri dana. Zasto tri? Pak taj broj je savrsen. Trojstvo. Menage a trois. ili ja to krivo spellujem. Blues rock lose utjece na mene.

Why don't you just leave me there to pour myself out.
nenenene. nisam pesimist. Svake prijestupne. oh. pa ovo je takva godina. tko bi rekao da ce godina zavrshiti 366. danom.

Gladansam.

Apsolutno neproduktivno. U potpunosti. Zahvaljujem okolini.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.